Hirdetés
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Instagram közösségi fényképezés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A premierrel együtt kaptunk egy új rövid előzetest a játékhoz, valamint a készítők megosztották velünk a roadmapet.
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #139588 üzenetére
GTD kell, hogy legyen nyomaték is.
Nekem elég lenne a 4.2 FSI A6 vagy A8 két Milltek trombitával.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #139661 üzenetére
Azért ajánlott a bkd, mert abban az 1.9- es régi olajpumpája van a kiegyenlítő tengely nélkül meg a 6 szög tengely nélkül.
A kettőstömegű alapjáraton ha zörög vagy ráz, akkor cserés. Ha ilyenektől félsz, nem való neked a dízel. Egy kettőstömegű, vagy turbó ára mindig legyen eltéve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #139665 üzenetére
Meg lehet nézni a turbó állapotát vásárláskor, de nem laikusnak 3 fórum hsz alapján. Ehhez tapasztalat kell. Aki azt sem tudja minek milyen hangjának kellene lenni, az ne vegyen ilyen autót egyedül, átvizsgálás nélkül. Nem lehet ilyesmiben tanácsot adni, mert nem fog felismerni olyan hibákat, ami egy tapasztalt embernek 100 méterről szenet szúr.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #139669 üzenetére
Nem csak a hangja árulkodó, hanem a log, amit a próbaúton csinálok. Nem kelk hozzá semmit bontani. Ha fémtiszta a kipufogó egy dpf-es autón, akkor nem eszi az olajat.
Ha egy crtdi-ben bent, felhúzott ablakokkal hallod a turbót, az szar.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #139671 üzenetére
A laikus ne vegyen ilyet egyedül, a hozzáértőnek meg nem kell szétszedni. Remélem érted. A laikusok elolvasnak 3-4 hszt és azt hiszik az alapjan jó autót fognak venni. Ez itt a gond.
Én ismerem a dolgok egészséges hangját, de ezt a tapasztalatot nem lehet átadni a fórumon.
Van két példám. do3om 1.6 golfja és gycs02 golfja. Mindkettő 1.6 tdi. Mindkettőt szervizelem. do3om-é lassan 200k-t futott, gycs02-é 100k-t, de pesten. Paradox módon a 200k-t futottban nem hallani a turbót, de a kevesebbet futottban beindítás utáni 3. másodpercben megszólalnak a baglyok(húúú), sajna a lendkerék és kuplunk is a kevesebbet futottban sokkal rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Szép színe lett a tárcsának.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #139730 üzenetére
Passatban az sem volt. [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139745 üzenetére
Váltókód nélkül nincs válasz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139750 üzenetére
Évjárat?
Nem lesz válasz, amíg hiányos a kérdés. Az első hsz első mondata, hogy ha kérdezel, akkor alap adatokat adj meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139800 üzenetére
Mindkettőt írja és egyikhez sincs semmi feltétel.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #139808 üzenetére
Szép gép, az első lökös mintha fényezve lett volna, egyébként képek alapján nem egy legharcolt autónak néz ki.
Tandempumpa egyik fele az üzemanyagot nyomja a hengerfejbe 7 bar nyomással, a másik fele vákuumot csinál a fékrásegítőnek és a turbó és EGR regulációnak. Ha elromlik, kéken füstölhet az autó, nehezen indulhat, gyenge lehet a fékrásegítés vagy vészmódba eshet a motor, attól függően melyik része hal meg. Mechanikusan van meghajtva a vezérműtengelyről, csak akkor forog, ha jár a motor.
Motorkód?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Claark #139833 üzenetére
A rajz szerint jól van ez így, oda csak egy vakdugó megy, ami gondolom kilyukadt és ezzel a megoldással helyettestették. (33-as, 34-es alkatrészek)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #139838 üzenetére
Ha sokat ment 5w30 olajjal, akkor kikophatott a vezérműtengely a hidrotőkékkel. A szelepfedelet kedobnám és megnézném a hidrotőkék tetejét és a veztengely bütykeit. Az 5w 40 olajjal sokkal többet kibírnak a fent említett alkatrészek. A hajtókar csapágy is gyenge pont, de az évjárat függő.
Morris: fojtószelep lesz az. Injektoros a szentem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #139851 üzenetére
Mennyi idő után kapcsol be? Vagy random? Elvileg ez már can-bus vezérelt rádió, szóval az a vezérlő ébreszti. Mindig áram alatt van, de van benne egy védelem, ami tlán egy óra után lekapcsolja. Valami ébren tartja a can-cus rendszert. Nem maradt bedugva semmi a 12V ajzatba? Vagy valami más nem gyári alkatrész volt beszerelve, riasztó?
K Norbi Nem szavazás kérdése. A dayco is jó, ha a gyárban is azt rakták rá... Én SKF settet vettem a sajátomba, abban Dayco volt a szíj, SKF a görgők, Litens a feszítő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #139887 üzenetére
Meleg motornál volt mérve? Az utolsó ablakban a 3,3 nagyon sok. Szerintem elnyúlott a vezérszíjad.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem olvastál félre. 2-3K euróból nem megy el 10 évet. Ez lenne a gond nélküli rész. Abból 10 évre csak gumit vesz rá, meg olajat se cserél.
Ha 150 euró átlagal számolunk egy motorolajcserét 1 darab szűrővel, a 1500 euró 10 évre. És még nem kopott el semmi, a váltóban nem cseréltünk olajat, üzemanyagszűrőt nem piszkáltuk és mindegyik befecskendező a sajátja. EGR nem tömődött el, meg a DPF-se.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Alvin_ti4200 #139932 üzenetére
Szia. Jól hiszed. 1.2 HTP van benne.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bartucz911 #140008 üzenetére
Tegyél be egy képet a pilácsról. Szerintem a lufi lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bartucz911 #140039 üzenetére
Légzsák lámpa, nem az öv csatra figyelmeztet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #140064 üzenetére
Felesleges tippelgetni, ki kell olvastatni a hibát.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #140071 üzenetére
Most kellett eladni 1,5 milláért nem működő klímával(csak tölteni kell. ), a klímázás árát hozzácsapni és venni egy újabb autót. Ez a nehány év, ameddig még meg szeretnál tartani, már nagyon fájdalamas lesz. Most fog kezdeni mindene romlani. Ezt a pénzt már nem fogod látni és más baja is van... kb 1.5 millát érhet akár rossz klímával is, bontott dolgokból a negyedéből ismét lenne benne klíma. ezeket az új dolgokat eladásnál nem fizeti meg senki. Értem én hogy magadnak megcsináltatod rendesre, de ezt akkor éri meg, ha egyébként más baja nincs.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elemlámpa, zseblámpa
- BestBuy topik
- Autós kamerák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen