- iPhone topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
vendingo #61034 üzenetére
Nem értem miért panaszkodik mindenki az 1.6 teljesítményére. Mire nem elég 77kw a szabályokat betartva?
Valaki hozzon egy 1.6 16V-t talira, muszáj vezetnem, mert tényleg nem értem mi ez sírás-rívás. A régebbi 8 szelepes 1.6-ot vezettem már, azzal kényelmesen lehet közlekedni.
A régebbi 74kw-os kifejezetten harapós volt, utána ezt kiölték belőle az új euro normával. A 75kw-os már nem olyan fickós. A 77-es még ratyibb lenne?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Bling95 #61089 üzenetére
Ameddig le nem áll.
Első jelzéstől minimum 60km van még benne, kissé odafigyelve 100 körül is elmegy.
Mivel a nyál hűti a pumpát a tankban, én nem kísérleteznék sokáig a hatótávolsággal a minimum jelzés környékén.
Egyedül az adagolós 1.9TDI-nek nincs pumpája a tankban, de ott meg maga az adagoló melegszik túl, ha kevés a tankban a gázolaj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MunezXBK #61092 üzenetére
Pedig egyszerű fizika.
Sokan bele sem gondolnak, hogy sokkal hamarabb átmelegszik 5 liter gázolaj, mint 50 liter. A másik meg, hogy a mért értékekben 130 fokos szokott lenni a gázolaj az adagoló fedelében lévő hőmérő szerint. Ha kevés üzemanyag lötyög a tankban, maradandó károkat okoz, kimarja a fejet, mert magasabb hőfokon már nem ken rendesen a nyál. Sok sikert az 5-10 litert tankolóknak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
ßrainiac #61126 üzenetére
A kérdés nem költői volt és nem kell értened hozzá, hogy észrevedd a különbséget.
1. nem fikáztam a véleményed, mindenkinek joga van hozzá.
2. a nézőpont a különbség. Az én nézőpontom szerint nem a vw körül forog a világ, hanem az audi körül, mivel az képviseli a legmagasabb minőséget a vw, audi, seat,skoda négyesből. Az alváz kategória sem vw platform, hanem audi, nem G4 vagy passat futóműről beszélünk, hanem A3, A4, A6, B5, B6...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #61183 üzenetére
Viccet félre téve, ne hagyd magad tolni, mert veszélyes, még bekapod a legyet.
Az ilyen tolósoknak diszkréten jelezni szoktam, hogy amíg én vagyok elől, én diktálom a tempót, ha nem tetszik, bemászhat a hátsó ablakon. Ha nincs hová lehúzódni, akkor neki is be kell látnia, hogy ez van. KITT, ugordátaztazallroadot. Májkül, nem lehet, túl magas.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #61208 üzenetére
Aszittem Soma.
A8
Az sem tudja hol a helye, gondolom a szarfoshugy volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A seat alahambra esetleg a ford galaxy ugyanez a bódé, csak olcsóbb. Ezeket is nézd meg.
típushiba? Hát lássuk csak, elektromos vízpumpa szokott bennük kipurcanni, meg a jobb féltengely csapágya elég kényes pont, de cserélhető. Menet közben vibrációt okoz, meg morogni is tud, ha baj van vele(a jobb oldali 3 darabból áll, középen egy csapágy). Nehéz kifűteni ekkora báltermet, főleg a diesel motorokkal.
A régebbi adagolósok adagolója, turbója, kettőstömegűje lehet drága, a PD szerintem nem fog beleférni a keretbe.
Egy diesel vásárlásnál a fent említett drága dolgok állapotára illik odafigyelni. Jól induljon hidegen, melegen, ne füstöljön gázadásra nagy terhelésen, vibrációk, remegések nem a barátaid.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
varsam #61240 üzenetére
Tyre sizes available for
VOLKSWAGEN Passat 1.8 20V 125 (Since 1996)195 65 R15 91 V
205 60 R15 91 V
205 55 R16 91 W
225 45 R17 91 Y
195 65 R15 91 T (Winter dimension)Tyre pressure for VOLKSWAGEN Passat 1.8 20V 125 (1996)
Front tyre pressure : 2.1 bars
Rear tyre pressure : 1.9 bars
Front tyre pressure (loaded vehicle) : 2.2 bars
Rear tyre pressure (loaded vehicle) : 2.8 bars2,3 vagy 2,5 bar mind a 4 keréken az arany középút Én is annyit használok 195/65/r15-re
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MunezXBK #61243 üzenetére
Tyre sizes available for
AUDI A4 Avant Quattro 2.5 TDi 150 (Since 1994)195 65 R15 91 V
205 60 R15 91 V
205 55 R16 91 W
225 45 R17 91 YTyre pressure for AUDI A4 Avant Quattro 2.5 TDi 150 (1994)
Front tyre pressure : 2.3 bars
Rear tyre pressure : 2.3 bars
Front tyre pressure (loaded vehicle) : 2.8 bars
Rear tyre pressure (loaded vehicle) : 2.9 bars
Új hozzászólás Aktív témák
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox Series X|S
- Renault, Dacia topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!