Hirdetés
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #150637 üzenetére
Ha ez megnyugtat nekem csak 80k Kauffernél az EGR. 03L131501K
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #150683 üzenetére
Hogy ne csak gonoszkodjak.
Haza fele logoltam értékeket a VAG DPF-el.Katt a nagyításhoz.
Az alsó zöld vonal lenne a "Low Press. EGR Closing (%)", jelentsen ez bármit IS.
Szóval ha jól értem ez (jól) működik.
Nyitogat menet közben.
Állóhelyzetben pedig szépen látszik, hogy 100% stagnál. Gondolom akkor zárva van.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz #89874944 #150772 üzenetére
"csak a fürdőszobát akarod felújíttattni... ha nem figyelsz, nem értessz hozzá, még a fugát is kilopják a csempe közül, azt bekenik fogkrémmel"
Mennyi hasonlót látok
30*30 csempének a közepére b*** egy kis ragasztót ami kb 5*5 és úgy ragasztják fel.
Majd mikor megyünk szerelni/vésni/fúrni sorban esnek le a csempék.
Olyankor a gazda nagyot néz mikor mutatjuk, hogy a csempének csak megmutatták a ragasztót.Vízmérték, derékszög, milliméter és hasonló ritka pokémon félékről pedig nagyon kevesen halottak.
Fürdőszobában akkor jönnek elő, mikor beállítjuk a zuhanyzótálcát/kádat. És a háziak ájuldoznak, hogy a sarokban minden van csak derékszög nem.Szobákban pedig mikor vezetjük a csöveket. Csak nézik, hogy a plafon milyen "horgos" az egyenes csőhöz képest.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
Én is bekapcsolódok.
Úgy októberben volt termosztát cserélve.
Addig az volt a baj, hogy lassan melegedett és hűlt vissza.
Most mikor bemelegedik. A víz beton stabilan áll 90 fokon (legalábbis mutató szerint).A gond továbbra is az, hogy lassan melegedik be.
Víz relatív hamarabb, de az olaj nagyon le van maradva. Van, hogy a víz áll 90 fokon de az olaj olyan 65-70 között van.
Nem kellene ez a 2 folyadéknak a hőmérséklete közelebb legyen?Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz focvis #151163 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a válaszokat.
Én kérek elnézést.
Akkor ezt is csak túlaggódtam.(#151160) Gyula84: A 14 éves rozsdás Dacia 1.4mpi fele/negyed ennyi idő alatt bemelegszik és ontja magából a meleget
Akkor még raktak bele anyagot.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz havri1 #151171 üzenetére
Csak AGM.
Haldokló AGM akksi nem tudom mennyire egészséges az elektronikának. Mintha olvastam volna, hogy ezek már annyira kényesek, hogy nem jó kínozni őket gyengélkedő akksival.(#151175) Doki16: Ha jól emlékszem van kivétel, ha széria azonos veszel, talán akkor nem kell vagy egyszerűbb a feltanítás. Úgye a gyári Bosch/Exide/Varta ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz havri1 #151180 üzenetére
Rakd szerviz pozícióba akkor kihajtható.
Lassan én is kell vegyek gumikat/lapátokat.
A mostani gyáriakkal meg voltam elégedve, meglesem a cikkszámot és rendelek azonost.
Azzal nem lőhetek nagyon mellé.Nem látom a gépsárkányodat az összefoglalóban
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #151185 üzenetére
Q. What are the differences between EFB and AGM batteries?
A. EFB batteries have been introduced as a lower tier option to AGM batteries in terms of performance and durability. EFB technology relies on improvements to existing flooded technology through the addition of Carbon additives in the plate manufacturing process. AGM batteries benefit from the inclusion of unique design features not found in wet-flooded batteries. These include glass mat separators, recombinant lid technology and higher pack pressures to facilitate improved cyclic lifespan. AGM batteries are better suited to meeting the demands of higher specification vehicles that include one or more of the following technologies: Start Stop, Regenerative Braking and Passive Boost.Nem tudom, ezt találtam.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz Louis #151212 üzenetére
120 lóerős CRTDI a Holland piacra van. Ott ha jól tudom lóerő után kell adozni.
136 lóerős CRTDI az abszólut eco motor. Termeli a gázolajat.
143 lóerős CRTDI az átlag. Ez van kb mindegyikben.
150 lóerős CRTDI az előző upgrade-elt verziója, később jelent meg.
170 lóerős CRTDI az 143-sal egyszerre jelent meg, erősebb kivitel, többet fogyaszt.
177 lóerős CRTDI A6-ban jelent meg, majd lecsorgot az A4-be is.
190 lóerős CRTDI a 150 lóerőssel együtt jelent meg. A 17X-eseket váltotta.
240 lóerős CRTDI BiTurbo-s kivitel. Az új Paszulyban jelent meg ha jól tévedek.Ha valami nem helyes kérlek javítsatok ki.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz grizlisandor #151306 üzenetére
Crtdi szerintem nem lájkolta volna ennyire =))
Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen