- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Löncsi
őstag
Jó, ez már szubjektív, sztem ez még elmegy, jobb mintha full lapos lenne az egész. Amúgy ilyen hibák előfordulhatnak, parallax map is szokott ilyet csinálni, hogy elnyúlnak a vonalak.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
félisten
De ha már optimalizálás helyett ezt a béna statikus módszert haszálják, akkor rendereljék az AOC-ot, vagy a mittoménmilyen árnyékot high-poly szinten. Nem olyan vészes render-idő veszteség.
Én arra tippelek, hogy eleinte nem volt szó tesszelálásról, és amikor kiderült a fejlesztők számára, hogy mégis kell, akkor már nem volt idő újra megcsinálni a texturákat. És a döntéshozók inkább a kiadási dátumhoz ragaszkodtak, mint a minőséghez - ahogy ez általában szokásos szinte minden szoftver esetén...(#10440) Löncsi: Ez nem hiba, hanem elmaradt grafikusi munka.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Löncsi
őstag
Elhiszem, ez van, de nem tudom miért kell ettől kiborulni. Ennyi erővel a DA2 földbesüllyedő karaktereitől is agyrohamot kaphatnék, az meg Evolvedes cím.
Gondolom szoros volt a határidő és nem tudták befejezni rendesen. De mind1, mikor kifejtettem a véleményem régebben, hogy sztem ez az egész DX11 téma még kezdetleges ki lettem röhögve. Látszik is, hogy nem egyszerű ezt belerakni.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Ne haragudj, de Te is tudod jól, hogy nVidia nyomására tették bele. Ezt a játékot valszeg évek óta fejlesztik, nem egyszerű csak úgy belerakni. Művész nem tudta megoldani, nyomás alatt én sem tudok jó munkát végezni, dacból nem is szoktam.
Ahhoz képest ezzel sztem még nincs gond. Legalább van benne valami extra, amíg az AMD azzal szórakozik, hogy a kártyák feszültségét nyomja fel és rakosgatja rájuk a "GigaherC édiSün" plecsniket.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
emlékeim szerint a secret worldot nem sokkal a dreamfall után kezdte el a funcom, úgyhogy 5-6 éve fejlesztik már. a béta idején még fogadkoztak, hogy rendbeteszik a sebességet - amit linkeltél, az már a release verzió? az nagyon kínos lenne...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
A legnagyobb poén az, hogy a Batman AC-ben az nV oldalán nem is ajánlja a DX11 fícsöröket ( meg lehet nézni az Optimise fület). Szóval sok értelme tényleg nem volt szerintük sem.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Úgy adódik megnézem, amúgy az nV jobban odafigyelhetne az implementációra, legyen az DX11 vagy Physx.
Ezt a lassulást amit leírtál JC2-ben éreztem is (GPU Water), ez úgy néz ki h pl. állsz 1 helyben és legyen az fps 45. Elkezdesz mozogni/fordulni, közben lezuhan az fps 30-ra, megállsz és vársz egy picit majd visszakúszik 45-re.Képek a GTX660-ról:
[link][ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
akkor azért meg kellene nézni, hogy a release-ben is ez van-e. azt mondta a funcom a béták mellé, hogy a gfx téren nem tökéletes a dolog, majd fixálnak. az első béta egy ismerősöm gtx295-jén úgy ment, mint egy kamaz, a második már felgyorsított zil szintre .
szóval volt progress. de ha ezt hagyták az éles változatban... hmmm...[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
erre mar szamtalanszor ramentunk, nem kell annyi raszter, mint ROP, tobb kartyan is kimertem mar, hogy a ROP siman limitalo tenyezo, ha annyi van belole per clock, mint raszterbol...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
Ez a gém kivételesen támogatja a POM + AF kombót...
Serious Sam 3 is based on the Serious Engine 3.5 and sports some of the best visuals. What’s even more interesting is that – like The Witcher 2 – this is a DX9-only title, yet it looks better than pretty much every DX11 game. There are also times that Serious Sam 3 looks better than Battlefield 3, so kudos to Croteam for really pushing the graphical boundaries. Oh, and did we mention that the game supports Parallax Occlusion Mapping with Anisotropic Filtering? Yeap, unlike CD Projekt RED and Crytek, Croteam went ahead and included support for both of them, and the end result is simply amazing. Now that’s how you develop a proper DX9 title guys.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
az AMD már számtalanszor demonstrálta, hogy élvezik, ha fejjel mehetnek a falnak architektúrálisan, úgyhogy ők nem számítanak
a Keplerről viszont nem tudok érdemben nyilatkozni - a GK104-ben egy csomó logikusnak tűnő kompromisszum van, de azon is érezni, hogy a hátsó része gyenge; a GK107 mérések meg a kriplisített VRAM miatt semmit nem mondanak. sajnos kellenek a GK106-os mérések, hogy bármi értelmeset lehessen mondani az architektúráról - így viszont nehéz magabiztos jóslatokba bocsátkozni pont a GK106 kapcsán de bátor vagyok, fenntartom, hogy helyenként a 24 ROP miatt rohadt gyenge lesz[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
Ez szerintem nem így van...
Csináltam mérést. 1680x1050, GPU - ULTRA beállítással. FPS bal felső sarokban.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Jó, de nem fogok mindent maxra tenni az advanced beállítások alatt, régi Sam játékok óta van ilyen fül és ha mindent kimaxolsz akkor kifekteti a multi-GPU rendszereket is.
Ez olyan mintha egy szűz lánynak ész nélkül tövignyomnád, finoman fogalmazva.
Ezért vannak jó presetek és az auto-detektor.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
tombar
senior tag
nyilván belőlem a drukk szól h jöjjön már
lehet h hülyeséget írok, de nem úgy volt, h a vliw4/5 nem jók computeban, viszont a fermivel az nV effektíve nagyot lépett? mert ha folyamatos a fejlődés, akkor ezt tudniuk kellett volna. vagy csak egyszerűen beáldozták, enyyire fontos a tegra h gyakorlatilag mindent az socjük és a még alig létező apujukra raknak fel? ha jól tudom simán elveszíthetik a konzolos szeletet, nem kicsit csappan vissza a dgpu kereslet, ezt mind ellensúlyozza, ill. ellensúlyozni fogja a trend, miszerint vegyél táblagépet, meg mobilt tegrával? mert nekem nagyon ez jön le. mondjuk lehetséges h rossz oldalról közelítem meg a dolgokat. esetleg a cloudban is lehet potenciál. talán a sony is ezt akarja erőltetni h jól emlékszem.
"Kizárt, hogy erre készült bárki is, mivel évek óta előre lépkedtek a gyártók." nincsen valamilyen közelebbi konzultáció a fejlesztők-fejlesztők között? csak azért kérdem, mert elvileg tegrára nem kicsit optimalizálnak játékokat, viszont egy ilyen mértékű visszalépés nem kicsit befolyásolja az erősorrendet, főleg abban a kontextusban h a compute egyre inkább előtérbe kerül. nekem ez nagyon zavaros, mondjuk a rossz piacfelismerés is kellőképpen visszavetheti őket... előfordul néhaEverybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
nagyúr
na most ha Te azzal vitatkozol, amit én nem mondtam, akkor én mivel vitatkozzak?
az, hogy pont most jönnek olyan játékok, amik nem fekszenek a Keplernek, az leginkább kommunikációs hiba - amikor lefektették a Kepler alapjait, akkor még nyoma sem volt ezeknek a játékoknak, és közben sem ment a suskus az illetékes cégekkel.
az akkori infok alapján 100%-osan logikusnak tűntek a kompromisszumok, és várjuk meg a BTS játékokat ahhoz, hogy véleményt nyilvánítsunk, hogy a Kepler kompromisszumai kezdenek problémát okozni, vagy csak 1-2 fura fecskénél lassú az architektúra.
btw. terveztek valamikor 680-7970 rematch-et?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
Én úgy vagyok vele, hogy ez már elég jó minőségű AA és keveset kér, ráadásul olyan éleket is elmos amit az MSAA nem...
FXAA helyett mi lesz akkor ? Elég sok új játékban láttam beépítve ezt az AA-t pedig.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
De a felhő esetén nem is a max grafika itt a probléma szerintem, hanem a tömörítés + latency + kötelező nagy sávszél, túl sokat ront az élményen szvsz. Inkább veszek erősebb hardvert ha nekem fontos a grafika/3D stb. Nomeg manapság sokat fejlődött a grafika amúgy is, kvázi pici chipeken is szépen futnak, ott lesz majd a 100 dolláros Tegrás konzol, 0 zajjal, nem rossz azért.
Én elhiszem, hogy odébb van a ray-tracing, csak érdekességképpen linkeltem a videót is, csak annyira fárasztó olyat olvasni, hogy "GK107-en biztos nem fog futni és csak tech-demo...". Tényleg nem gondoltam volna...
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
fatallerror
addikt
az a baj h samaritan demo sem nyűgözi már annyira le a ma emberét...ma már tényleg nagyon élethű grafikát vár el az ember, én is...néhány éve azt hittem h mára már a fifaban szabad életet él a mez és még túlzott gólörömként le is lehet venni meg h a fizika olyan lesz h ahogy fut a játékos rezeg a teste, az izmok rajta stb de csak annyi h van olyan játék ahol tűéles nagyfelbontású textúrát kapunk de a fizika meg minden természetellenes...
rajzolni sosem fognak a művészek élethű dolgokat mert akkor 10 évente jönne játék... bekellene scannelni a dolgokat 3d-sen nem tudom hogyan de csak akkor van esély élethű játékra ha mind a fizikát mind a vizuális dolgokat vhogy bemásolják 1 az 1ben mert rajzolgatni örökkévalóság....
viszont ha ez bekövetkezik jóval kevesebb játék lesz mert ezek után már csak az egyedi ötletekből lesz nagy dolog mint 1 nagy film esetében....szerintem még nincs real time bemutató a valós emberi test működéséről pl futás közben
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
KillerKollar
őstag
"A GeForce GTX 680 teljesítménye erősen függ a játéktól, de egyikben sem képes már megverni a HD 7970-et, sőt inkább a HD 7950 ellen megy"
[link]
Ez a GHz edition és csak egy példa,mutathatnék rengeteget és annó a Ghz Editionos cikkeknél a legtöbb esetben azt mondták hogy nem lehet egyértelműen kimondani hogy a Ghz Edition gyorsabb a GTX 680-nál...Elnézést kérek de elég bosszantó hogy ennyire AMD-s a PH...Ittvan a techpowerup tesztje ahol összességében 2%-al lett gyorsabb a Ghz edition mint a 680,viszont a sima 7970-nél 8%-al gyorsabb a 680...18 játékteszt+2 szintetikus benchmark eredményei alapján és ugyebár nem egy régi teszt...
[link]
És most megint el lehet mondani hogy de a legtöbb oldal nem max grafikán tesztel de ti igen...de álljunk már le az ilyen túlzó kijelentésekkel,hogy sehol nem veri meg a 7970-et hogy a 7950 ellen megy...Elismerem a szakértelmedet és mindig szívesen olvasom a véleményedet dolgokról,de ez a túlzott egyoldalúság az AMD felé csak arra készteti azokat akik vagy nem elfogultak egyik oldal irányában sem vagy pont NV pártiak hogy azt feltételezzék a PH egy AMD párti oldal és kicsit sem elfogulatlan. -
KillerKollar
őstag
-
Löncsi
őstag
Jó de ez fejlesztő "korlátoltsága", hogy nem alkalmaz high-tech eljárásokat, ez miért lett volna gond ? Menjen ULTRA fokozatba a sok finomság, és onnan lehet lefele menni és akkor max az NV lenyomja a hardver árát, ha érződik, hogy ez kevés, mert ez nem gond, csak legyen olcsóbb a hardver.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Mind1 most már, csak tényleg picit vicces a felállás emiatt.. mert azt vettem észre, hogy bizonyos címek alatt valóban jobb a Radeon (Alan Wake, AVP, Metro), gondolom a komplex algoritmusok miatt, csak épp BF3-ban meg lemarad... ergó itt olyasmi van, hogy általános terhelés mellett gyorsabb a Geforce, de komplex terhelés alatt elkezd lemaradni. Szóval remélem idővel letisztul a dolog, idő kell mire a játékmotorok/tesztek befutnak.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
A VGA-piac senkit sem érdekel.
Komolyan, Abu, rejtély előttem, hogy a rengeteg tudásról árulkodó továbbiakat miért kell egy ilyen nyilvánvalóan valótlan megmondással indítani. Teljesen nyilvánvaló már a Fermi óta, hogy a GPU-k nem kizárólag a játékpiacra vannak optimalizálva, és a Fermi meg a GCN esetében azt is elfogadom, hogy még csak nem is a játék az elsődleges target (a Kepler esetén ebben nem vagyok egészen biztos, amúgy - értem a Tegrás vonalat, de az a látottak alapján sokkal inkább tűnik mellékszálnak). De innen még nagyon messze van az, hogy "nem érdekel a VGA piac". Csak egy példa erre a real time tesszelátor folyamatos fejlesztése, de ha visszaolvasnám a lauch preziket, akkor biztosan találnék számos gaming irányultságú fejltesztést. Rendben, hogy szűkül a piac, de attól még van benne pénz - és még egy darabig lesz is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tombar
senior tag
a második bekezdés nagyon érdekes. ugye a cseszett 660 ti is a sulikezdés, meg a beragadt 570esek miatt jön csak augusztusban. viszont addigra kihal a 40nmes család, szóval családbarát áron adhatnák a kártyákat. ha folyamatosan a konzumer piac fogyasztási határhajlandósága felett/akörül adják a kártyákat, akkor én ezen az egészen nem is nagyon csodálkoznék. tulajdonképpen kötik az ebet a karóhoz. folyamatosan unszolják a népet a szarabbnál szarabb játékokkal h vegyenek ilyen-olyan kártyát, ezeket folyamatosan drágábban adják és folyamatosan degradálják le a vásárlóközpontú magatartásformát. semmi alternatívát nem képesek nyújtani, illetve szerintem nem is akarnak.
amúgy nem úgy volt h a dgpu gyilkos nV is csak 2017re prognosztizálta a dgpuk konzumer szintű elhalását?[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Egon
nagyúr
Ami pénz van ebben a piacban az nudli már ma is.
Kár, hogy a tények egész mást mondanak - de hát ez téged sosem zavart (ahogy a konkurencia fórumán való trollkodás se esik a nehezedre, láttam ma délelőtt - tök gáz, hogy mindenhol a gagyi tereléseidbe botlok: mintha bárkit érdekelne a WinZip meg a VLC).
Az AMD teljes negyedéves bevételének negyede a grafikus részleg eredménye, ráadásul a profit túlnyomó részét is ők hozták, erről ennyit.
Forrás: Csalódást keltő negyedév az AMD-nél A hír ph-s címe nyilván a "Megint nyereséges az AMD "lesz...Amúgy meg nem tudom, hogy ezen fórum első hozzászólása utolsó mondatának miért nem lehet érvényt szerezni...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
nagyúr
lehetséges jövőről beszélsz úgy, mintha aktuális jelen lenne. én értem, hogy ezek a jövőbeli (rém)képek kihatnak a mai piacra is (pl. a GTX660 húzása-halasztása minden bizonnyal ide is gyökerezik), de a mai napi gyártói affinitás akkor sem egyezik meg azzal, ami majd esetleg két év múlva lesz. sokváltozós ez a történet, egyelőre az APU-k messze vannak a zajos siker fogalmától, és az nVidia platformja ki tudja, mennyit fog érni. a PC gamingre is évek óta mondják, hogy dead, aztán ma is virágzik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
Ha akarod az összes funkciót építs platformot.
Hát nem tudom... eddig igazából ez csak az AMD ötlete volt, ugye ha CPU+GPU is AMD akkor a CCC-ben kapsz valami extra fület tuningra és kész... nem valami nagy kunszt, pláne, hogy a GPU-t nem is lehet normálisan tuningolni az AMD-nél egy ideje mivel le van korlátozva a CCC határaira, külső programmal nem is lehet piszkálni.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Igen, de azért a grafikus futószalag hiánya eléggé kényes dolog, nem ? A DirectX hosszú-hosszú évek alatt érte el a jelenlegi szintet, ráadásul sok dologban nem is teljes és a specifikáció is hiányzik javarészt (Croteam egyik fejlesztője szerint) és ezt gondolom nem lehet 2 perc alatt összeütni OpenCL-ben...és akkor megfelelő driver is kellene a GPU-hoz gondolom...
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
-
Löncsi
őstag
De ettől még 192 bites marad nem ? Én úgy tudom a GTX550 alapján, hogy ott az 1GB-ból 768Mb-ot elér a széles-buszon, maradék 256Mb-ot pedig 64 bitesen, de ezt igyekszik elkerülni a kártya. De mind1, úgyis a tényleges sebességet nézzük a végén, ott kiderül mit tud majd.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Anandtech-en van részletes leírás, de alapvetően az a baj, hogy senki nem tudja pontosan, hogyan működik.
How NVIDIA spreads out memory accesses will have a great deal of impact on when we hit these scenarios, and at this time they are labeling the internal details of their memory bus a competitive advantage, meaning they’re unwilling to share the details of its operation with us.
De a 3db memóriavezérlő miatt gondolom elég intelligens a rendszer, szóval ha mégis ilyen lesz, kiderül mit tud élesben.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
tombar
senior tag
na de várjunk. ha jól értem, akkor "A GeForce GTX 550 Ti esetében az egységes mód mellett a kártya az összes memóriavezérlőt használja, de csak 768 MB-nyi terület férhető hozzá. Ide kerülnek majd a legtöbbet címzett adatok, és a teljes 98,5 GB/s-os sávszélesség elérhető. Az elkülönített 256 MB-os részt csak a kiterjesztett memóriavezérlő érheti el, ám ebben a módban a memória-sávszélesség 32,8 GB/s-ra mérséklődik, ami nem kedvező tényező. Alapvetően ez a komplex vezérlés a fő oka annak, hogy a VGA-kon ez a memóriakonfiguráció nem terjedt el, ám az NVIDIA nyilván átgondolta a dolgot a marketing oldaláról is, azaz egy 150 dolláros termék esetében a 768 MB-os kapacitás nem hangzana jól." vagyis ő másfél gigán vagy 1792 megán teljes 192 bitet használ, majd ha betelik ez a memómennyiség, akkor a maradék fél ill. negyed gigát már csak 64 biten fog megcímezni.
tehát ha teszem azt 1850 megát igényel a cucc, akkor 1526/1792 megát megcímez 128 biten és többit már csak 64en, viszont ha csak 1,2 gigát igényel az alkalmazás, akkor megy faszán 192 biten.
avagy édes mindegy és legjobb esetben is csak 128 bites busz lesz? mert akkor tényleg húzós lehet :S
viszont az első esetben szerintem megint tök 8, mivel másfél giga felett már kevés lesz a gpu.[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
tehát az a lényeg h másfél gigán túl nem kell menni. viszont ha tényleg csak a sávszélben lesz változás, akkor tulképp ez lesz a gyenge pont.
670nek éppen elég a 2 giga, vagy már nála is necces egy-két memóriaigényesebb alkalmazás?
visszatérve ennél a megoldásnál hogyan szabják meg a maximális, még a 192 bithez tartozó memómennyiséget? mert ha tényleg ez a gyenge pontja, akkor 10*192 megát (vagy 60*32) megcímez 192 biten, aztán a maradék 128 megát meg 64 biten. ennyinél már csak nem nyiffan ki. vagy ez így nagyon laikus?Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
nagyúr
igen, én is az előny gyakorlati lefordulására gondoltam - az fog ősszel eldőlni. a többi csak elmélet.
#10706: akkor zárójelezzünk: "ha jön 3-4 olyan high profile játék, mint a dirt showdown (ami nem high profile)...". így jó?
#10711: az eladás egyik alapvető szabálya, hogy az árat nem elsősorban a költség határozza meg
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tombar
senior tag
szerintem valamennyire cél is. inkább előbb pártoljanak át apukra, mint később.
am tisztán gazdasági szempontból tény h a kieső bevételt (és itt már szándékosan nem is profitról beszélek) vmilyen módon vissza kell hozni. ezt csak úgy lehet, ha drágítanak. viszont ha igazak a hírek és a nextgen konzolokban csak amd chippek lesznek, akkor érdemes lenne elgondolkodni vmilyen szinten a dgpuk komolyabb életben tartásáról. úgyis komoly árkartell megy, szerintem képesek lennének jóval kitolni a dgpuk életét. konzolokat is jórészt a trend miatt vették, tableteket meg még inkább. fel sem tudom fogni h abban mi a jó. természetesen céleszközként már más, de netezésre stb. egy meglévő gép + okosteló mellé mi a ráknak. szóval csak újból fel kellenen fűteni a pc piacot.
viszont itt hozzá kell tenni ehhez az egészhez, h a magyar közönség jóval árérzékenyebb, mint a nyugati piac. szal nekik sokkal nagyobb a fogyasztási határhajlandóságuk, mint nekünk. szegény embert még az ág is húzza...[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Löncsi
őstag
Perszem csak viccből mondtam, egyszerűen játék/beállításfüggő a dolog.
De, hogy ON is legyek, a GTX660TI AVP-ben és Metro-ban, szűrőkkel hozza az OC-s HD7850-et, szerintem ez elég jó egyelőre, lévén ezek terhelik a kártyákat erősen. Olyan 70k környékén jó vétel lesz sztem.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.