- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: A CEO az új rocksztár
ph A nagy technológiai cégek vezetőit film- és rocksztárokat idéző rajongással veszik körül itt.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Tegnap vettem ezt észre. Indítás előtt, a műszerfalon a visszajelző lámpák enyhén villognak. [link]
Ha jár a motor, akkor az nincs jelen. Ötlet?
Szépen, erőteljesen indít, nem hinném, hogy akuban lenne kevés delej...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #173247 üzenetére
Ma meglett az olaj+szűrők cseréje. Munka után odavittem, megvártam helyben. 👍
Jobb oldalon egy gömbcsukló is cserélve lett, szerencsére volt a szereplőnek készleten. Reggel majd ellenőrzöm a szintet.
Múlt héten megnézték az előtöltés is, tökéletes.
Jövő héten elméletileg viszem a lakatoshoz.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #173795 üzenetére
Egyik kókány gumis szétnyomott küszöböt.
+Sárvédő ívén pár helyen kőfelverődésWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #173770 üzenetére
Itt egy YT videó a jelenségről: [link]
Ma ráadásul azt is produkálta, hogy az izzitás fel sem villant az első másodpercekben, aztán később igen, majd hamarosan eltűnt. A légzsák visszajelző viszont el sem tűnt (indítás után kialszik, vagy ha kiveszem a kulcsot, ráadom újra a gyújtást akkor is pár másodperc múlva ok).Ami lett dolgozva vele két hete: klimapanel csere, elöltöltés ellenőrizve + volt egy komm hiba az OBD II csati és a BC között.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #173840 üzenetére
Helységen kívül 70el közlekedő bácsit amikor 90el megelőztem, öklét lóbálta felém és villogott. Előtte a faluban stabil 30-40el ment végig, csak valaki jó ötletnek tartotta a folytonos vonalat a teljes helységen át.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #173889 üzenetére
Ez igaz a többi, három hengeres 1.4 TDI-re is?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Dízel mitől indulhat nehezen? Hidegen (előtte 1.5 órával 2km mentem) és melegen (28km után) egyaránt.
Aku egészségesen teker, szombaton fel lett töltve. Azt kizárnám.
Még ami fura: talán gyorsabban teker mint szokott indítozáskor. Ilyen lehet?Szerk.: tippre köze lehet az elektromos furcsaságokhoz, ami a múlt héten jelentkezett. Ma voltam szerelőnél, hétfőn tud fogadni.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Valaki tudja, az Outlanderbe (mk II) szerelt VAG 2.0 PD TDI ugyan azzal a problémával küzd, mint a saját márkás autókban? Tippre igen.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz yodamester10 #174097 üzenetére
Magyarosítás? Tesz bele egy kis kalocsai pirospaprikát, szilvaplinka és halászlé?🤦♂️
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz yodamester10 #174113 üzenetére
negyedes nem neked írta, hanem a magyarosító csavonak. Domain jó, az oldalon helytelen.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #173811 üzenetére
Most hoztam el a autóvillamosságitól az autót. Gyújtáskapcsoló volt a gond. Szerelő elmondása szerint 4V engedett át.
Úgy néz ki, e miatt indult nehezen.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Kérdés: ha veszek egy bontott/új webastot, olyat, ami motorkód alapján talál az autóba, beszerelés ütközhet bármilyen problémába? Mekkora szívással tud ez járni potenciálisan, mennyire lesz egyszerű ember találni rá?
Bontottat érdemes lehet esetlegesen?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Fail3D! #174317 üzenetére
Autós topicban talán hamarabb kapsz erre választ.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz aero. #174464 üzenetére
"Egyáltalán nem normális, hogy a hőmérséklet lefele megy, ez nem fordulhat elő semmilyen körülmények között, ha már egyszer elérte. Na jó, talán -30-ban"
Hát, ha épp bemelegedik, és eléri a "90et", majd rákapcsolom a fűtést, akkor azért beesik egy fokozattal a mutató, még jó 5-6km-re. Ennyire simán visszahűti, még -3/-4 fokban is.
(#174469) papg79: egyszer nézd meg, hogy fűtés nélkül mennyire menne fel.
szerk2.: "szinte sosem melegszik fel, csak nyáron" - ja, akkor biztos, hogy ez nem normális
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz zsolt19900 #174581 üzenetére
"Mi lehet a hiba ill. a megoldás, ha az autóban elinduláskor (amikor tart az izzítás és utóizzítás kb. addig)"
Nekem a műszerfalon villogott minden + össze vissza gyultak. Gyújtáskapcsoló volt a ludas. Korábbi hsz-emiben linkeltem videót is.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz zsolt19900 #174595 üzenetére
Tudtommal az izzítás addig nem kapcsol le, amíg a motor be nem melgszik - ergó, attól, hogy nincs ott a műszerfalon az ikon, még izzít.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bitpork #174662 üzenetére
Én ezt a két oldalt nézem: [link] , [link]
Én is néztem mindig amikor közeledtem, tavaly december 22-én 4 órát spóroltam így (Battonyánál senki nem volt, amikor oda értem a bódéhoz, Nagylaknál meg 4 óra várakozás).When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Mindenki készíti már a fát? [link]
Kellemes ünnepeket
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz yodamester10 #175434 üzenetére
Az Angel eye (főleg egy Audin) mindent megér...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz buci30 #175444 üzenetére
Tudják bizonyítani számlával, hogy fékfolyadék, hűtőközeg, olaj, szervó olaj, váltóolaj, vezérlés és vízpumpa, hosszbordás szíj cserélve lett nemrég + megfelelő koru és állapotu abroncsok vannak rajta?
Ha igen, akkor minden fasza, az év vétele volt.
Jöhet az Angel eye.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bitpork #175447 üzenetére
Ez a másik. Ha van szerelős ismerős, lesz amiről csak akarsz.
De ha nem számla sincs? Nem baj, jöhet az Angel eyeÉn voltam olyan szerelőnél, aki szerint a fékfolyadékot nem kell kétévente cserélni, igazából nem is kell.
Sokan vezérlés csere alatt azt értik, hogy kerül rá egy új szíj.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz buci30 #175449 üzenetére
Nagyon profi a szerelő, ha mindéről meg tudja mondani, ránézésre, hogy mennyi ideje van benne, nem kell cserélni (váltóolaj, vízpumpa, etc).
De legyen éndzseláj, mint a telpi, lerúgott béjemvéken, mert az menő, lehet egy doboz energiatallal a kézbencsajoznivirítani a falusi diszkó előtt.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz buci30 #175462 üzenetére
Itt még azt írtad, hogy a testvéredé volt a Volvo: [link] [link]
Itt meg arról beszélsz, hogy puncimágnes kocsi, meg dőlnek bele a csajok: [link]
Itt meg pont arról, hogy 3er + disco + csajozás: [link]"Biztos sok rossz tapasztalatod van autóvásárlás és autoszerelő téren, de kérlek tartsd meg magadnak ezt a negatív műsort."
Nem volt negatív tapasztalat, nem volt sok gond autóval, sőt. Csak én nem optikai "tuningra" költöttem első körben - és nem csak én mondom, hogy neked sem azzal kellene kezdeni hanem a kötelező körökkel. De, tény, hogy friss olajcserétől nem fognak rátok dőlni a csajokDe nekem mindegy.
Szia.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen