- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Speeedfire #104966 üzenetére
Nem ötletelni kell, vidd el szervizbe, hogy javítsák meg a motort. A hidrotőkét sem cseréltetted még, pedig arra is rámehet a hengerfej,szelepek és a vezérmű tengely.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Speeedfire #104968 üzenetére
Hanyag a tulaj.
valami görgő vagy a generátor vonyít.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Speeedfire #104970 üzenetére
Ha benyomod a kuplungot,változik a hang?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bajnokpityu #105076 üzenetére
Lekoxoltad,vagy valamelyik gyujtó trafó bolondozik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
stickermajom #105124 üzenetére
Még nyaralok,de erősen kettőstömegű szaga van a dolognak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Morris #105204 üzenetére
Azt értem, hogy a legjobbat szeretnéd, viszont nem válaszoltál a kérdésre. Mire neked az 507 00 norma, amikor a tiédbe 505 01 való?! Azt is èrtem, hogy abból nincs 0w 30 de talán nem véletlen. Fogadj meg egy tanácsot. Önts bele rendes, márkás 5w 40- 505 01-et. Cseréld sűrűbben, mondjuk 8-10 ezrenként. Ez többet ér a te notorodnak, mint a 0w 30 vagy 5w 30. Tudniillik az újabb pd-k teljesen nás szelepvezérlést kaptak, ami a hígabb olajhoz van igazítva. Ezt nem szabad elfelejteni: Nem minden esetben ajánlott a modernebb olaj, főleg ha a motort máshoz tervezték.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
No, volt valami érdemleges, míg nem voltam?
Dot Mi a kérdés, hogy a B5 1,9 PD combi gátlói és rugói jók-e az 1,8T B5 alá? CSak mert elég furán fogalmaztad meg a kérdést. L
A gátlók biztosan jók, a rugók keménysége szerintem eltérő elől.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #105346 üzenetére
Ezt mind cserélted? N75/maf/map/iat/dv/ Vagy csak tesztelted? Dv tud szorulni a melegben, tesztelve nem veszed észre. Valami ilyesmire tippelek, vagy vákuum problémára. Hidegen-melegen csinálja? N75 meghülyül ha nincs elég vákuum. Ezt mondjuk ki lehet mérni. Dugd rá a vákuum rendszerre a mérőórát, dobd fel az ablakba és menj egy csapatós kört(be ne verd a szélvédőt azokon a jó magyar utakon
). Ezzel ki lehetne zárni azt is.
Taat: Szép barna, látszik, hogy jó olajat kapott. Ne mosd le róla.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#89874944 #105338 üzenetére
Elsa néni már nem olyan megengedő mint etka néni. Csak 1 darab gyári ajánlású gyertya van a motorodhoz:
bosch 101000051AA(F7LTCR), ami kétpólusú. Hézagról szó sincs.Ez egy kényes rendszer, nem jól tűri a kísérletezést.
Vegyél bele 4 ilyen bosch gyertyát és ne kísérletezz tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #105365 üzenetére
Annyi mindent kizártál, hogy valami banális hülyeség lehet csak, valami apró vákuum cső, vagy hasonlók. Szenzor hiba is lehetne, de minden szenzort cseréltél, ami beleszól a nyomás szabályzásba. Kábelhiba is lehetne az N75-höz, de akkor jelezne szakadást az ECU. Csak ez az egy kód van? Bemásolnád a teljes hibakódot?
IC nem lyukas?
Mert ha kirágta a csavar, az tud ilyet csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
K Norbi #105381 üzenetére
20Nm az nem sok. Nm kell nagyon erőlködni, mert utána nem lehet leszedni. Nem akadásig kell húzni, csak lazán. Nem fog leesni. Nem kell teljesen összenyomni a gumit, elég félig. Hasonló szűrő van a favoritomon, csak ott nincs anya a végén. Azt is 20Nm-el kell meghúzni, szigorúan kézzel. Semmi fogó, vagy egyéb segédeszköz és még így is ráég a gumi, utána nem akar lejönni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
B5 tulajok, hol van a klíma kondenzvíz elvezető csöve?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #105571 üzenetére
A soft javítható.
Addig nem kételkednék benne, amíg minden HW nincs kizárva.
A meleg beb@szik a szoftank?
Valami miatt kisebb a valós nyomás az elvártnál nagy melegben. Bypass az IC-re, vagy bármi más csőre ha az segít kizárni a szivárgást. Ha ez megvan, marad a többi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #105573 üzenetére
Vagy rosszul méri a nyomást, vagy tényleg rosszul épül fel. Ezt kellene kimérni. Manométer nélkül a szívósorban esélytelen. Valahogy meg kell mérned a nyomást, hogy a szenzorhibát és szoft hibát kizárd. Legjobb lenne egyszerre mérni a vákuummal. Sajnos túl messze vagy, hogy szerszámot kölcsönözzek.
Szerintem jól mér, amikor limp van, akkor szarul épül fel a nyomás, ha kifut az időből, akkor jön a vészmód.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #105575 üzenetére
Olyat is láttam mg, hogy a hideg oldalon elfújta a ház és az álló rész között a gumi gyűrűt. Bárhol ereszthet.
Fel kell fújni, aztán a szappanos víz megmondja.