- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz body007 #96540 üzenetére
Sikerült megtalálni a levegőzés helyét, tökéletes minden
Sokkal simábban jár, hidegen váltás közben nem ránt - sztem jobban megy de lehet placebo perszeHozzáfogtam a hátsó telók/rugók/kisebb szilentek cseréjéhez. Ez megy flottul, tegnap már kicseréltem az egyik oldalt
Kicsit masszívabbnak tűnik a bilstein mint a gyári
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96562 üzenetére
User error volt. Amikor leszedtem először a szívócsonkot a blokkról annyira elvoltam a csonk takarításával, h a blokkot megse néztem, h néz ki. Hát ott maradt egy kis (inkább nagy) darab a blokkon a régi tömítésből és nem feküdt fel rendesen csonk
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
válasz mindthecrap #96672 üzenetére
18 meg 25 litereket ír ki pillanatnyi fogyasztásnak - azt jól írja. 18 - 25 l/óra , annyi az kb.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
A teszt elso fele teljesult, kihozott az auto hollandiaba (~1300 km). Nagyon meglepodtem milyen siman megy, orom vezetni. Van egy halom hibakod - majd idemasolom ha hazaertem jovoheten
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Az csak egy darab gumicso, filleres tetel. Egy fogoval osszenyomod a bilincseket es leveszed, 2 perc
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Jöttem a hibakódjaimmal
0136
0101
2239Mind valami o2 szenzor / áramkör
Sztem annyi a katalizátornak (kapta is rendesen, 12-13 óra folyamatos 3,7-4,2-es fordulat)Egyébként a gép nagyon jól teljesített, útközben semmi hiba, 80-82 fokos víz, 8,2 fogyi klímával - picit nem figyeltem máris 160-170el gurultunk
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96769 üzenetére
Pedig P0101-et olvasott ki, itt van előttem a telón
Lambdaszondával mit csináljak? Szedjem ki és áztassam ecetbe?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #96775 üzenetére
Persze igazad van csak furcsállottam
Egyébként kész is a "javítás". Csati széthúz, kontakt sprés kezelés: összes hiba megszűnt (kopp-kopp)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tothgera30 #96826 üzenetére
A nyerget miért veszed ki? Összeérnek?
Sose vittem még ilyen szállítón a kerót azért érdeklődőmMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz rumos XIII #96837 üzenetére
Ezért kell otthonra egy krova készlet minimum
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz E.Kaufmann #96866 üzenetére
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz FoLey-v #96893 üzenetére
Pont most rendeltem belőle
Rugóösszehúzó (tekercsrugó összenyomó) 380mm
szerk.: más. B vectra-n miért nincs a gátlókon porvédő gumi? Nem is találok cromax-nál. Nem kell rá? Hátul nem volt (persze lehet már lekopott). Most az elsőket cserélném és gondoltam rendelek azt is...
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Hol talalom meg, h milyen fekolaj es szervo olaj kell b vectraba? Lecserelnem oket. A hidraulika olajat, h kell? Gondolom mint a fekolajat, h kiszipkazom a tartalybol es leengedem a maradekot vhol. De hol?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
Ezzel a tárcsával mi lett? Állt a vízben az autó és szétrohadt? Még használnám bőszen
A másik, h a kopásjelző "bigyuszt" sikerült félig eltörnöm így most jelez a fék hiba visszajelző a műszerfalon. Ez csak betétcserével orvosolható?
Kicseréltem elől is a gátlókat, toronycsapágyakat. Amit beletettem bilstein kicsit combosabb mint a gyári (GM sachs), 2 mm-vel vastagabb a becsúszója
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tikakukac #97015 üzenetére
Annyit olvastam már, h a tárcsákhoz megfelelő betét dukál. Ezt hol / honnan tudom meg? Hogy melyikhez, melyik? Mert nem nagyon látom pl. cromax-nál, h bármilyen specifikáció lenne odaírva. Vagy annyi, h egy gyártótól legyen mind2 alkatrész azt csakjólesz?
pl. hátul már csere érett a dolog. Febi tárcsát és ferodo betéteket vettem. Két szimpatikus közép kategóriás márka. Ha összeraktam fog kiderülni, h mit tudnak együtt?
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz rumos XIII #97022 üzenetére
Majd meglátod mi szedi le, legyen kéznél minden. Én pl. hideg zsíroldót és grill tisztítót is alkalmaztam - mondjuk én lejjebb is mentem a szívósorig.
Fogkefe, körömkefe, mindenfélekefe is legyen
Minden vegyszeres kezelés végén féktisztítóznám és szárazra törölném.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Ha lambdaszondát cserél az ember akkor újra kell tanítani az ecu-t? Sarú le pár percre. Vagy majd rájön magától, h megváltoztak a körülmények?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
válasz ArthurShelby #97150 üzenetére
Nemrég lambda szondát vadásztam (=kerestem hol / melyik típus a legolcsóbb). Nem tudtam pontosan, h melyik kompatibilis erre jó az oldal (természetesen a drágábbik 4 eres, fűtött kell a kocsiba). Cserénél láttam, h nem egyezett a benne lévővel (bosch volt mind2 más sku számmal), de azért bekötöttem és köszöni szépen jól van
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Mert gyárilag is több cikkszámmal jöttek a (majdnem) egyforma alkatrészek. Gondolom évjárat, földrajzi hely, hold állása befolyásolhatta, h melyik kocsiba melyik kerül
A te esetedben csak egyet ad:
Itt a linkMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz BlackDemon #97250 üzenetére
A listából én ezt tettem bele az idén:
Fuchs Titan GT1Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz csabyka666 #97344 üzenetére
Én nem raknám bele mint szemből érkező autós (sokszor a gyári led-es autók is szétvakítanak) de mivel ez osram így gondolnám, h megfelelő lesz a "képe" (de ez csak tipp)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
Nem volt egyszerű megtalálni / beazonosítani a megfelelőt, de arra jutottam, h ez a lényeg: API GL-4, SAE 80W
Így ez lett:
MANNOL MTF-4 GETRIEBEOEL 75W-80 GL4 1L
Az eddig megtett 20 km-en azt kell mondjam "selymesebb" lett a váltó
Az egész művelet 2 liter ilyen olajba (1,8-at raktam bele) + szimeringbe + 2 órába került (jól be voltak rögzítőzve a csavarok...) így míg egyben van az autó nem lesz vele gondMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz po1son #97389 üzenetére
Nemrég cseréltem gyárira (bosch) remélem kitart egy darabig
A 7zap-on megtalálod a pontos típusokat.
pl.: itt a b veci-hez (elég f.sz helyen van egyébként, a katalizátorhoz is oda rakhatták volna...)
Ha megvan tudod keresni cikkszám szerint web-en.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz po1son #97392 üzenetére
Az egy tök jó hely de gyári szám nélkül nem fogod megtalálni - max eltalálni ha szerencséd van
CATALYTIC CONVERTER SENSOR [Z16XEP[LJ7],Z16XE1[LJ7] PETROL ENGINES] OPEL ASTRA-H
Azt nem mondtad melyik kell, legyen mondjuk az első:
93174519 GENERAL MOTORS Lambda Sensor
Innen csemegézhetsz (simán kimásolod a számát, kovácshoz meg be).
De ha pontosan ugyanazt szeretnéd mint az autóban van ahhoz ki kell venni, de jónak kell legyen ezekből is bármelyik.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Ha előre nagyobb tárcsát szeretnék tenni annak mi a módja? Azért kérdem mert van itt egy 2.0 veci amit elbontanának és nézegettem az első féknyergeket, h felhasználnám. De a 7zap-on meg nem látok külön kategóriát nekik, csak a tárcsa mérete változik (256, 288, 308 mm) a nyereg ugyanaz. Szóval, h kerül a kisebb tárcsa helyére nagyobb?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P