Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Predator: Hunting Grounds - Egy hét múlva érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re
gp A PlayStation 5 változat kapni fog egy dobozos kiadást is, annak premierje novemberben várható.
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #72554 üzenetére
Ha kijött a dobból valami, akkor összeroppant a belseje, ott keresném a hibát.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viktor82 #72562 üzenetére
Ha csak hidegen csinálja, lehet hőgomba is. Meg kell nézni, milyen hőmérsékletet mutat hideg motornál a motorvezérlőben. MPi vagy BMM?
Gyertyák mikor lettek cserélve, és milyenre? A felda erre érzékeny. NGK BKUR5ET-10/K való bele, ha MPI.
Hőgomba a motorhőmérséklet jeladó, a termostat házban lakik, egy 4 eres kábel csatlakozik hozzá. Azért 4 eres mert ez 2 gomba 1-ben. Egyik az óracsoportnak mutat, másik a motorvezérlőnek. Ha meghal a motorvezérlő hőmérője a gombában, akkor egy általános értékkel helyettesíti a vezérlő. a kipufogóbő
Ami még szintén bezavarhat az a kipufogón lévő melegítő lemezből vezető gégecső, innen szív meleg levegőt a hideg motor, már ha megvan a cső.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #72565 üzenetére
A gyertyát te is megnézheted, mit raktál bele?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viktor82 #72571 üzenetére
A fojtószelepen, vagy a nyomásmérőn?
Az a kis téglatest alakú fekete érzékelő, amit 2 csavar tart a szívócsonkban, a beszívott levegő nyomás és hőmérséklet érzékelője. Ki kell venni, és féktisztítóval kimosni belőle az olajat, kontaktspay-el meg befújni a csatlakozó részét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #72580 üzenetére
A felicián nem menetes a hőmérséklet érzékelő, hanem egy műanyag ék fogja, ami a hűtőbe van tekerve az egy bimetál kapcsoló a ventilátornak.
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #72657 üzenetére
Na muti a videót.
A gázfröccs nem arról szól, hogy rátehénkedsz a pedálra, csak megpöccinted picit kinyomott kuplungnál, érezni fogod, mikor kell tenni a sebességeg, mert egy bizonyos fordulaton beugrig magától, persze a váltókart is érzéssell kel tolni, nem erőszakolni, mert annak fogaskerék hang a vége.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Kajak csattog vele a motor, amióta bevezették az FST technológiát. Ez tény, nem 1, nem 2 motoron tapasztaltam ezt. Szelep hang, tőke hang, kerreg, mint a varrógép.
Próbálj ki valami mást és meglátod, hogy csendesebb lesz vele a motor.
Nálam még a total quartz 9000-el is csendesebb, mint a castrol-al. Na erre varrjál gombot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nálunk csak FST-s castrol van már. Ha tudsz szerezni nem FST-st az jó, nem volt azzal soha gond, pedig vagy 16 litert én is lecseréltem a tdi-ben, meg vagy 40 litert a favoritban.
Ha rendes olajat akasz, akkor valami neves gyártó vw 505.01 normát teljesítő 5w 40 olaja a nyerő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt1129 #72707 üzenetére
Nem méretni, hanem cserélni, 65% alatt már nem tart semmit. Ha 49%-ot mérettél az már olyan mint egy csónak.
freaghill A műszakin az alsó határ az életveszélyes kategória, ha rendes úttartást akarsz, akkor ilyen 50% körüli gátlókat eldobálod. Majd meglátod, mennyivel stabilabb az úton a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #72709 üzenetére
Én soha nem méretem, mert egy kicsit leeresztett gumi miatt is pontatlan a mérés. Van ennek egyszerűbb módja is. Lenyomod az autót, és ha miután elengeded, hintázik 1-et, akkor cserés. Ha csak visszáll az eredeti magasságba, akkor még jó.
ezzel a módszerrel mindig ki lehet szűrni a szar lengéscsillapítót. Az újakkal nehezebb is lenyomni, + nem hintázik. A hintázós nagyobb egyeletlenségen már nem tart, elpattog a kerék az útról, ez elég veszélyes, mert ilyenkor fél sávot is arrébb úszhat a kocsi egy nagyobb kanyarban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Jók ezek a pd motorok. Videó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz momo2828 #72793 üzenetére
Nem tölt a generátor. Meg kell mérni az akksi feszültséget járó motornál.
A kiolvasott hibának nincs hozzá köze. Az a lambda szondára panaszkodik.
Ha van Vag, akkor mutass egy akksi feszültésget. Motorvezérlő, mért értékek, 002-es csatorna harmadik ablak.(járó motornál)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- EAFC 25
- Projektor topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Asztrofotózás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen