Hirdetés
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz X Factor #7560 üzenetére
V-Sync-et én kikapcsolva tartom, de az is igaz, hogy ha 240Hz felett kezd el szétesni a kép, azt nemigen látom XD (tapasztalat, oda kellett figyelnem, hogy lássam a tearing-et)
120 és 144Hz-es monitoroknál lehet értelme.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Phoenixres #7608 üzenetére
Fast-nak nem az a lényege, hogy nem limitálja az fps-t, de a frame buffer frissítésével addig kell várni, amíg a benne lévő tartalmat a monitor meg nem jelenítette? Tehát ha 300fps-ed van, és 60fps-t tud a monitorod, akkor csak minden 5. kép jut a monitorra, viszont amíg megy ki a kép, addig nem lesz a frame buffer frissítve, nem lesz tearing. Cserébe ha közel vagy a monitor képfrissítéséhez, némi rángatás lesz a folyamatos mozgásban.
Most nem otthon vagyok, nem tudom megnézni az nv control panelben, hogy miket lehet beállítani
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Ha meghaladja a játék renderelési sebessége a monitor maximális képfrissítését, akkor vsync nélkül ugyanúgy megjelenik a tearing, mintha nem lenne g-sync-es a monitor.
CME
Ez egyszerűen nem igaz. Az elmúlt egy évben szerintem feltűnt volna, hogy valahol a képen van egy törés, mikor pásztáz a kamera.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz X Factor #7617 üzenetére
Egy keveset [videó].
Viszont ha nem akarsz tearing-et magasabb képfrissítésen, akkor inkább limitáld azt, mint hogy bekapcsolod a v-sync-et-Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #98320896 #7622 üzenetére
Amit linkeltem, az 3 éves.
Amit linkelni akartam, az tényleg 4 éves, de ami rosszabb az az, hogy a Fast Sync-ről szól, nem a G-Syncről
X Factor
Csak azt mondom, amit a videó. Azt a fickó sem állítja szerintem, hogy az így bevezetett késleltetés okoz bármi különbséget ahhoz képest, mintha minden sync nélkül játszana valaki.
A videóban meg hogy a gsync+vsync miért okoz nagy késleltetést, azt majd meg kell néznem, mert simán végiggondolva is kb semmi értelme . Ha nem kell a képfrissítésre várni, akkor lag sincs ugye
Azt még hozzátenném, hogy hiába van már meg másfél éve a g-sync-es monitorom, nekem még mindig fura, hogy ha bekapcsolom a control panelben a G-Syncet, és kikapcsolok minden ilyesmit a játékban, akkor is működik a G-Sync Arra számítottam anno, hogy V-Sync kell a működéséhez, és akkor igazodik a monitor a játék képfrissítéséhez.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Bedig úgy néz ki, egyszerű:
Alapból a monitor igazodik ahhoz a képfrissítéshez, amit a játék produkál, azonban ennek vannak határai. Ha kicsúszol a határokból, akkor a V-Sync fogja elintézni, hogy a jó pillanatban küldje ki a videókártya a képet a frame bufferbe, így ne legyen képtörésed.
Úgy tűnik, hogy változó képfrissítésnél is lehet képtörésed, amit a V-Sync kivéd, viszon mivel itt nem kell rögzített képfrissítés miatt malmoznia, mire kimehet a kép, nem is okoz észrevehető késést.CME
Feltétlenül, mivel a lagokat kimérni nem tudom eszköz híján.
Phoenixres
Tearinged nem lesz, de viszonylag rángatni fog a kép. ÉN 60-120-240 fps-eknél próbáltam. 60-on szörnyű, 120-on elmegy, 240-en meg ... ott őszintén szólva az sem izgat fel, ha nincs semmilyen xxx-Sync bekapcsolva, nem rég is csak tökvéletlen szúrtam ki, hogy nem kapcsoltam vissza a g-sync-et. 480Hz-es monitorral szerintem még véletlenül sem venném észre ezek hiányát.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz X Factor #7638 üzenetére
"Annyival egésziteném ki, h. a csgo és overwatch vagy mas kompetitiv fps kicsit kivételes, mert egyrészt egy hajszariton is elfutnak, masfelől vagy engine sajatossag vagy egyéb dolgok miatt a jatekosok szeretik ha 300fps-el megy, ami azért ha belegondolsz elég szürreális."
Engine sajátosság: egy időben ha a Quake Championst el tudtad kergetni 200fps fölé, a fél pályákat át tudtad ugrani Több fps = nagyobb lendület volt, videóval alátámasztva.
Doom Eternalban is mintha jobban menne a platformozás magasabb fps mellett. Azt, hogy ez reakcióidő miatt van így, vagy a játékmotor számol máshogy, azt nem tudom."Mi is Így olvasva, igazából ugyanazt irogatjuk egymásnak. "
Miután átgondoltam, hogy hogy kellene ennek rendesen működnie, úgy nem nehéz
maajsz
CME linkelt egy videót, ahol hiába vagy G-Sync range-ben, alul megjelenik némi tearing.
A kérdés az, hogy ez mennyire gyakori, és mennyire kell, hogy zavarjon. Ha nagyon zavar, V-Sync on. Ha nem kimondottan, akkor V-Sync off, és megnyugszik a lelked[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz bulikavagyok #7714 üzenetére
Mi köze a monitornak a DLSS-hez?
1.0-nál mintha lett volna olyan megszorítás, hogy csak nagy felbontáson (2560*1440, UHD) kapcsolhatod be, ennyi.
Amúgy mekkora felbontásról van szó?[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz bulikavagyok #7716 üzenetére
Ezzel neten másnak is van gondja. Úgy tűnik, hogy 21:9-ig támogatott a DLSS, 32:9-en nem.
Ha valaki kipróbálná, CRU-val (Custom Resolution Utility) tud varázsolni magának olyan képarányt, amilyet nem szégyellItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Quake 2 RTX-et próbáltátok ezzel a csodákkal?
Nekem az 1070-el kb hozza a régi jó, 23 évvel ezelőtti élményt.
640x480, alig 60 fps
Mondjuk cserébe élsimított, sugárkövetett.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Ja, jó ez a marketing... Járhatnák GeForce ... őőő ... 15-nél ... 20-nál ... mittudomain, de ehelyett pár generációnként átvariálják az elnevezéseket.
Ennyi erővel ott van az nVidia GeForce 8800 GT, azon nagyobb szám van, mint az AMD 7900-án, az Ati 9700-am meg 18 évvel ezelőttről mindenkit lepipál XD
Majd jön Sony és a telefonjai: Fogd meg a sörömItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Megvetted a 3080-at? Frankó, de ha 4 magos processzorod van, akkor nem árt 8 magosra váltani [videó], egyes játékokban dupla fps-t facsarhat ki a rendszerből Akkor is, ha látszólag a 4 magos processzor sincs széthajtva
Ez még egy felpiszkált 8GB-os 2080-al készült.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
-=RelakS=-
veterán
válasz hadogabi1 #8030 üzenetére
BlueChip olcsóbban adja, 447ezer GigaByte RTX 3080 Eagle OC
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz csibuka85 #8247 üzenetére
Pedig a GeForce FX idejében az nVidiát röhögték körbe, és az ATI volt a menő. Szerintem volt azóta is pár jó kártyájuk. Ha nem is sebességben, de képminőségben jobbak voltak.
Pl nVidiánál az anizotropikus szűrőben még mindig felismerhető volt a virágminta, mikor az ATI/AMD kártyák már rég szögfüggetlenek voltak.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz DextyPremium #8291 üzenetére
Próbáld meg az OBS Studio-t. Hasonló a Streamlabs OBS-hez (mintha csak testvérek lennének), de nekem valahogy jobban kézre áll.
Persze, az NVENC az ugyanaz mindkét esetben, szóval lehet, hogy ettől ugyanúgy fejre áll a játék.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Ha így folytatják, akkor a végén a 40-es szériából veszek, ha lesz egyáltalán
30-as széria ritka, mint a fehér olló, akkor is drága.
Amelyik kiszerelés tetszett volna igazán, azt dobják.
Mondjuk mi van akkor, hogy ha azért törölték az RTX 3080 20GB-ot pl, hogy majd a TSMC chippel RTX 3080(ti/s)-ként jelenjen meg?Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Namost ha a játék le akar 10GB vram-ot foglalni, de nem tud, és közli, hogy vegyél vissza a minőségből, akkor akkor sem fogod tuni a játékot teljes pompájában használni, ha tulajdonképpen 5GB VRAM-ból meg lehetne oldani az egészet.
Szóval itt a dolog kettős:
1: a kártyán nincs elég ram, hogy a jövőbeli játékokat kiszolgálja
2: némelyik játékot úgy ... "optimalizálják" (?), hogy a VRAM nem dinamikusan van foglalva. (Doom Eternal, rád mutogatok )Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Doom Eternalt hoztam fel, ott 7+GB-ot ír a beállításoknál, ennyit is eszik. Azt ne mondja nekem senki, hogy a főmenüben ezt tele is írja Nem néztem még meg, de szerintem nem is változik, szóval befoglalja, aztán csinál vele, amit akar.
Viszont a másik játék, amit manapság gyakran használok az a Serious Sam 4. Az valami 2GB-ot eszik induláskor, de maxra húzott GPU Memory settingsekkel olyan 6-6.5GB-al dobja meg a foglalást játék közben, és folyamatosan változik.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz gabor0928 #8466 üzenetére
Az meg hogy mindent betölt a memóba amit csak lehet, tök normális hisz könnyebben éri el ha szükség van rá és nem menet közben fog szaggatni a játék ha épp kell neki egy textúra.
Kivéve ott, ahol már streamelve vannak a textúrák.
Cserébe nem szaggat, amikor valami hiányzik, hanem fél-egy másodperc alatt tölti után. Észreveszed abból, hogy az alacsony felbontású textúrák látványosan élesednek.Eddig egyszer volt az, hogy max beállítást nem enegedett egy játék: Doom Eternal-ban akartam 8K-s screenshotot csinálni, erre benyögi, hogy 10 giga memória alatt felejtsem el , vagy vegyek vissza a részletességből
Half Life meg 16K-n is elzötyögött, bár arra meg a DSR nincs felkészítve (16K => 4K, registry-ben megoldható), így nem csak lassú, de randa is XDPug
Hát ez az, hogy most még elketyegnek rajta a játékok, de aztán jövőre esetleg jön valaminek a következő része, még nagyobb, még részletesebb, még több rétegből álló textúrával, aztán hopp, volt-nincs szabad VRAM.
Ez meg mi ez, hogy pcx-en 450-ért már legalább 5 perce ott figyel egy Gigabyte? Lassulnak a népek?[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Na, mivan? Nem viszik már a drágaságokat?
Csicsabájt Ígl OC 3080 a PCX-nél 432ezer
Ahogy nézem, ez ugyanaz (a link is), mint amit korábban linkeltem, csak 18ezerrel olcsóbban[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz abridabri #8928 üzenetére
Mihez képest növel input lagot? vsync-hez képest biztosan nem.
Pont azt szokták javasolni, hogy gsync on, és korlátozd az fpst kicsit a monitor maximuma alá.
Azt meg nem tudom, milyen monitorod lehet, az én aceremmel ilyen villogásokat soha nem tapasztaltam.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Márhogy milyen hiba van a készülékemben?
abridabrinál okoz villogást, nem nálam.G-Sync kb mérési hibába illő input lagot okoz, tekintve, hogy nem kell várni a monitorra, legalábbis annyit biztosan nem, mint rögzített képfrissítés esetén.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz abridabri #8933 üzenetére
Szóval azt mondod, hogy négy év alatt annyit fejlődött vissza a technika, hogy az 1 ezred másodperc körüli plusz késleltetés érzékelhető mértékűre növekedett?
A figura tesztjei alapján többet ér, ha a videókártya 90-95%-os terheltség alatt dolgozik.
Bónusz, hogy más játékkal meg nem feltétlenül reprodukálható, szóval hell yeah, találd ki otthon, mikor melyik beállítás hozza ki az adott játékban a legkisebb input lagotShivi
Szerintem nekem input lag eddig egy esetben okozott problémát: amíg Panasonic tv-t használtam monitorként. Ott multimonitoros környezetben szó szerint láttam, ahogy a két monitorra lógó ablakon az acer monitoron előbb mozdul az ablak, mint a tv-n. LG tv-re váltva mitha jobban is esett volna játszani, azt a késést sem láttam többet.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Most már van 240Hz-es dög egy 4K monitor mellett, csak kéne az a 3080 hogy minden is, amivel játszok, hozhassa a maximális képfrissítést
Illetve hogy kiderüljön, hogy azzal meg processzorom nem bírja az iramotItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
A pletyka malom gőzerővel üzemel.
Megnyirbált GA102 jöhet (GA102-150), de legalább annyit eszik, mint egy 3080 (GA102-200)Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Malibutomi #8946 üzenetére
Valahogy én is erre gondoltam, hogy ami csak kicsit hibás, azt még eladják. A fogyasztás a fura, hogy ha faragnak a magokból, akkor miért nem csökken?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Yepp, bekavart a 3080, hogy az kétszer gyorsabb, mint a 2080
Emlékeztem, hogy valamit a 2080-hoz hasonlítottak, de akkor nem a 3070-et.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Most nézem, hogy délután 3-tól jöhetnek a 3070 review-k.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #15779328 #9081 üzenetére
Tulajdonképpen milyen VR-od van?
Próbáltam kideríteni, de:
1: ilyen felbontású vr-t nem találok
2: ha ezt a 200%-os területre növelt felbontásként értelmezem, akkor 2014x2240 jön ki, szintén nem találok ilyet
3: ha ezt a 200%-os oldalhosszra növelt felbontásként értelmezem, akkor 1424x1584 jön ki, szintén nem találok ilyet.Még a htc Vive Pro, Samsung Odyssey és Valve Index áll legközelebb az 1440*1600-as felbontásával.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Lexus, Toyota topik
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- AliExpress tapasztalatok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Milyen okostelefont vegyek?
- Projektor topic
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen