- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem ez lesz az, de meg kell néznem az elsa-t is, ami most nincs nálam. 03G 906 088 D
Sebességben parkolsz dombon? Remélem a sorrend, megáll, sebességből kivesz, kézifék felhúz, fék felenged, motor leállít, sebesség bedob. Ha fordítva csinálod, akkor rosszul csinálod, mert ráterheled az egész autó súlyát a hastásláncra, és még a kéziféket is ráhúzod...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azért sem egyszerű megkeresni, mert 2 ilyen hőmérő van a kipuban, az egyik a DPF előtt, a másik mögötte. Ezen kívül van 2 lambada.
G448 vagy G527. Majd az elsa remélem megmondja a hibakód táblázatból, ha van benne olyan ehhez a motorhoz.
03G906088K Ez a másik drágaszág...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A 3. kérdés ami felmerül, hogy miért dobja ezt a hibát? Mi van, ha nem a szonda a hibás, hanem maga a DPF, nem melegszik fel kellően mert eltömődött. Elvitted mát pályázni, ahogy tanácsoltam 50-60km tartós 140? Előtte a hibát ki kell törölni. Ha ez nem segít, akkor megnézzük a mért értékeket, milyen főmérsékletet mutatnak a szondák a kipu rendszerben?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem a hátsó kettő kurblis, utasoknak tabu, nem nyulka-piszka, mert eltöröm a kezüket. Jobb hátsó már nálam is volt alátámasztva. No, a B6-ban még ennél is gyengébb műanyagot tettek, ott nem sin fogja az amlakot, hanem van egy lyuk az üvegben alul középen, ott van áthúzva egy műanyag stift.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az is ott van, hányszor ment eddig a regeneráció, de ezek már súlyos műhelytitkok.
A 3.0Tdi-t birtoklók, vagy vásárolni készülők figyelmét szintén felhívnám, hogy abban is elérhetőek ezek az adatok. DPF telítettség, regeneráció számláló.
Motor vezérlő, mért értékek 070-es csatorna 3. ablak A regeneráció számláló.
Motor vezérlő, mért értékek 075-ös csatorna 1. ablak Kipufogó gáz hőmérséklete a turbó előtt, 2. ablak Kipufogó gáz hőmérséklete a DPF előtt, 3. ablak DPF telítettsége, 4. ablak Kipufogó gáz hőmérséklete a DPF után.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem gondolod komolyan, hogy odaállítasz tesztvezetni laptoppal, diagnosztikával? Ha új, akkor biztosan működik, majd 200 000km után lesz érdekes nézegetni. Annyira új ez a motor, azt se tudnám, mit és hol kell rajta nézni.
Félek, körbe fognak röhögni, ha tényleg ezt diaggalfogsz tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ki ér rá ma Pesten körbefotózni egy autót bitpork-nak? Segítsetek picit, ne csak a billentyűzetet tépjétek!!!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csalódott vagyok uraim. Nincs egy faszafiú pesti köztetek, aki körbefotózna egy autót???
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #58801 üzenetére
Már töltöm a videót arról, hogy kell kivenni a kapcsolót. Addig a fórum 1.hsz 1. mondatát válaszold meg nekem.
Közép állásban megnyomod befelé közben balra, majd jobbra és kihúzod. A trükkje, hogy befelé nyomva balra kell fordítani, a retesz oldásához pedig jobbra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #58803 üzenetére
Elvileg 0 pozícióban kell benyomni, de az enyémet nem lehet, valami miatt megakad. Próbáld meg, lehet nálad működni fog:
A világításkapcsoló -E1- forgatófogantyúját '0' helyzetbe elforgatni.
– A világításkapcsoló -E1- forgatófogantyúját benyomni -1- és egy kicsit jobbra forgatni-2-.
– A forgatófogantyút ebben a helyzetben tartani és a világításkapcsolót -E1- a forgatófogantyúnál fogva a műszerfalból kihúzni -3-.
– Az elektromos csatlakozók reteszelését oldani és lehúzni -
Mágus2
Közösségépítő
(#58803) varsam: Egyszerű teszt, ha ráadod a gyújtást a sötét autóban, világít a világítás kapcsoló? Természetesen kikapcsolt világításról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha kiveszed a kapcsolót, akkor a barna és a sárga-fekete vezetékek között rákapcsolt gyújtásnál meg kell jelennie az akkufeszültségnek(már nem kell mérned, mert a led elárulta, hogy van ott feszkó). Akkor lehet maga a kapcsoló a ludas. Húzd ki a kapcsolót és a két oldalán a csatlakozón van 2 biztosító műanyag fül, azokat egyszerre összenyomva tudod oldani a kábelt. Olyat is láttam már, hogy csak kontaktos volt a csatlakozó.
Az elmélet, miszerint nem tudja mikor van rajta a gyújtás, megdőlt, mert az a led a kapcsolóban világít, tehát kap a gyújtástól áramot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #58806 üzenetére
Minden kábel teljesen benn van a csatiban a helyén? Ezeket ellenőrizd.
Multimétert 20V-ra kapcsold, piros kábelt a sárga-feketére, feketét a barnára, és a gyújtást ráadni, ha lekapcsolod megszűnik a feszültség, ha rákapcsolod a gyújtást, akkor ismét megjelenik.. Ne csinálj zárlatot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha ezek megvannak, akkor kösd vissza a kapcsolót a kábelra, és a csatlakozó hátuljában szúrd be a barnához a fekete kábelt a multiméterről, Kapcsold a kapcsolót a tompított állásba, és a pirosat a sárga szürke kábelra. Szerintem ott nem lesz feszültség, és akkor a kapcsoló a ludas...
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #58814 üzenetére
A sárga-fehér. felkapcsolt tompítottal és gyújtással?
A csatlakozóban egyik sorban van egy barna,piros, sárga-fekete, szürke-fehér-ezek a bemenő szálak.
A másik sorban vannak a kimenők szürke-kék, szürke, kék, zöld-vörös, fekete-sárga, zöld-vörös, sárga-szürke, sárga, szürke-zöld. Eddig stimt? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #58816 üzenetére
Elvileg azon is 12V körül kellene lennie. A kapcsoló lesz a ludas.
Ck. Nem kell hozzá szétbontani mindent, a szűrő cserélhető, a szelepfedél tömítéshez le kell venni a magas nyomású csöveket a befecskendezőkről. Nem egy agyműtét, ha nem angliában csináltatnád, nem lenne drága. Ott magas az órabér...lehet átköltözöm megcsinálni a bizniszt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez így vinnyog 3 éve. A tyúkokat ne hallgasd, apósoméknál vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Elképzeltem 20 év múlva, a vw jel nélkül, motorburkolat nuku, mindenhol kóbor kábelek, gégecsövek szétrepedve, eldeformálódva a melegtől, olajsár mindenen. Csodálatos... Utána felébredtem, 20 év múlva már csak villany 69-es bogarak lesznek, ez biztosan nem bír ki annyit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz troland26 #58916 üzenetére
8L1819415B 01C a fekete, szép neve van? Ezt kerested?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Milyen NAS-t vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...