- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #145441 üzenetére
Van ott tömités, belül van egy gumi gyűrű, az van neked elszagadva, kívül csak porvédő van. Csak készletben kapható, szét kell hozzá kapni az egész féknyerget. Csináltam már párszor.
Kérdés, hogy 38mm a dugattyú, vagy 41? Rá van ütve a féknyeregre.
Ha már szétszeded, vegyél új dugattyút is. A régivel szorulni fog és leégeti a betétet és a tárcsát. 40 euró a két készlet összesen, ebből mindkét hátsó fékynerget teljesen fel lehet újítani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz crw15 #145446 üzenetére
A csere előtt is csánálta, vagy akkor elszállt teljesen? Miért és milyenre lett cserélve. Ha valami kínai szar került bele, így jártál... A biztosítékok jók? Cseréld ki mindet újra. 15 év után én kötelezően eldobáltatnám a reléket meg a biztosítékokat, egy csomó hibát meg lehetne vele előzni.
Ahogy rázkódik a gyujtáskapcsoló, simán okozhat ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #145461 üzenetére
Mi az, hogy nincs? Tessék használni, arra, amire van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz F_Zolee #145500 üzenetére
Mert jobban belevág a hóba, csak és kizárólag a hó miatt. Aszfalton próbálj padlóféket egy 195-65 R15 és egy 245-35 R18 között, ABS nélkül. A keskennyel elcsúszol a pitsába, míg a széles tapadni fog.
Gondolj bele, ha a keskenyebb tapadna jobban, minden versenyző virsli gumin járna...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #145534 üzenetére
Ha a bubik nem a szívókosárnál kerülnek a rendszerbe, akkor valhol a vezetéknél, vagy a szűrőnél. A kettes golf 1.6TD szűrőjével szokták helyettesteni a TDI szűrőt, amikor gyanús hogy ott buborékol.
Viszont ha nehezen is teker, ott valami más gubanc is van. Az akksit be kell méretni, nálam az új akksi megdöglött egy évesen, az is így kezdődött, hogy nehezen tekert. Ha az akksit terhelés teszten megnézik és jó, akkor indjtómotor gondod is van.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 7Heads Drago #145799 üzenetére
185000-alatt tudok gyári újat.... a felújjtott kb a fele szokott lenni.
nem használod 3000 fordulat felett Ettől kormolódik le, majd bedob vészmódba. Néha le kell forgatni rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #145822 üzenetére
Ha minden paraméterben megegyező és a gyártója is azonos, nem kell kódolni, ellenkező esetben fel kell tanítani, máskülönben nem fogja rendesen tölteni és sokkal hamarabb meg fog dögleni az új.
Hiába minden paraméter azonos, gyártónként eltérő feszültséggel tölt, szóval nem mindegy, mi van feltanítva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #145826 üzenetére
Kódolás csak a márkát és a kapacitást adja meg, a rendszer majd megtanulja az állapotát.
Most kicsit elgondolkodtam a skodri xenon lámpájáról. Ha auto-n hagyom a lámpa kapcsolót, este gyujtásra felnyomja a tomptottat, viszont indítózásnél nem kapcsol le és vissza a xenon, viszont a rádó megszűnik pofázni az indítózás idejére. Lenne benne valami kondenzátor, ami a lámpát bírja etetni az indítózás idejére?
Gondolom tanítás után számol vele hogy újat kapott. Lehet a régit feltanítva is 100%osnak gondolta volna egy darabig.
A DPF is ilyen buta. Amint megtelik nem enged regenerálni, de ha újat állítanak be és nem cserélték, akkor még kiregenerálja. Viszont hamar rájön a rendszer, hogy átkúrták a palánkon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #145849 üzenetére
Nem tök mind1? Olvassa, ennyi.
havri1: de nem jó a tüdőnek, mert attól még kibocsájtja a káros részecskéket, csak nincs ami megfogja. A régi diesel nem volt ennyire káros, mert a nagyobb részecske nem jutott a tüdőbe, ezek a kicsi részecskék veszélyesek. Ezeket a touranokat a családodok veszik. Én nem mérgezném ilyennel a gyerekem. Ha van benne gyárilag dpf, akkor működjön!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #145876 üzenetére
Nálam a 10k km alatt megy fel 0,01, azaz 10ml. most 174k km után ilyen az állás:
Ha ez így fog menni, kb 70 000km van az elkerülhetetlen pucolásig, ha addig nem dobja vészmódba, mert nem mindegyik engedi addig. Fizikailag lehet hamarabb is gond, ezek csak számolt értékek, csak következtet az ECU.
Egy optimista becslés a 70k km, mert az ideális esetet feltételezi, de ahogy kopik a turbó és a befecskendezők, a folyamat gyorsul, a megtehető távolság pedig drasztikusan csökken. Nálam azért lehet ilyen jó érték, mert mielőtt megvettem, csak pályán járt az autó, erről tanúskodik a 2,5 év alatt megtett 128k km is.
Én már jártam lassan 50k km-t az autóval, szóval ha valami megadja magát, akkro cserélem, legalább valamit spóroltam az üzemanyagon, ami most el van téve a motorra és környező alkatrészeire.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #145878 üzenetére
Teljesen jó érték, csak Te hamarabb fogod majd a kezedben a részecske szűrőt. Az élettartamának a gyár 250k km-t ad meg. Addig el is fog menni. Utána meg úgy is gondok lesznek vele. Nekem már megvan a terv. Megy pucolásra, átfújják, semmi kémiai pucolás, és mehet vissza. Kap 4 befecsit, egy EGR-t, meg egy turbót és menjen, amíg megy. Ez alatt a két év alatt a fent említett alkatrészek árát bele tankoltam volna egy olyan vasba, ami átlagban 10 liter benzint fogyaszt. Mivel a zseton megmaradt, majd visszaöntöm a motorba, de lesz egy jó állapotú autóm.
homeless09 Mennyire jól spriccel a hátsó ablak mosó fúvóka, van ott nyomás rendesen, vagy csak pisikél? A főnökömnek ez volt, sajna eltörött az ablakmosó csöve a és a jobb hátsó sárvédőben eláztatta a kábelköteget. Az elektromókusok 170 euróért javították a kábelköteget. Pont az általad leírt tünetekkel kezdődött.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #145881 üzenetére
A nagynyomásút megnézem, amikor kint lesznek az injektorok, ha csak picit is gyanús, megy a levesbe. 500 euró már mindegy, ha az ember meg szeretné tartani az autót.
1200 euró a 4befecsi, meg a magasnyomású
600 euró a turbó
350 euró az EGR
300 a DPF pucolás garivalKuplungozni biztosan kell majd valamikor, az 700 euró. Viszont ezek után nem számít mennyit mutat a bűvös számláló, akár 300k km után is lehet megbízható és jó autó, ha a fent említett dolok újak.
Ezek a tételek valószínűleg nem egyszerre fognak bekerülni, kész csoda lenne, haaz EGR kibírná addig, amíg a DPF, a kuplung a lendkerékkel, meg lehetőleg túléli a befecskendezőrendszer élettartamát.
Januárban lesz meg 3 éve a verda, addigra 2100 euró maradt meg a tankoláson, amit a benzinesbe már bele locsoltam volna.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #145883 üzenetére
Akkor passz, meg kell nézni a zárat, de ha már ott matatnak, nézzék át azt a csövet is. Vagy csak egyszerűen le kell kötni a zárat, ha akkor is villogni fog a nyitást jelző, akkor gubanc van a kábelköteggel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #145895 üzenetére
Már volt téma. 18 és 24g között aktív regen. 24g fölött jön a DPF lámpa, ha kiég a korom, elalszik a lámpa, ha nem, 40g fölött (check engine, DPF lámpa világíg és izzitás villog )már csak a szerviz regeneráció segít, de csak 45g korom-ig. Fölötte csere, vagy pucolás. Ezen kívül a másik érték a hamu(valójában karbon), ami szintén gyűlik benne(oil ash).
Regen közben bármi gebasz van, villogni kezd az izzító hernyó és tudni fogod hogy rába...tál.
Az első érték, ami ciklusonként kiég addig nem releváns, míg kiég. Akkor okoz gondot, ha sokszor megszakítják, olyankor eltömődik a DPF és jönnek a fent említett pilácsok.
A befecskendezők, turbó és EGR állapotáról elég sokat elmond, hogy milyen hamar éri el regen után a 18g kormot ismét. Ha ez 2-300km alatt megvan az már jelzés értékű, hogy valami elkopott. Persze ez nagyban függ a felhasználás módjától, aki csak rövidtávozik vele annak simán megtelik 300km alatt annyira, hogy ismét regnerálni kelljen. Városban nálam max 300km, de inkáb kevesebb. Kint meg ha bemelegszik, simán elmegy 300km-t és még csak 10g körül lesz benne. Pályán ez akár a duplája is lesz, ha nem sokat padlózod.
Minél több a kemény kigyorstás, annál hamarabb telik meg. Ha meg nagyon simogatod, megszorul a turbóban a VGT és megint csak szívás. Ezért mondom, néha meg kell küldeni a gépet, amikor üzemmeleg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
45 grammtól on way ticket, ki kell kapni a szűrőt és pucolni vagy cserélni.
Az a baj ezzel a dologgal, hogy ez lezajlik 600km alatt, ha valami gond van a motorral. Kb ennyi távolság mire annyira megtelik korommal, hogy nem indul el többé a regen. Elég ha megdöglik a nyomás különbség mérő és nem viszik időben szervizbe az autót, hanem még furikáznak vele, mert megy rendesen csak világit valami sárga lámpa.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Autós topik
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Macska topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen