- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco M3 - felújított állomás
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
Hirdetés
-
Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
ma A Xiaomi márkája robosztus órának kinéző csomagolásban kínál olcsón aktivitáskövetőt.
-
Lejtőre került a streaming
it A Bank of America szerint áprilisban a videostreaminges piacon a letöltések és az aktív felhasználók száma is esett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
Ennyit találtam hirtelen az Ecstarról:
Legördíted a második oldalra, ott az 5W30 olaj alatti tulajdonság fülre kattintva egy-két adat előjön.
A HTHS érték nem látszik, de lehet viszonyítani saccra. A 170-es viszk indexxel a 100 C fokon mért 10,55 cst-vel biztos nem lesz a HTHS értéke 3,5 feletti. Gyenge saccom szerint 3,1-3,2 mPas lehet.
A minősítéseknél szoktam nézegetni a Lubrizol oldalát is, ahol össze tudom hasonlítani az olajok teljesítmény szintjét.
( Hátha valakinek segít, vagy új): Lubrizol
Egyébként jómagam is a magasabb HTHS értékű olajokat preferálom, az a 2 dl többlet fogyasztás nem érdekel
( Persze egyéb más tényezők értékelése mellett)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nem véletlenül nem kérkednek vele. Ők átlag Jóskára terveznek aki nem pörgetik a motort (főleg nem tartósan) nekik meg elég az alacsony nyírásstabilitású olaj is. A legtöbb user úgy sem fog állandóan tiltáson közlekedni az SX4-ével. Ez a HTHS dolog megint egy kétélű fegyver... Vagy inkább libikóka, a magas HTHS értéknek vannnak hátrányai is, nem is egy:
A magasabb HTHS érték alacsonyabb csapágykopást azaz hosszabb motortartósságot jelent ez igaz de ezzel szemben rontja a fogyasztást (növeli a motor belső ellennállását), csökkenti a leadott teljesítményt (sűrűbb olajat nehezebb pumpálni) és rontja a hűtést (nagyobb sűrűsség = kisebb áramlási sebesség).
Na most a gyártónak fontosabbak az utóbbiak mint az alacsony kopás, mert a jó fogyi értékkel pl jobban eldható mint a 15 év múlva is jó lesz ez még szlogennel.
K. Norbi: Jaja jók igen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen egeret válasszak?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Gran Turismo
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Gaming notebook topik
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gyúrósok ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest