- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #121974 üzenetére
Pék...kenyér. Összeállt.
BMW-nel dolgozik a manus, délutánonként meg otthon. Mindig van 6-7 kocsi nála. A főnök is oda hordja a kocsiját.
Na de ha visszavisszuk kiváncsi vagyok mit mond
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #121965 üzenetére
Ismerős azt mondja, mivel volt féltengely cserélve (es meg nem lett beállítva a futószög), ha nagyon rossz szögben áll a bal oldali kerek, okozhatja az a remegest (foleg nagyobb tempónál)
Vélemény?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #122000 üzenetére
Felemeltem a kocsit, jobb oldalt szorul egy negyed fordulasnal a fék. Ez új tárcsa+betét kombonal normális? Mert szeritem nem.
(Nem nagyon, egy kézzel még el tudom forgatni, de érezhetően megfogja)
Most nézem majd bal oldalt is.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Lassan úgy érzem, jobb ha nekifogok estiben majd autószerelőnek tanulni, egyszerűbb lesz mind találni egy megbízhatót. Meg olcsóbb.
Jövőre úgyis végzek az egyetemmel, lesz majd idom azzal bohóckodniWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Hölgyek, urak, egy kis segítség/tanács kellene.
Adott ugyebár egy Golf 4 1.9 TDI 110Le.
Mint írtam, múlt héten elvittem féltengely és fektarcsa cserére, mert vert a fék és bal oldali féltengely is hangos volt már. Potom 370€ ki is lett cserélve.
Hazafele a muhelybol kezdett jobbra húzni, fura hangot is adott ki, majd 70-80-as tempónál, fékezés nélkül is kezdett remegnének a kormány. Itthon felemeltem, a jobb oldali kerek egy fel fordulatnal szorult, annyira, hogy egy kézzel nehezen tudtam elforditani. Gondoltam a tárcsa vetemedett meg, pedig óvatosan fekezgettem (első 1000km, stb..).
Csak most hétfőn lett időnk visszavinni a kocsit. A szerelovel mentünk egy 5km próba kort, amiből az első 3km semminek nem volt jele...majd kezdte ujra.
Azóta kapott kétszer új tárcsát, kicserélték a vezetéket es a dugattyut is. Tegnap mentek vele egy 10km-es próbakort, es ujra jelentkezett.Valakinek tipp, hogy mi a fene lehet?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #122254 üzenetére
Itt egy videó, hogy a baj oldali feltengely, fékek (jobb oldalt minden) cseréje után, hogy húz jobbra - eddig ez nem volt, cserébe a kattogó hang is megmaradt (amire azt hitték feltengely) és a fék továbbra is remeg enyhe nyomásra. Összesen négy napot keresték mi lehet a hiba, nem kaptak meg.
Itt is jók a pékek, cserébe 10x annyiért dolgoznak
Pályán próbáltam, először lassan majd 70km után folyamatosan gyorsítva 160-170 környékére, nem hullott szét... De jobb se lettKiller01: gondolom csak ránéztek arra is a szerelők, ha keresték, mitől lehet. Legalábbis remélem.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #122390 üzenetére
Számításom szerint most én is kihoztam egy 10l+ fogyasztást München-Dingolfing-München távon, igaz visszafelé 170-180 (óra szerint) megvolt.
És az egészben a legszebb, hogy még ilyen tempó mellett is sokan előztekWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #122436 üzenetére
180 körüli sebesség az azert itt is tempó. Szinte végig en is a középső sávban kellett legyek, mert a szélsőben 90-110 sunnyogo kamion, nagymama es lakokocsikkal van tele.
Es nem úgy nézett ki, hogy a belső sav fullba tele, 260al előző kocsikkal...I-sty: nekem 5 sebesseges, 180-nal 3300 körül forog. Dizel, szóval eléggé a vége. 200 utazóba mar sok lenne neki.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #122442 üzenetére
En nem azt mondtam, h rajtamon kívül csak 10 gyorsabb volt az egész országban a palyan, de az autózók 90% jobban nyomtam, ott akkor.
Persze volt, h haver BMWjevel 220nal úgy elment mellettünk a másik, mind a gyorsvonat.
Ahogy észrevettem, az itt töltött idő alatt (három nyár), az átlag utazó 130-140 körül van a többségnek.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Srácok, helyzetjelzőbe, hátul hány W-os izzó kell? Vettem bele 10W-os, kicsit erősnek tűnik.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
-
gzbotii
veterán
válasz netguru10 #122700 üzenetére
Legtöbb ember azt sem tudja mi az a rétegvastagsagmero. Még hova kellene csatlakoztatni az ODB-t.
Amikor azt kérdeztem a havertol, hogy te mennyit hutod a turbót leállítás előtt - visszakerdezett, hogy, milyen turbót? (Úgyszintén TDI-je van) Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Srácok, lenne egy kérdésem:
Fékezés után, amikor engedem fel a pedált, amikor majdnem fent van, hallatszik egy fémes koppanás hang. Mi lehet? Ötlet?
Lenyomaskor vagy közben nincs mas jelenség.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Már nagyon várom, hogy elérhető (20k € alatt minimum) legyen olyan elektromos autó, ami bár 300km képes megtenni.
... És persze ehhez az is, hogy minden második benzinkúton lenne gyorstöltő.
Annyival egyszerűbbnek tűnik az elektromos autó (nuku turbó, kettőstömegű, váltó, stb)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #124215 üzenetére
Egész pontosan miért is?
Tisztán látható, nincs tele szoszel, nem lóg le egyik sarka sem. Lehúzni így sem könnyű, de legalább nem szakad rá.
Megis miből mondja meg, hogy kétszer hozza nyomtam a farmerhoz?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
Létezne, hogy heti egy-két alkalommal használva, 2x10/15km lemerül az aku?
Ma délben allig akarta megindítani mar..When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz K Norbi #124516 üzenetére
Nekem egy 7", touchos medilejatszó van beépítve, de az is ugy működik mind nálad. Ha kiveszem a kulcsot, elméletileg mindentől elveszi az áramot.
Létezne, hogy a töltéssel van a baj? Megyek tízen kilométert, áll max fel órát, majd vissza. Ennyi ido alatt vissza kellene töltse az indításnal elhasznált energiát, nem?
Vagy a medialejatszo+rövidfeny, miegymás annyit leszivna?
Egy hónapja nm voltam lassan pályán, azóta néha érzem, nem olyan morcos inditasnal...Szerk.: keritek egy multimetert, ha elmondod nekem, azon mit milyen állásba kell állítani, hogy tudjam lemérni. Nem nagyon értek hozza
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz K Norbi #124520 üzenetére
Most rajta volt a töltön bő három órát, holnap délelőtt raakasztom ujra.
Oké, kerek egyett, ha sikerül, lefotózom es megy a kép.Az aku meg...2014ben volt a kocsi behozva Olaszországból...az akun meg mindenhol olasz es angol felirat van. Szóval nem mai gyerek szerintem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Klíma hűtő melyik oldalon van (szemből nézve)? G4, 1.9TDI
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- E-roller topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen