- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
Hirdetés
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165173 üzenetére
Nem nehéz. Vcds, engine, basic settings 000 csoport, tdi graph. Ott kiválasztod a motorkódot és alapjáraton megméred az előtöltést. Valahol 0 és 260 között lesz. A cél 50 fölött, de 60 alatt. Az adagoló szíjtárcsáján a 3 csavart meglazítod, hajszálnyit állítva rajta vàltoztathazó az érték. Mindig elfelejtem merre hogyan változik, de megnézem, ha érdekel. Elvileg óramutató járásával ellenzétesrn fordítva az adagoló tengelyét növekszik az érték. Nagyon érzékeny, 2,-3mm vagy 70 egység. Ez finom hangolás és türelemjáték. Minden állítás után meghúzod a 3 csavart, beindítod, megméred. Végül 25nm-el meghúzod mind a 3 csavart, ha befejezted az állítást.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #165186 üzenetére
Tegnap volt itt is akció. Rokon hívott, hogy megállt az SDI. Mondom mi az hiogy megállt? Az univerzum keletkezésétől megy, most meg csak úgy megáll? Kimentem a helyszínre, hát szétszakadt a kuplung. Soha nem láttam még ilyet. Too much power.
Hazahúztam lb 15kilométert. Titokban elmorzsoltam pár könnycseppet.. soha nem húztam még autót Saša-val. Egy szerencse volt, hivatásos sofőr, tudja hogyan kell feszesen tartani a kötelet, hogy ne rángassa szét a lendkerekemet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #165190 üzenetére
Az első fokozat kivétel, az annyira rövid, hogy nem terhali a lendkereket, az mehet 1500 alá is. 2.30km/h 1500 fordulat, nem alatta van szóval az is maradhat. Városban 3. ig kell használni, amíg nem lehet 60-tól gyorsabban menni.
Az első fokozat elindulásra való, arról mál hallottál? Egyedül kemény terepen van értelme 1.-ben csorogni, minden más alkalommal felváltasz 2.-ba szinte azonnal az elindulás után. Én el szoktam forgatni az 1-est, hogy 2. sem essen 1500 alá, ha lehet, nem mindig kivitelezhető.
Itt azokkal van a baj, aki 50-el csorog 5.-ben 1000-es fordulatoné és onnan még gyorsítani is próbál. DSG ezt csinálja alapból, de ki lehet belőle írni ezt a hajlamot, hogy ne engedje 1500 alá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rostiron #165197 üzenetére
Annak a nyílnak, ahogy forgatod a motort mozognia kell kicsit. A V között kell lennie első dugattyú felső holtponti állásában. Lehet olyan állása a motornak, amikor túl megy rajta picit. Ha körbeforgatva a motort mindenhol kívül esik a jelölésen, akkor egyértelműen túlhúzták a szíjat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #165206 üzenetére
TDI-nél kritikus az 0-5 fok közötti indítás, ilyenkér még nem izzít de már hideg a hengerfej annyira, hogy gyenge kompresszió esetén szarul induljon. Itt jön a képbe az adagoló pontos hangolása. Ezért fontos a megfeleő előtöltés. Ilyen 70-80 fokos motor nem fog izzítani soha, ez nem előkamrés dízel. Ha jó az adagoló, -10 fokig szinte észre sem veszed, hogy működnek-e az izzitógyertyák, vagy sem. 0 fok fölött csak villan az izzítás jelző és nem is izzít. Ez a normális működése. Más kérdés, hogy amikor világít az izzitó, akkor fizikailag ad-e áramot az izzítókra. Mert az nem ellenőrző lámpa, csak tájékoztató, hogy elvileg izzítania kellene, gyakorlatilag meg ki kell mérni egy gyertyán, meddig kapott áramot. Ha lehúzom az összes gyertyáról a kábelt, akkor is világít az izzítás jelző, amikor szerinte izzítani kell.
focvis Mintha lecsöpögne az olaj, 12 óra állás után még nem vonyít, 24 óra után meg sír. Nekem csapágyhangnak tűnik továbbra is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zalman90 #165209 üzenetére
Ilyenkor mennyi gázolaj van benne? Leszívod, ráöntöd, meggyújtod.
Fel kell gyújtani.
Viccet félre téve, ezeket a hibákat a gép mögül nem fogja megoldani senki, annyira sok a hiba lehetőség. Lehet váltó, lehet a motor, lehetnek a motor és váltó tartó bakok, vagy a belső féltengely csuklók. Kezdésnek a váltót át kell mosni fross olajjal. Ha már érzed hogy vált, régen rossz. Nagyon finoman kellene dolgoznia. A többit meg ellenőriztetni kell. Mese nincs, nem fogod megúszni a hibakeresést.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gergő170 #165225 üzenetére
Ez a gond, ahová egyszer feldobod a drivert, mindig abba az USB-be kell dobni, máskülönben válzotik a port.
Mutass egy képet az eszk9zkezelőből, amikor rá van dugva a kébel.WIN 10 szerintem nem fogja tudni kezelni a dolgot. Win7-ig működött rendesen, abból is csak 32bit. Ez egy régi kábel még régebbi szoftverrel. Vagy teszel virtuális hetest, esetleg szerzel öregebb gépet, vagy nem lesz diag.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibi.234 #165249 üzenetére
Nem teljes a számsor.
Csaby25 Nem értem mi a kérdés. Írja, hogy mennyi kell bele. Multitronic-ba 5 liter, Tiptronicba 8 ha lent volt a kád. és a szűrő.
Száraz feltöltési mennyiség 7,5 liter a multitronic-ba, 9,8 liter a tiptronic-ba. Ez akkor releváns, ha szét volt szedve a váltó felújításra, egyébként nem tudod az összes olajat kiengedni, csak ha van átmosó gép arra rákötik, és 20 liter olajjal átmossák, közben megy alapjáraton a motor és keringeti az olajat a gép és a váltó olajpumpája is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rostiron #165257 üzenetére
A képen írja. Olajszivattyú túlnyomásszeleppel. A pumpa része, nem cserélhető külön.Ha ki akarod cserélni a szelepet, az egész pumpát kell...és nem biztos, hogy megoldja a gondod. Szerintem le van koszolva valamelyik olajjárat a fejben, azért csattog néha. Meg kellene mérni az olajnyomást, amikor csattog, ha a nyomás rendben lesz, kozos a fej, ha a nyomás alacsony, akkor pumpa vagy valami más.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz angelside77 #165261 üzenetére
1.4 benzinnek mind1. 4. 1600 jó neki, de ha valamit akarsz tőle, vissza kell váltani és megforgatni.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #165305 üzenetére
Ha a visszatérő ágat az adagoló és a szűrő között megbontod és járatod a tankban a pumpát, kinyomja a levegőt az adagolóból(a szűrőt bedugod a visszatérő csövet az adagolóról egy üvegbe lógatod.). Utána az injektorokon lazítani kell a csöveken, indítózni míg megjelenik a gázolaj, visszahúzni a hollendereket és 2-3x 8 mp indízózás után be fog indulni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #165330 üzenetére
A nyereg lesz. Veddi ki belőle a munkahengert és fotózd le, ha belül meg van marva a nyereg, ott szorul benne a munkahenger. Volt ilyen esetem, könnyen járt, kézzel visszament, viszont amint leléptem a pedálról magától nem ment vissza. Ha látható bemarások vannak, a nyereg cserés.
do3om Start-stoppos nem megy el annyit, 3-4 évesen mind kuka.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- DVBViewer
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell Precision munkaállomások
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!