- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Firmware-frissítés a Kioxia SSD-kre
ph A Toshiba-korszakból származó meghajtókra is vonatkozó frissítést mindenképpen érdemes telepíteni.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #151376 üzenetére
És nem eszik annyit mint egy benzines.
Nálunk fele a 8 liter az a maximális fogyasztás amit a társadalom elfogad mint maximális megengedett fogyasztás.
Nem számít, mekkora autó, milyen motor, semmi. 8 liternél többet fogyaszt az szar és készNem viccelek ez komoly
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #151384 üzenetére
Mivel VAG, igen.
Régebbiekben van tiptronic, A4 B5 biztos tiptronic-os volt.
Mi a szar ez a fogyasztói társadalom? Miért akarja a VAG, hogy a DSG elromoljon és user javítassa.
Miért nem rakja az 1.0 TSI mellé is a tiptronicot, hogy az user élvezze a gondtalan vezetés félmillióig?
Másik, hogy mi az a szarakodás a száráz/nedves baromság? Rakjátok a nedves, hogy ne essen szét olyan hamar.(#151385) nederlanden: Nézd meg focvis és brumi1k fogyasztásait
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #151390 üzenetére
Ezért hívják ott S-Tronic-nak és nem DSGnek
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Ez a véleményem a multitronic-ről: Szép, jó, csak ne kelljen hozzányúlni
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Ma érkeztek meg:
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz havri1 #151518 üzenetére
Nekem is ESP minden kikapcsol.
Igaz, nekem 2 lépesben.
Sima click-re. Csak a kipörgés gátló megy el.
Long click-re. Az ESP sem kiabál.Viszont mindkettő visszajön 3500 rpm fölött.
Próbáltam gyorsulást, és kapcsolja vissza őket.Nincs kizárva, hogy én voltam a béna.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Idei tervek.
Lesz mire költeni a dellát.
Kihagytam valamit? Bármilyen tanácsot meghallgatokMás:
A CC szar.
Mosóban beszélgettem egy random idegennel.
2013-as CC-t hajt 2016 óta, CFGB motorkod.
155 ezerben vette, most van benne 170 ezer.
Eddig cserélt:
Xenon izzók - 40k a 2 darab, feketén, számla nélkül
Hátsó szintező szintén 40k
Hátsó fékpofák, ATE-t rakott, de a gyári tárcsával nem barátkoztak, így rakott TRW-t, állítása szerint ezzel jobb.
Hátsó tárcsák is már kopottak.
Télen az ablak oda fagy a kéderhez. Mindig fűti az autót webasto-val indulás előtt, mert másként necces lenni kinyitani az ajtót[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz gyenesmartin #151992 üzenetére
Nem a motorral van a gond,
ha rendben tartották.
A kasztnival.
Erre akar(t) a kolléga is utalni.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz bitpork #152125 üzenetére
Én már rág agyalok rajta, hogy milyen jó lenne ha az Audi a teljes ECU, MMI, váltóvezérlő kódot stb stb
Felrakná GitHub-ra, mint OpenSource projekt.
1-2 hónap és elég sok bug fix lenne commitolva a repora
Van pár idegesítő dolog amit kilehetne javítaniNovum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Nekem ilyen kormányszervó olaj kell? G 004000M2
Mennyi megy bele egy cserénél? Kell öblités is?
Ezt bármelyik "szaki" megtudja oldani?Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz Gyula84 #152168 üzenetére
Azért 5000nél sem rossz a hangja Mágus tanácsára néha, pályán leforgatom.
Habár nekem már 2500 nagyon zavar/idegesít a hangja. #szarfosdízel.
Csak hát nagyobb a hatásfoka, így egyenlőre ez marad.
De szerencsére látom, hogy a benzinesek is kezdik már a 40% hatásfokot megközelíteni.
Idővel majd lecseréljük egy jó hibridre vagy szivóra aminek nagy a hatásfoka.Az álmom egy plug-in Auris lenne.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Most miért vagytok ilyen gonoszak a B5.5 Paszullyal.
Itt Erdélyben majdnem mindenkinek ilyen autója van. 500+ ezer futással és soha semmi hiba kódja nincs
Felfüggesztés nem kotyog, stb stbMert itt 90% telibe szarja, hogy az autója milyen állapotban van.
Csak vigye el A-ból B-be és dízel legyen. Mert a hátba vágos turbónyomás az Isten, és mindenkit lehagynak vele.
Én is folyton megkapom, hogy "Na mikor megyünk egyet versenyezni mutassam meg az Euro 3-as milyen jól megy és lehagylak vele téged mert a tiédben nem éreztem az erőt"
Ilyenkor a falra tudnék mászni.Hogyan lehet elmagyarázni Gipsz Jakabnak, hogy attól mert a CRTDI-nek relatív lineáris a gyorsulása és nincs akkora heap a turbónyomásban attól még tud menni.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Ebben 4 zónás klíma van, nekem meg hátsó légbefúvóm sincs.
Szép autó, remélem sikerül megvenned.
Ha valaki akkor te jó gazdája leszel majd.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz focvis #152273 üzenetére
De azok is csak E4 maximum. Szóval azzal itthon sem vagyok sokkal előbbre.
14 éves szarfos dácsiám is E4 benzines
Mintmár említettem párszor egy jó plug-in hybrid aurisra fáj a fogam.
Csak se plug-in nincs belőle, és azok a retro kapcsolókkal pedig ölni lehetne. Dácsiában finomabban ki vannak dolgozva.
#csakazeuropaidesignNovum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #152289 üzenetére
Mert szegény kicsi Solinak minden egyes eleme rozsdás.
A tetőn kivül nincs olyan elem amiben nem lenne benne a rozsda/rohadás.Pedig a motorja nagyon jó. Pénteken léptem át a 133333 km vele.
Novembertől 0W-40 NewLife olajjal megy. Semmi olaj fogyasztás
Váltója olyan, hogy sok hasonló korú német autónak adhatna példátFogyasztása kitűnő.
Szombaton tankoltam, 5.4 átlag [link]Sajnos az egész autó ér kb 1000 eurót. A javítása pedig 500 lenne. Szóval nem nagyon éri meg a javítása.
Ezért nézek valamit amivel újabb 8-10 évet gond nélkül ki tudok húzni.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #152386 üzenetére
Elvittem szerelőhöz és azt mondtam old meg.
ATE fékfolyadék, fagyállót nem tudom milyen márkájút rakot bele.
Eddig még működik a kiskocsi.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz gyenesmartin #152484 üzenetére
A lényeg vidd el egy váltó szervizbe és legyen feltöltve a bankkártyád
Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra