- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86565 üzenetére
a gyorsan kopogó hang, az az, hogy nem bírja forgatni, ha a bendixet nem tolja ki, akkor forgatni sem forgat!
12,2 az semmi, levett csipesszel 11,8! Töltse 1 napon keresztül, ha nem javul, akkor az akku kuka! Savszintet nézze meg a fórumtárs, hogy van-e elég lötty a cellákban, szükség szerint desztvízzel töltse fel és utána töltő! Ha így is szar, akkor akkucsere! -
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86577 üzenetére
akkor már egy vezérlés csere is történjen meg, mert az is szét lesz szedve.....
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #86681 üzenetére
és ez? Szépnek tűnik, de csak kíváncsiságból Kecskemét tőlem messze van!
-
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86688 üzenetére
pont a rövid fokozatok miatt városban elmegy kategória, pályán pörög mint állat, de az 1,6-os is pörög mint disznó, csak az jobban harap!
A klímát bekapcsolva mindkettő elveszti azt a maradék kis erejét is....
Az asszonynak is az 1,4 benzinese van, városban szaladgálni elég, könnyen szerelhető, mindenhez hozzá lehet férni, jelenleg egy octavia 2 facelift-em van 1,6 cr tdi-vel, azzal is mindig spórolok a tempón, mert hidegen nem ütöm verem, így mind1, ha 90 lovas benzinessel gurulok, minthogy gyalogoljak....
Nálam ha oda kerülök, hogy h astra kombit fogok venni, akkor az 1,4-es benzin motor csak magában mint kizáró ok nem lesz! -
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86693 üzenetére
nálunk az 5 ajtós az asszony alatt tisztán városban 8 liter körül kijön eddig, úgy hogy alatta az 1literes yaris is 7 litert evett(alattam 5-6 között)!
Pályán nem verettem még 1 autómnak sem teljesen, a c vectrámmal néztem meg, hogy mennyit megy, de az octavia sem lett meghajtva, a yaris 120 nál is 4000 körül forgott és kitűnő volt a motorja 270 e km után is!
Persze vetettem már kombit 1,6 105 lovas motorral, jobban gyorsult az 1,4-nél, de ugyanúgy a rövid váltó miatt, az is pálya tempónál az agyát eldobja.....
-
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86696 üzenetére
érdekes ez a váltó áttételezés kérdés, mert volt 2 literes benzines lagunám is, az is 120-nál 3500körül forgott, azt is rövidnek éreztem váltó terén!
Mindig van kompromisszum, régen a vectrám idejében csúnyának találtam a kombi h astrát és brutál sírkő silányságúnak a vactra c és h astra műszerfalát, na most annyit változott a véleményem, hogy a kombi segge is szokható!
Kellemes csalódás számomra a h astra, mert az asszonyé is 14 éves és nem rohad, van sok típushibája, de többnyire mind javítható könnyedén, fék pofon egyszerű, futómű is precíz és átlátható, a motortérben hozzá lehet a dolgokhoz férni, a tömítések tömítenek benne, nem fossa az olajat magából. A célnak megfelelő céltárgy! Az hogy városban 8 litert eszik, az meg na bumm, de cserébe nincs benne több százezres tétel ha javítani kell, alkatrész van hozzá dögivel, kasztni elem színben is bőségesen.
Volt laguna 1-esem is 1,9 dti motorral, na abban vak nőgyógyászok szerelhették a turbót, mert pár óra kur***nyázás által sikerült a turbót kicserélni, úgy hogy azt sem láttam mit csinálok, mert annyira el van dugva rajta, hogy egyszerűen sehol sem lehet hozzáférni és a csövek sűrűje alatt ott van az önindító is, na az is egy szopás volt cserélni, mikor még az önindítót sem láttam, hogy hogy is kellene kinéznie.....
Na ehhez képest az astra egyszerű mint egy ék, fékcserekor nem kell agyat sem cserélni, nem kell fékmunkahenger visszatoló speckós szerszám, a csavarok nem rohadnak be(bár német szétsózott autóknál ugyanezt megnézném).
Nekem tetszik, bár messze-messze nem egy octavia szint, de kompromisszumokkal szerintem az egyszerűsége, jól szerelhetősége szerintem megnyugtatná a lelkemet..... -
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #86706 üzenetére
Nepper, persze, házinepper, csak pár autója van és azon nepperkedik! ML-es rendszám már kb 5-6 éves történet, az én németből forgalomba helyezett vectrám is MLF-es rendszámú volt, már több mint 4 éve adtam el. Valamit akciózott, valszeg azt számolja visszafelé, asszem 1m 50 ezerről akciózza és valszeg utána ugyanannyi lesz mint most!
Kis motor nem rettent el, gondolkoztam én az 1,2-es logan kombin is, de az minőségileg messze volt a minimum szinttől is! -
diablo1984
veterán
válasz Findzs #86720 üzenetére
A kormányból gondolom a betétek az ami a középkonzol színével nem passzol, nem lehet, hogy a gumi biszbasz kopott el és bontóból vett egy fekete szettet? Amúgy ha a légzsák nyílt, akkor nem kötelező a kormányt és a rádió vezérlőjét cseréni.
A jobb hátsó ajtót miből gondolod? mert ha a bal első sárvédőt mondod, az sárgásabbnak tűnik az ajtóhoz képest, de az is lehet csak a fény máshogy esik rá, de a jobb hátsó ajtón mit látsz, amit öreg avatatlan szemeim nem ezen a kissé zavaros képen?Amúgy még van egy ilyen még olcsóbban és egy ilyen, 1,4 beznin+gáz!!! csak a fakíroknak! Ezek legalább magyar rendszámosak születésüktől fogva... ha az jó!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #86803 üzenetére
hát egy 2004-es autóért az számomra drága, főleg hogy német autó, az alja már jó eséllyel rohad, a belsején szép a plüss belső, de az nem kopik úgy mint a szövet, vissza is dobják a km benne nemkopott mértékűre.....
amennyiket el tudnak kérni h astra kombiért, akkor inkább meghagyom az octavia 2-őt(azért az frissebb kinézet, újabb technika)![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #86870 üzenetére
mennyit mentek a gyertyák? Az egyes egyértelműen kapja az olajat égés után is, lehet gyűrűnél, lehet szelepnél, de valahol kapja az ívet! A többi csak elhasznált képest fest, igaz a feketébbek is valszeg az olajból kapnak, de nem annyit mint az 1-es! Nem egészséges semmiképp!
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #86895 üzenetére
Ez a motor volt javítva? Pontosan mi volt benne renoválva?
-
diablo1984
veterán
P0420-es hibakód pedálteszt alapján Z14XEP motornál: Katalizátor rendszer hatékonysága küszöb alatt (1. Hengersor) B-019.
Gondolom ez lambda szonda hibát jelentene? De vajon melyik az első vagy a hátsó? Egy op-com tud erre választ adni? -
diablo1984
veterán
válasz adorjant #87173 üzenetére
a kipuff rendszert már egyébként is akartam rendbe rakatni, utána meglátjuk mit mond! olajcsere óta nem tűnik belőle az olaj, főleg mióta minden tömítés is cserélve lett! Igaz nagyon városból sem megy ki az autó. Hetek kérdése és kiderül, bár 1,5 év műszaki van még rajta, nincs nagy hangja, így engem nem zavar, csak szeretem, ha rendben van az autó és ez is tapasztalat....
MÁS: Opel Combót érdemes megvenni? Fater most meggágyult és caddy-t akar venni, én ajánlottam neki a combót a 2010ig gyártottat, de ahogy nézem 1,3 cdti van benne, ő meg elvből sem venne ilyen kismotoros dízelt! Mi van az 1,7 cdti-val, azt miért nem tolták bele? Meg ahogy látom full fapad felszereltségűek, pedig még nekem is tetszene.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #87175 üzenetére
Kiderül! Karácsonyra meglepem magam egy "diagnosztikai műszerrel" és addigra hátha ki is lesz cserélve a flexicső is, akkor majd rá tudok nézni géppel, hogy aktív-e a hibakód, vagy csak tárolva van! Az a cső egyébként nem drága, teljes áron valami 5600ft, kb ennyiért be is hegesztik a helyére, csak a kérdés, hogy mikor, mert itt sorban állás van a kasztnisoknál, de nekem annyira nem sürgős, amíg szét nem esik a cső, mert akkor extra sürgős lesz, de inkább hamarabb csináltatnám meg!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Észre vettem ma egy olyat az opel-om, hogy a lámpát felkapcsolva csak pár másodperc múlva kapcsolt, a múltkor mondta a feleségem is, hogy villogott a lámpa! Kapcsoló bajság lehet, vagy van valami egyéb lépfenéje?Astra H z14xep
-
diablo1984
veterán
majdnem alkalmi vételű kis km futású h astra csak majdnem, mert 1,5 hónapja még egy budapesti srác hirdette 680e ft-ért és 315e km-rel..... hogy az édesa....t is beg....ná az ilyen óratekergetős idióta.....
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #87643 üzenetére
de 179e km és 317e km között van egy kis diffi és 317e km-rel is egy kereskedés hirdette Budapesten. Ez akkor is csalás a javából, mert messze nem annyit kaphat 2 ennyire eltérő futásteljesítményű verda! Had én döntsem el a valós paraméterekből, hogy milyen autót szeretnék, na csak a hazugságokat kelljen szűrni....
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #87646 üzenetére
A legalapabb szám a futásteljesítmèny, utána ha az a tűrèszónàmban van nèzem az állapotot! Volt már 320 e km-t futott benzinesem, ment, üzembiztos volt, de tènyleg sok volt a kopó rajra, általában a sokat futott autóknál már költeni sem szoktak azok akinek eladó, pedig van mire!
Ez a karcagi autó is csak addig volt èrdekes, amíg 179e km-t vízionáltam bele, de így vèletlenül sem èrdekel mèg az eredeti pesti -200e ft-os árèrt sem!
Aki azt mondja, hogy állapotot veszünk ès nem km-t, az gondolom nem a 100ekm ès 400e km difijère gondol, hanem max a 100e vs 200e viszonylatra, de mindkettőt a vevő döntse már el a valós adatokkal, hogy èrdekli-e, bekötött szemmel sem megy az ember autót nèzni..... -
diablo1984
veterán
válasz Magnum_ #87650 üzenetére
H asrából? Azok már öregek, ott is beleverik a világ összes kilométerjét és szinte mindegy, hogy a kinti orosz/román/török kereskedő felezi meg a kilométereket, vagy a magyar nepper, a végeredmény ugyanaz!
Nekem egy hazai példány is megfelelhetne alkalmi áron, a benzinesekből, egy olyan, mint az asszony 5 ajtósa, csak kombiba! De addig nem sos, míg 2 autónk is van, kintről a hercehurca miatt pláne nem sürgős! -
diablo1984
veterán
válasz #81556480 #88086 üzenetére
az én autómnak is én vagyok a 3. gazdája, az elsőnél lízingelt volt(2), utána került egy flottakezelő(1) telepre, onnan vette haver(1) és tőlük én(1)! de ez így már 5 gazdának számít!
A nepperek/kereskedők is akik kivonatják a forgalomból, azok is egynek számítanak.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #88105 üzenetére
a 105 lovas még megkíméltebb lehet belőle.....
-
diablo1984
veterán
válasz diegho #88336 üzenetére
20e-ből még a munkadíj sem jön ki, de a kiveszem a hengerfejtömítést és rakok bele egy újat és a régi csavarokkal lehúzatom, az egy taknyolás nem jó megoldás.
A minimum, az új hf tömítés+új csavarok, síkra húzott hengerfejjel! A hengerfejhez szét kell kapni a motort, az munkadíjra egy szűk 40es, ha más gépműhelyben van a hengerfej a síkra húzás miatt, akkor már a szelepvezetők és szelepszár szimmeringek cseréje nem ördöngős beruházás, illetve ha szar a szelep, akkor az is cserés!
Ja utána még egy olaj és olajszűrő cseréje is minimum követelmény!
20 ezerből az alkatrészt nem igazán veszed meg, az meg a csomagtartóban hordozva nem megoldás semmire![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diegho #88339 üzenetére
Te lehet, de egy átlag ember aki nem autószerelő ès fizetnie is kell az alkatrèszekèrt az nem, taknyolva is minimum 40 ezer forint ès abban csak egy hf tömítès van ès munkadíj.De az taknyolás, vagy jó lesz, vagy rosszabb is akár, a blokkba tört hf csavarról nem is beszèlve....
-
diablo1984
veterán
Kell valamire számítani, ha 1 napig nem lesz akku a h astrában? Napi km számláló, rádió lenulláz, vagy ilyesmi?
-
diablo1984
veterán
a 1996-2000-es évek gm termékei(opel monterey/isuzu trooper) létezik hogy az elm 327(v1,5) nem kommunikál? A h astrára rádugtam, minden flottul ment, jelezte naplóból a lambda hibát, töröltem, indítottam, nem jött vissza! Létezik, hogy a h astra a nem aktív tárolt hibákat is check engine-el jelzi?
lett egy gyors projekt autóm egy isuzu tropper 3literes dízel személyében ami többnyire check engine-el, de néha nem csinálja, jó volna tudni, mi olvas a fejében és mit hibáztat az ecu
-
diablo1984
veterán
válasz trassher #88508 üzenetére
Egy másik programmal ki tudtam belőle szedni a hibát, ez volt benne, jelentsen bármit IS:
Jelenleg aktív, ha kitőrlöm, akkor leveszi a műszerfalról, de a háttèrben ott van! Az a furcsa, hogy előfordul, hogy magától leveszi, nem tudom, hogy ideiglenes hiba lehet-e, vagy ideiglenesen javul....Ja, a progi az olivia drive nevű, ami kommunikál ezzel a dinaszaurusszal.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #88512 üzenetére
Hoppá, ezek szerint a p1589-es kód mást is jelölhet?
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #88512 üzenetére
ez a váltós visszajelző dolog vajon automatánál is működhet, mert az enyém automata lenne....
-
diablo1984
veterán
Rögtönzött teszt(remèlem maradhat, hisz ez is opel, csak ritka madár):
Itt van egy friss kèp a tèlálló technikámról, most a dpf-es octaviát kímèlve járok ezzel. Isuzu Trooper(Opel Monterey) a becsületes neve, 3 literes(sor4, hosszmotoros) 160 lovas turbó dízel motorja van, eredeti isuzu blokk, 2,2t üres önsúlyú szörny, ami (asszem, alig èrezni hogy mikor vált) 4 fokozatú automatával adja le a lovakat a földre, alapból hátsó kerekes, de van benne terepváltó difizárral ès auto üzemmód ami hátsó kipörgèskor kapcsolja menet közben az elejèt(èn ebben használom, veszett stabilan megy havon, jegen). Motorikusan nem egy atomvillanás, nehèz a kasztni, hosszúak a fokozatok, kb 1500ra vált a váltó, alacsony fordulaton tartja a gèpet, persze van winter ès power gomb is, ha az alap nem jó a tulajnak.
2001-es èvjáratú, jelenleg 289e km van benne, faterèk nyúzták az utóbbi 10 èvben, most hozzám került, èn használom, majd tavasszal eladó lesz, addig kièlem a terepjárós perverzióim.
Beltere tágas, elől-hátul bőven van hely, csomagtartóban egy kispolszki is elfèr, 3 tonnás vonóhoroggal a világot elhúzza.
Az automata szokatlan kissè, főlug utána manuális autóba ülni, az inkább tud meglepni, könnyű hozzászokni a csak jobb láb használatához. Szervója túlszetvózott, kisujj körömmel is lehet tekerni, semmit nem ad át az útból, mintha a levegőben lenne a kerèk. Fèkje vadas(ABS termèszetesen van), igaz a nyáron volt csinálva, ha valaki kuplung helyett beletapos, az csúnyán megfejelheti a szèlvèdőt! Kilátás belőle nagyon jó, tele van üveggel ès kèt nagy tükörből(belülről állítható ès fűthető) mindent látni, hogy mi folyik az autó mögött.
Egyenlőre ennyi, remèlem nem gond, hogy megosztottam a tapasztalataimat erről a ritka terepjáróról. Majd kèsőbb teszek fel jobb kèpet, szombaton èrkezett hozzám, azóta is esik a hó, minden ráfagy, így nem volt túl fotogèn eddig, de majdcsak tavasz lesz![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #88647 üzenetére
c vekiben szerintem 1,9-esből csak a cdti-k voltak, 120 és 150 lóval. a dti-ket kisteherautókba tolták, mert valahogy nem rémlik a 2,2 dti-n kívül más motor benne ami adagolós lenne.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #88647 üzenetére
jah, a régi 1,9 dt, az a renault(trafic) féle dti(később dci) motor volt a vivarókban, sok köze nem volt hozzá az opelnek, csak a matricákat adta hozzá, de nem a fiat féle motor volt
-
diablo1984
veterán
válasz athomi #88668 üzenetére
nem típushiba, csak kopott a ventilátor motorja, ami nem zárlatot csinált, csak elmelegedett és a műanyag ettől megolvadhatott és kigyulladhatott! Zárlat esetén kiverte volna a biztit, itt nem erről volt szó, de a tulajt ez nem vígasztalja. Aki fél tőle, hogy így járhat, az nézesse meg az autóját, kismillió h astrát adtak el, abból valszeg nagyon százalékosan kimutathatatlan mennyiség éghetett ki emiatt....
-
diablo1984
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!