- Mobilhasználat külföldön
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Yettel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #164032 üzenetére
A trippling most is megoldható, egy 15 eurós elekronika kell hozzá. Vcds megmutatja látja-e a kapcsolók jelét.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #164034 üzenetére
Motorvezérlő, mért értékek, 066 csoport. 2. ablak 0000 ha nincs aktivlva a temomat funkció a vezérlőben, 1000 ha aktiválva van.
Motorvezérlő, mért értékek, 066 csoport 4.ablak:
0000- A tempomat kapcsoló Off állásban
0011-tempomat kapcsoló ON állásban
1011-Res gomb benyomva tartva
0111-Set gomb. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #164055 üzenetére
Az lenne a normális, hogy csökken, amikor eléri az üzemi hőfokot, passzívan elkezd kiégni. Épp ezért szokott a pályás autó kevesebbet regenerálni, mert üzemi hőfokon csökken a korom tartalom amikor csak tartod a sebességet, gyorsításnál nő, motorfékkel megáll a folyamat nem telítődik de nem is nő, viszont visszahűl a DPF, ami miatt gázadásra előbb fel kell melegednie, majd utána ismét elkezd csökkenni.
65km alatt 5g nem tűnik nekem soknak, akkor, ha eközben nem éri el az üzemi hőfokot, ha eléri, és úgy is ilyen sok marad benne, akkor gáz, mert 240km után elkezd regenerálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #164058 üzenetére
Nekem 100 alatt is regenerál passzívan, de meg kell néznem a hőfokokat. Hétvégén megyünk szülőkhöz, akkor megnézem neked, milyen feltétel mellett és mennyit csökken. Nálam most olyan 340-400km körül van 1 regeneráció és személy szerint ezt is sokallom, mert mikor megvettem az autót, 700km-t is elment két regen között.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #164061 üzenetére
Olvasd el még 1x, amit írtam. Nem pontosan fogalmaztam, a korom képződést sokallom, sokkal többet is elment azelőtt, és nem volt szoftver frissítés, szóval valaminek leromlott az állapota
Oil ash most is 0,11. Majd 0,17-nál kell kezdeni aggódni. 4 éve volt valami 0,6 vagy 0,8, szóval nem emelkedik sokat. Több mint 60 000km-t mentem vele vegyesben. Volt sok város, meg közút, kevés pálya.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #164069 üzenetére
Amikor a logot csinálod, engedi kiválasztani a kiterjesztést. Legyen .csv Ha ilyen kiterjesztéssel lesz, van logview, ami grafikailag szépen elrendezi, hogy ne ilyen katyvasz legyen.
[link] Ki lehet benne választani, mit akarsz nézni és egy idővonalra helyezi, majd grafikont készít belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #164112 üzenetére
3 litere motornál 9,5 vagy 12 liter olaj között 1 cm különbség van a nívón, kérés mit tud ezzel kezdeni a kádban a mérő, mert az csak maximumig mér, fölötte nem, szóval max azt látod a kijelzőn, hogy maximumig van.
Hidegen szoktad nézni a szintet?
A 2.0 motornál azért literenként minimum 1 centiméterrel nő a szint, ha 7 liter olaj van egy olyan motorban, amibe 4 liter való, ott komoly szint emelkedés van, főleg nála, ahol a kiegyenlítő tengelyek egy csomó helyet foglalnak a kádban, amint azt eléri a szint, nagyon gyorsan emelkedik a nívón.
playdontwork Azt tudom ajánlani, amit a többiek, sűrűbben kell olajat cserélni, nem maradhat 15000 kilométert az olaj, ha csak vároban használod. Elvileg nagy baja nincs, csak kérdés, hogy mennyit ment ennyire gázolajos olajjal. Ez az állapot nagyon káros a katalizátorra, meg az összes sikló csapágyra a motorban.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #164270 üzenetére
Adott fordulaton megemelik a turbónyomást és a befecskendezési mennyiséget. Abból nem lehet fizikailag kevesebb fogyi legnagyobb sebességi fokozatban, városban lehet. Akkor kenne reális az elváeás, ha részterhelésen gyengébb lenne, mint a fyári, padlógázon meg erőseb. Konzerv chip ezt nem tudja, padon kell finomítani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #164309 üzenetére
Nem látok ki a fejemből, olyan beteg vagyok, amit megnéztem, hogy nem kap áramot az indítómotor azon a cingár kábelen, ami egyenesen a kapcsolószekrényből jön. Egy pótkábellal az akksiról azonnal indul. Szóval lefeküdt a 19 éves gyujtáskapcsoló elektromos része. Már itt van a kezemben, de valahogy semmi ingerenciám most a kormányba kötekedni. Szét kell bombázni a gyujtás kapcsoló körül a borítást. Lehet leveszem kisbaltával.
Ez a kapcsoló szivat...
A kábel biztosan nem szakadt, mert 4 volt tombol benne, amikor indítózás állásban van, szóval a kapcsoló nem visz át elég áramot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csababarca #164325 üzenetére
Biztos nem. Sokszor cseréltem már ememet, egyszer sem kellett tanítani semmit. Kivétel volt az a kulcs, ami évek óta lemerült elemmel volt a fiókban, de ott is csak a távirányítót kellett tanítani, amihez diag sem kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #164329 üzenetére
Sokféleképpen el tud romlani a gyujtáskapcsoló. Van, akinek nem ad gyujtást egyáltalán, vagy nem lehet kikapcsolni, mechanikusan beszorul a zárszerkezet, vagy egyszerűen nem ad áramot az indítómotorra.
Az indítómotoros történet még a leg egyszerűbb. Csak egy csúszó sarus kábel darabra van szükség... arra sem, ha többen vagytok, mert be lehet tolni, de ha egyedül vagy, akkor kell a kábel. Üresbe teszed a váltót, rajta hagyod a gyujtást, felnyitod a géptetőt, az indítómotorról lehúzod azt az 1 darab csatlakozóz, ami megy rá, helyére bedugod a csúszó csarus kábeled és az akksi pozítívhoz érintve a kábel másik végét, indítózol, mint beindult, zsebrevágod a kábelt és mehetsz utadra. Ha szétesik a gyujtáscsakcsoló és nem ad egyáltalán gyujtást, a kormányoszlop alsó és felső borítását leveszed, kihúzd a csatlakozót és rövidre zárod a megfelelő lábakat. [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] HA valakit érdekel, mit kell locsolni a rozsdás csavarokra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #164350 üzenetére
A Golf4 sem panaszkodik, de a faceliftes octavia már a régi izzókért is sír, ha megváltozik az ellenállásuk. Hiába világít, az elektronika érzékeny. Ebbe az octaviaba csak a legrdágább típis specifikus ledek mehetnének, maik direkt erre a modellre lettek tervezve. Nem is ledesítem sehol, mert drága, nekem annyit nem ér. A rendszámtábla világítása lenne 33 euró. Csak erre a készletre nem dob hibát. [link]
a FL előtti octavia nem ilyen háklis, ez magyarázza a G5 probléma mentességét is ilyen szempontból.
A nagyfelbontású ember hármas octáviája meg minden szarra allergiás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Facebook és Instagram matrica egyedi névvel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron