- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
Hirdetés
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Poiro7 #80648 üzenetére
Ha nem hengerfej és nem is az olajhűtőn keresztül, akkor sok minden nem maradt ahol keveredhet ez a 2 elem! Gondolok itt arra, hogy lehet a blokkodon van repedés az olaj és víz közötti résznél és azért csak melegen jön elő, mert az acél ahogy tágul, úgy nyitja meg az utat.... Nehéz erre mit mondani, de ha mindenki jól végezte a dolgát, akkor csak ez maradt....
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #80850 üzenetére
Ott max az alvázszám szerintem....
-
diablo1984
veterán
válasz lsebestyen #81057 üzenetére
Mást persze, de épp olyan öreg mint a párja! Ha az egyiket kicseréled, attól még a másik lehet éppoly, vagy kevésbé rossz, ugyanannyit öregedett az is, csak lehet 1 ütéssel kevesebbet kapott, amit lehet a jövő héten kap meg! Így illik párban cserélni....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #81138 üzenetére
5w40 mehet bele, a 10w40-es is akár jó lehet bele, de ha már eszi az olajat, akkor mindet fogja!
A mannol teljesen vállalható, de a GM-os olaj sem drága. -
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #81140 üzenetére
Azt mondtad nem tudod, hogy milyen 5w40-es van benne, akkor honnan tudod milyen a hangja 10w40-el! Ha kopott a motor, akkr inkáb hagyd úgy és töltsd bele az olajat, olcsóbban kijössz -főleg ahogy eddig tendencia volt nálad- 1 éven belül úgyis eladod! Csinálj inkább egy olaj és szűrőcserét 5w40-es olajjal, majd legközelebb 10w40-el! Most abban sem lehetsz biztos, hogy mikor volt benne olajcsere utoljára és akkor mit raktak bele!
-
-
diablo1984
veterán
válasz athomi #81317 üzenetére
Kinti autó rèvèn èn nem vennèm szent írásnak amit az órája mutat, mègha a rovásírás szent kódexe is van mellè adva! Ha egy opel szervízbe nem tudod lekèrdezni a múltját ès nincs fedèsben a könyvèvel, akkor az is csak pár papírlap. Sűrűn átköltik a szervízkönyveket, a szerelmes vevő meg hithűen elhiszi, sőt vallja, hogy az valós!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #81323 üzenetére
Szerintem van a gyári ès a többi. Ha a gyári kinèzetre törekszel külsőre, akkor lesz mèg dolgod(nem tudom, hogy hogy állsz a külső visszaalakításával), a belsejèben az esetek 99%-ban gyáriasok a calibrák, minimális aki elkezd nekiállni ès faragcsikálja a műszerfalat belteret.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #81325 üzenetére
Lökösök, küszöb nem volt azon mókolva? Valami kívülről rèmlik, de ha műszakin átmegy, akkor nem költenèk ilyenekre, majd idővel lesz rajta költeni való, hisz 24 èves autó, tartalèkolj arra.
De te tudod, ez a rugó ès dob jól áll a calibrának, főleg ha műszakit nem kell rá venni![ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
Ma voltunk autót nézni az asszony yarisa helyett csak nagyobbat, swift2, yaris 2 szóba sem jöhetett. Egyik helyen Chevi Aveot néztünk és ott ajánlottak 2008-as g astrát 1,4 90 lovas motorral(210e km,szürke, 1,1milla) ami az asszonynak tetszett, kényelmesre be tudta magának lőni, fájt is, hogy ennyire tetszett neki! Holnap nézünk egy H astrát közel 260 e km-rel ugyanezzel a motorral, mire kell számítsak? Javarészt városban fingatná az autót, kb 95%-ban, 2 gyereket kocsikáztatna és nem árt ha a babakocsi beleférne(yarisba ez a jó modern, nagy kerekes babakocsi csak kerék nélkül).
Ezek az 1,4 90 lovas motorok eszik az olajat? A 2008-as g astrának már fújták a hátsó ívét, de 1-2 pöttyben már átütött a rozsda, de ez egy 10 éves autó, mind ilyen? A H nem rohad?
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #81995 üzenetére
ez a drágaság amit ma láttam, az szép állapotú volt, csak nem garázsos, mert a kilincse is mind kifakult volt, de mind a 2 hátsó íve a törésvonalig(ami az ívet követi) el volt fújva és az egyik alól már kifigyelt a pötty, az gondolom túl közel volt a széléhez.... Amúgy 10 éves autó 210e km, a kormány megsütve, felül kopott, váltószoknya, kézifékzsák foszlik(ezek szoktak), viszont 5 perc járás után is valami szelephangja volt, nem győzött meg, hogy az így jó! És hidegindításkor meg annyira nem hallatszott, csak ahogy melegedett! Ahogy nézem ez a G-sek között is a plafon, annyit azért sajnálnék érte, még ha a yaris 500ba beszámítanák, valahogy akkor is rablásnak érezném! Ráadásul az eleje olyan puha, hogy bólogat mint egy bólogatós kutya, a hátulja kemény. Szerintem az első telók is elmentek hibára, tiszta rozsda volt, gondolom még elfosott gyáriak....
Vicces amúgy, hogy ma megnéztünk jó pár kereskedős autót, és a vezetett szervízkönyv a 3 évvel ezelőtti 4e km-rel korábbi sufniműhelyes bejegyzés végig vezetettnek számít, sőt a kintről jött autók 4 évvek ezelőtti bejegyzése is aktuális, holott előtte 15-20 ezret vertek bele évente, de az elmúlt 4 évben összesen 7e km-t! És ezt még valaki megeszi..... Meg azt, hogy mikor a küszöböt egy újjal be tudom nyomni, hogy az csak egy kis szépészeti beavatkozást igényel.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #82004 üzenetére
a yaris 2 drága és kicsi a csomagtartója(most ez a legfőbb szempont), valamint a 3 hengeres(a mienkben 4 hengeres motor van) 1.0-ás nagyon sírni tudnék tőle hangja van 1,2 milláért. Most a yarisunkkal szaladgálunk(ha valami olyan autót találunk és beszámíttatnánk), az asszony 390km alatt 8 literes átlagát 2 nap és 170 km alatt 5 literre letornáztam, brutálisan jól eszik ez a kis apróság, egyik szemem sír, hogy piacra kerül, de most így 2 gyerkőccel már kicsi! Corolla drága, nagyon drága, Clio3-at néztünk, az minőségibb mint az opel, sokkal, de 1,2 milláért, az is foglalkozós kissé...
Megnéztük a H-s astrát, állapota mint a városi bevásárlókocsiké(kis horpadás itt, kicsi ott, 1-2 ajtórányitás-panel csillaggarázsa van, első lámpák egyformán mattak, bal hátsó cserés volt), de nem rohad, műszakilag rendben van, holnap műszakizik, viszont, szivárog belőle az olaj, alapjáraton valami furcsa hang, mintha egy fogmosópohárra néha rákoppintanálak(az nem tudom mi lehet, lehet egy műanyag takaró a motor alól), szelephangja van, de még ma hallottam még 2 ilyen astrát, az is dettó ez a hang, az olajbeöntő kupak alatt 1 ujjnyi vastagon volt emúzió és azt levéve a vezérműtengelynél is az van(azt mondták, hogy nem kopik a víz belőle (viszont a víztartály koszos, a víz benne natúr rózsaszín, most vagy kamuznak, vagy kezdődő hengerfejes), a váltónak a 2-es fokozatának a szinkronja szar, tehát mozgó autónál bele kell taposni a 2es fokozatba az autót, a többi fokozat jó! Van mit csinálni rajta, ez a majonéz aggaszt engem leginkább, meg a váltó, egyébként a maga sivár módján, de élhető autó lenne! Majd délután a tulaj férje is otthon lesz és akkor nekifutunk megint, mert nem borzasztó árban lenne, csak kérdés, hogy egy váltófelújítás és egy esetleges hengerfejezés beleférne-e a történetbe(a yaris full városban van használva, de semmi jele az olaj vizesedésének, kicsit sem, de mivel az opel topicot követve télen többeknek is kilőtte az olajat az opelje vízbefagyás miatt, így valszeg vizesedőbb az opel, mint a kis japán).....
Amúgy 1,4-es léte ellenére a városban jól mozgatja a bódét, csendes(leszámítva a szelephangot, de ha majonézzel ken, akkor semmi sem meglepő, de másik is ilyen hangú), fék-futómű jó, de sivár mint egy sírkő, de az asszony szerint kényelmes neki és ez számít, mert adtam már el nagyobb autót csak azért, mert az asszony számára kényelmetlen volt(emelhető ülés, dönthető ülőlap, állítható kormány, de neki nem jó....). Ez fapad felszereltség, nem emelhető az ülése(az asszony azt mondta, hogy ha megvesszük, az első az üléscsere legyen). Szóval délután kiderül, hogy lesz-e opel projekt, mert ha lesz, akkor 1 hónapra biztosan meglesz az elfoglaltságom, mire rendbe teszem minden kínját, illetve a váltót az ismerősöm csinálná, azt mondta, hogy szerinte 60ból megvan a váltó felújítása munkadíjjal, olajakkal, ha a 2es fogaskereke még nincs ledarálva.... -
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #82013 üzenetére
szelephang, mintha dízel lenne, de ma 3 ilyen motoros autóban is ugyanazt hallottam, gázadásra kisimul, alapjáraton van egy kis dízeles hangja, de nem múlik el. Nem lánc, mert az inkább csörög(ebben 20e km-rel ezelőtt volt cserés), talán hidrotőke, de az is lehet, hogy ezek ilyenek, csak én szoktam már el a tiszta benzines hangról(tegnap egy golf5-től majdnem elsírtam magam, annyira csendes volt, mint a természet)
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #82014 üzenetére
Így első körben ennyi "ha" van benne, általában jók a megérzéseim, egy ilyen 1,4 benzinesnél a kasztnija ha jó(az ezen jó, kasztnisom nincs jóféle sajna), akkor a többi része gyógyítható(megcsinálni én is meg tudok sok mindent és szeretek is vele szöszölni, a váltót azt nem bántom, ismerősömre bíznám.
Eddig többnyire bejöttek a megérzéseim, max kissé túltoltam a felújítósdit, de itt legalább nincs turbó, adagoló meg semmi hasonló, csak a rettegett EGR, de 3 év alatt 7000km-es használattal, azt sem kell levenni takarítgatni évenként......
Nézem amúgy kereskedésben is opelt, hasonló árfekvésben a motorhang ugyanez, a kasztni viszont plaszikázott, amolyan "gyors, de nem baj ha fáj" alapon.... Itt legalább van gazda aki korrekten el tudja mondani, hogy mit fütyül a rigó, bár a váltót és a moslékot az olajban én említettem neki(bár a kuplungja is eléggé meg van már pörkölve, kissé darabos induláskor).
Ezek kopó cuccok, de van egy jó kasztni és futómű, 1 éves gumik rajta és a lehetőség, hogy az asszony örüljön(mert ha ő örül, akkor mindenki örül).(#82016) Tikakukac : "dízelesség tipikusan a szívósor állítója miatt van", ha tipikus, akkor az lehet, én eddig nem hallgatgattam opel motort lefekvés előtt, de nem is azt szeretném, mert ez számomra nem szép, de ha ez a természetes, akkor átengedem magam a természetnek!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #82017 üzenetére
itt az oka! opelfórum
Ennyire azért nem csattog mint a videóban, de valszeg ez okozza a dízeles hangot, nem csattogóst!
(#82018) Fandango: holnapig vagyok szabin, utána valszeg nyárig nem....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #82020 üzenetére
Aha, azt is megtaláltam már! Ezért jó az opel, van jó fóruma ahol csak a vezérszavakat beírva máris rá lehet találni a problémára is!Bár ez nem csilingel még, de valszeg annak kezd hangja lenni! Bár inkább ez, mint a szelepek! Ezzel még elmegy, főleg ha nincs még rommá kopva(majd megnézem).
-
diablo1984
veterán
válasz Lajos1966 #82022 üzenetére
de hogy 3 ból 3 ilyen motornak is ez a hangja legyen, tegnap egy g astrát is hasonlóan hangosnak véltem, arra is azt mondta a kereskedő, hogy ezeknek ez az alap hangjuk! De a videókon is hallgattam, hogy ezek tényleg ilyenek, nem a szétkopott tengelyes, mert azt a csilingelést nem téveszteném össze mással, ez nem csilingel, csak kissé dízeles hangja van.
(#82024) athomi: igen ez, konkrétan egy 83e km-t futott példányhoz volt szerencsénk, jó állapotban, mondhatni újszerű állapotú volt, kényelmes tömésű ülések, de a hátsó sor sokkal kisebb(kb mint a yaris+nagyobb csomagtartó), mint az astránál, csomagtartója is kisebb, kb 2/3 része(kb 15 centivel rövidebb). Nem rossz autó, annak a motorja minden zörejtől mentes volt, kis csajos autó, de bézs belsejét a gyerekek seperc alatt csatatérré változtatnák.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #82055 üzenetére
Én is arra hajlok, habár a Denso alap gyertyája olcsóbb egy kicsit, de az NGK-val még azzal a kevés benzines autómmal eddig nincsenek rossz tapasztalatok(francia, japán terén). Extra meg sokpólusú gyertya felesleges egy sima benzinesbe, nem gázos, nem sportmotor! Van egyébként csereperiódusa, a könyvében van leírva, de nem árt sűrűbben cserélni!(nálam a benzinesek nem mentek 10 ezer km-től többet összesen, így egyszer cseréltem és utána azzal adtam el, de most hátha tovább tart a második opel és egyben benzines opel korszak )
-
diablo1984
veterán
H astra hátsó ajtó kárpitját hogy kell lebontani? csavart nem látok rajta, és a bolhákat nem feltétlenül akarom eltörni benne. a két hátsó ajtóban a központi zár nem műkszik, adnék egy esélyt magamnak a motor megjáratásával, mielőtt kicserélném.....
I love youtube[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
melyik az az opeles oldal ahol alvázszám alapján meg lehet tudni, hogy hol gyártották az autót, stb-stb?
-
diablo1984
veterán
válasz trassher #82161 üzenetére
Köszi nektek. Még egyenlőre én próbálgatom, az asszony még csak üléspróbát vett(míg a yaris megvan, azt is hajtani kell), én vagyok a műszaki és minőségellenőr, egyenlőre semmi komoly dolgot nem vettem észre, a kuplung szokható, a váltó is szintén, jön-megy, egész tűrhetően, városban elég fürge is azzal a 90 lovával. Essentia felszereltségű, tehát az alap fapad, már a központi zárat meggyógyítottam, majd még fagyállót és olajat cserélek benne(olajdekni és szelepfedél le és kitakarítom a blokkot a moskéktól, a szívósort is kiganélom, utána mehet össze és ennyi. Jön-megy, fékes, kanyarodik, nem csörög, nem ropog.
Komolyan ha kapnék egy ilyet+2dbnak az árát(kb ennyit ér az octavia), érte adnám az octaviámat!nem azért, mert űrtechnika és kényelmesebb mint a cseh remek, hanem azért, hogy amire nekem kell kiszolgálna, csak csomagtérre kompromisszumos kicsit 2 gyerekkel pl: nyaralni. De így sem kizárt, hogy az octaviából H kombi lesz akármilyen benzines motorral, majd a jövő megmondja.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #82166 üzenetére
reményeim szerint csak a szelepfedélben és a teknőben lesz dzsuva(igaz, más-más), mert a teknőben tiszta, de sötét olaj van a nívón, a szelepfedélben meg a kicsapódott párás olajretek. pár csövet már kitakarítottam, ártani nem ártott, most azon gondolkozom, hogy 2 deci gázolajat hozzárakok a motorolajhoz azt üzemmelegre járatom mielőtt kiengedem belőle a használt olajat és nekikezdek a bontásnak! A gázolaj hígít és a maga módján mos és ken is egyszerre, hátha a járatokat is kimossa....
-
diablo1984
veterán
Ma megvolt az astra pollen, levegőszűrő, gyertyák cserèje, a szelepfedelet levettem ès kitakarítottam, ès rájöttem, hogy honnan volt vís a szelepfedèl alatt: a kartergáz visszavezető tele volt olajsárral( valszeg valaki sokáig nem cserèlt olajat ès bekocsonyásodott) ès az eldugította a járatot, így minden gőz ès gáz a szelepfedèlen belül csapódott le! Kiganèltam, de nem volt egyszerű, fèktisztító ès kompresszorral is betartott 1,5 órát mire nem retek jött belőle( ennek a bakelitnek a teljes teteje kartergáz csatorna) kapott szelepfedèl tömítèst is.
Most megfigyelőn van az autó, ha minden okès lesz, akkor megkapja a friss olajat ès fagyállót is!
Ami pozitívum, hogy könnyen szerelhető, de a pollenszűrőt mièrt ilyen sz@r helyre rakták, az jó kèrdès! -
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #82276 üzenetére
Meglepően jó, inkább pályán lehet kevès, mert 100nál már 3000ren pörög, városban jól gyorsul, kb mint az 1,6 cr tdi octi, bár azt sem veretem, ezt sem, de szerintem ha valaki egyszerű motoros autót akar ès nem akar gyorsulgatni, akkor szerintem elèg ez a motor! Fogyasztásra vagyok kíváncsi, de majd az is kiderül. Egyèbkènt ennyi idősem ès ennyi km után is kènyelmes, csendes(bár az ajtók felől mintha a hang jobban jönne befelè, mintha az ablak rèsnyire nyitva lenne). Határozott a fèkje, közvetlen a gáz(nem torpan, mondhatni nyomatèkos), nekem tetszik, nem kizárt, hogy a skoda megy ès egy kombi h astra jön helyette(bár annak a fara kevèsbè tetszik, de praktikusabb a nagy csomagtartó 2 gyerekhez)+ mèg egy rakat lóvèm maradna.....
Eddig pozitívum, ami gondja volt, az csak az elhanyagoltság miatt, eddig mindent meg tudtam csinálni rajta, nem halálos. Most hogy le volt vève a szelepfedèl, láttam, hogy nem lóg a lánc, nincs megkopva a vezèrműtengely bütykei sem. -
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #82288 üzenetére
Az octavia egy modernebb rommászűrt dízel. A helyèn kell kezelni a dolgokat, az octi sokkal modernebb, fiatalosabb kívül belül, agyonextrázott, míg a h astra egy alap modell, kopár beltèrrel, a külseje sem friss dizájn(mai szemmel nèzve), de árra harmada a skodáènak, igaz az egyik 6, a másik 14 èves, de autó-autó, A-ból B-be elvisz, tervezhetően költsègesebb meghibásodásra nem lehet számítani ès ettől nekem favorit.
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #82323 üzenetére
Árban veri a corollát, minősègben a japán jobb ès megbízhatóbb! Èn is azt is nèztem volna a yaris után(maximálisan túlteljesítette az elvárásomat), de az mocsok drága, a kínálat vállalható alja kb 50%-al az opel ára fölött kezdődik. Lehet, hogy az opelben van egr ès a láncos vezèrlèse sem az örökkèvalóságnak kèszült, de ebben a vezèrlès nemrèg volt cserèlve(mint tapasztaltam, semmi lógása sincs), az egr-t meg tudom magam is takarítani, ha eljön az ideje, mert tiltani nem tilt, az asszony akár check enginnel is eljár a városban, ha úgy adódik, de 4 kilóval több marad a zsebben, ami a yaris költsèghatèkony cserèjènèl fontos számomra. De így 260 ezer árnyèkában is teljesen vállalható állapotú az autó!
-
diablo1984
veterán
válasz ArthurShelby #82414 üzenetére
az octaviámnál is a bezár gombot hosszan tartva felhúzza az összes ablakot és behajtja a tükreit!
De ami nem elektromos behajtású tükör, azt nem fogja semmi sem hajtogatni, max a facserje, ha érintőre veszed! -
diablo1984
veterán
Ma bekapcsoltam a klímát az astrán, hát nem tudom mekkora klíma van benne, de szerintem valami bányászvírust kaphatott el, annyira megnyomorítja a motort, egyszerűen lefogja! Klíma nélkül minden hepi, de klímával mintha egy boeinget vontatnék!
-
diablo1984
veterán
válasz #TOTTI #82610 üzenetére
Mindenképpen ránézetek, mert most a yaris van klímateszten, de nem kizárt, hogy tavasszal a műszerfalban rizsszem izzót cseréltem ls akkor rossz helyre dugtam egy csatit, a szerelő meg szétdurta a klímám, hogy nem érti miért nem megy..... Na ha igazam lesz, akkor térdelnem kell ész szopni fogok, de akkor már az astár is takarítsa át a klímáját, ha hiányzik, töltsön rá, a gázba megfelelő mennyiségű olajat rakjon, legyen rendbe, hátha nem számlázza le a világ összes pénzét számomra.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fotók, videók mobillal
- ASUS routerek
- Automata kávégépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Robot fűnyírók
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...