- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyenesben nem probléma felgyorsulni, de ha vannak közben ilyen kanyarok, akkor ott elválik mennyire is erős az erős autó.
Ez itt egy 12%-os 6km hosszú dombocska szerpentinnel, hajtűkanyarral.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45727 üzenetére
Kérdés, mennyire bírja a derekad a gyűrődést, ha van rendes emelő, vagy akna, akkor alulról lekapod a jobb oldali féltengelyt a váltónál és simán kiveszed alulról a turbót.
Ha bírja a derekad, akkor felülről szívósor le, turbó le kombó, de így is alá kell menni, mert a kiput is le kell szerelni a turbóról, meg az a fránya olaj visszavezető hollender is szokott szivatni(ebből a flexi olajcsőből legyen tartalék, mert könnyen el lehet tekerni).
tomcsi23 nem tudom mennyire szereti az autó a dombokat, de én egy skoda favorittal több mint 60 000km-t tekertem le ezeken a dombokon, és megtanultam közlekedni emelkedőn. Ott lendületből kellett menni, hogy ne tartson fel senkit az ember, na ezt a tudást alkalmazom a tdi-vel is, csak ott, ha elvész a lendület, akkor vissza lehet szerezni 1-2 padlógázzal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45739 üzenetére
Sok mindent alulról fogsz meglazítani, de kivenni a turbót könnyebb felül. Ha 4x4 a drága, akkor meg kellene engedni a futómű bölcsőjét, és oldalra billenteni, ami már sokkal több meló, és a geometria is dukál utána.
Felülről a szívósort 8 csavar tartja, a turbó csövét 1, A játék az olajcsövekkel lesz, mert elég gyér a hozzáférés, azt ajánlom, vedd ki a turbót a flexi olajcsővel, kint könnyebb leszerelni.
Remélem van minden tömítés, rézgyűrű, meg ilyesmi.
A hollenderhez szükség lesz egy ilyen célszerszámra, amivel ellen tudsz tartani a hollender alatt lévő 6 lapfejű összekötőnek, ha oda nem teszel kulcsot, biztosan eltekered az olajcsövet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45741 üzenetére
A felső olajcső is el tud tekeredni, mint a vaj, az előző hsz. ben van a megoldás.
Kipu nem téma, vagy kijön, vagy beleszakad a csavar, menetvágóval kipucolod a menetet, teszel új menetes csavart és kész, nekem a stiftek(2 oldalról menetes) helyett már sima csavarok vannak, előzőleg le lett véve a kipu 2x.
Egyszer a szívósor is megszivatott, le kellett fúrni 2 csavart, mert megfordult benne az imbus, na ott egész napra meg van b"szva a munka.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Alul ez van: [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45743 üzenetére
Alulról valami hasonlót fogsz látni, csak ez nem 4x4.
A képről már hiányzik a fehér takaróelem, ami a féltengely gumiharangját védi a turbó hőjétől. Azt csak 2 csavar fogja és érdemes elsőként eltávolítani, zavarni fog amikor a kiput meg kell ereszteni.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #45748 üzenetére
Ennek annyi. K.O.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #45768 üzenetére
Ránézésre újat kíván.
ATD-ből egytömegű a hozzá való rugós tárcsával, kevlározva örök élet + 1 nap.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #45769 üzenetére
[link] Ez való bele eredetileg. 554 euró
Valahol láttam 370 euró körül, nem mintha az nem lenne sok, de gondolom neked is pénz 176 euró.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45793 üzenetére
No, amikor a labdát cseréltétek, be lett állítva az előfeszülés a tengelyén? 1mm nek kell lennie. Amikor felcsavarozod a mebrán házát 1mm-t kell, hogy a tengely nyomódjon a membránba, ettől feszíteni fogja lefelé a geo karját, nagyon fontos,enélkül nem tud rendesen szabályozni.
A turbónak mi a száma? 1749Va vagy csak sima 1749V?
A 74 kw-os V-vel volt szerelve, az ASZ meg VA- val, A VA nagyobb és a szoftot is igazítani kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #45806 üzenetére
A turbóra menő vákuumcső mindkét végéből vágjatok le egy picit, el szokott repedni a vége és ereszteni kezd.
Másik dolog, behúzza a vákum a geo karját az ütközőcsavarig? Újra vagy használtra cseréltétek a labdát? Akkor szokott ilyen gond lenni, ha gyenge a labda rugója. Érdemes lenne ráakasztani a geo karjára egy kis rugót ellentétesen a labdával, amit a karbis autók gázkarjának a visszahúzására is alkalmaznak, ezzel ki lehet szűrni a labda rugójának hibáját.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #45829 üzenetére
Egy extrával kevesebb. Nem lesz masszázs
-
Mágus2
Közösségépítő
Ennyiért ez nem is rossz vétel.
Elvileg a KM is rendben van.
15.06.2009 - Pravidelná 76 215 km
17.06.2011 - Pravidelná 176 700 km
14.06.2013 - Pravidelná 212 014 km -
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #45866 üzenetére
Ez már annyira hihetetlen, hogy tuti kamu.
varsam Szerintem esélytelen.
MunezXBK
Csak átnéztem az itteni kínálatot. Tetszik a futómű.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bkrisz9 #45956 üzenetére
De, a többiek tüdejének gáz. Sajnos ezt nem veszik figyelembe a tuning arcok. Bocsi, de őszintére ittam magam.
Ha rendes autót akartál volna, nem koromgépet, akkor az eredeti turbót tetted volna rá, de gyári újat, azzal is ment volna, mint a meszes a régihez képest, és a káposzta is megmaradt volna.
Nincs olyan, hogy nem belehugyozós medence: az autósoknak nyomod,mert ugye ők nem lélegeznek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Cyberpunk 2077
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- DVBViewer
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell Precision munkaállomások
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!