- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 50 - apám nevében
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Mekkora bullshit.
-
8th
addikt
válasz #54625216 #26 üzenetére
Ha nincs elég akku, akkor vagy az EV várólisták nőnek vagy az áruk.
Leginkább mindkettő. Az olcsó (euro6) fillérekből legyártható belsőégésű autók pedig már nincsenek mert kiszorították őket a piacról. Majd járunk gyalog meg részecskeszűrő nélküli 25éves euro4 dízelekkel. Fasza lesz. Nem lábon hanem egyenesen tökön lőttük magunkat ezzel a baromsággal.
-
8th
addikt
Aprópénz az akkumulátorhoz képest az is. Amikor a vw konszern kukázta a korábbi 1.2 motorját és átért a most is használatos 1.0 sor3 motorokra azok gyártási költsége kevesebb mint kétszázezer forintnyi euróra jött ki/db és ebben nem csak maga a motor van benne hanem a kompletten a motor ecu-val kipufogóval katalizátorral hűtőrendszerrel együtt nyilván a váltó nélkül de indítható állapotban beépítésre készen. Csak, hogy értsd miről beszélek: az exem muterjáék tíz éve 2,75 millióért hozták ki a szalonból a 0km-es fapados skoda citigo-t. Még három millió forint sem volt akkor egy új kisautó úgy, hogy azon megkereste az autógyár a magáét. Viszonyításképen most egy full igénytelen dacia spring is 9 millió felett van. Nincs itt miről beszélni kérem...
-
8th
addikt
Nem kell tíz évet visszamenni. Mennyibe került két éve egy spring? Mennyibe kerül ma? Pont a duplájába. Két év alatt. 9+ millió egy lófasz hatótávot tudó babakocsi kerekeken pattogó mély-igénytelen tejfölös dobozért. Ne vicceljünk már. Ha ez a jövő inkább most azonnal lőjenek agyon.
-
8th
addikt
A benzines mitől lett drágább? Világtalan vágyvezérelt döntéshozók hülye döntéseitől, büntetőadóktól, az irreális betarthatatlan környezetvédelmi előírások miatti agyonbonyolítástól. Az pedig a világ legtermészetesebb dolga, hogy a rohamosan dráguló új autók automatikusan húzták magukkal a használtak árát is. Amiből masszív hiány van az mindig drágul. Mai napig boldogan el lehetne karistolni 5 litert fogyasztó 900 kg-os benzinesekkel amelyek részecskeszűrő nélkül is simán megugorják az euro6 normát de gyökér döntéshozók gyökér döntései 1:1 kinyírták a kisautókat. Messze a legkevesebbet szennyező szegmenst. Ezeket a jelképes fogyasztású (és emissziójú) városi miniautókat profittal lehetett értékesíteni egészen addig ameddig nem kellett feleslegesen túlbonyolítani őket, hogy hülyék által hasra ütésre kitalált irreális környezetvédelmi normákat teljesíteni tudják. Szánalmas ami a politikával átszőtt autóiparban folyik. Egyszerűen szánalmas, nincs rá jobb jelző. Kiírjuk a tiszta autókat a környezetvédelem nemében (mi másért) jönnek helyettük a minimum kétszer annyit fogyasztó hibrid suv-ok, közben szél és lignitbányákat nyitunk újra EU szerte tucatjával mert nem kell a tiszta és olcsó gáz a csúnya gonosz oroszoktól. Nesze neked környezetvédelem. Mese habbal. Politikusok pfejj... köpnék egy nagyot ha lenne nyálam.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Nem lesz semmilyen meglepetés az emberek továbbra is járnak majd a hagyományos autóikkal mert egy nagyon szűk réteget leszámítva a lőtéri döglött kutyának sem kell a használt villanyautó. De újat sem a középosztálybéli bérből fizetésből élők vesznek. Kíváncsiságból felnéztem a hahura mit lehet kapni 4millió jó magyar forintért. Sírva röhögős a felhozatal. 50-80km hatótávú leaf-et meg ion/c-zero/i-miev vackokat kapni annyiért amibe el sem lehet férni. Ha mostanában kimész velük a városból 50-70 kilométerenként meg kell állni töltögetni pedig nincs is hideg szinte túlzás már télnek nevezni ezt az évszakot. Egyszerűen szánalmas. Kicsit drágábban akad renault zoe saját akkuval 100km körüli valós téli hatótávval. Az már autószerűbb de a hatótáv továbbra is egy rossz vicc. 6millió alatt nincs vállalható használt villanyautó ennek ellenére jönnek az 1bites villanytrollok és habzó szájjal nyomják a mantrát, hogy márpedig a villanyautó jó használtan plán mert olcsó (ami jó nagy hülyeség) és mindenre is használható legfeljebb meg kell állni napjában többször is akár fél órákra gyorstölteni. Aki nem így gondolja az egy múlt évezredben megrekedt hülye dinoszaurusz és kész. Hát nem. Ha teszem fel én Vác mellől napi szinten ingáznék az M2-n a fővárosba ahogy azt korábban is tettem és az olcsó üzemeltetés miatt kizárólag otthon lennék hajlandó autót tölteni ki kéne köhögnöm minimum egy 3i vagy e-golf árát. Azok otthonról tele aksival indulva -10 fokban fűtés mellett is letudják töltés nélkül azt a napi 70km-t ami lássuk be nem egy föld-hold távolság.
Számomra az autózás a szabadságról és nem az önszopatásról szól. Ha meglátok valamit tőlem 140 kilométerre és el akarok menni érte ne kelljen már otthon egy minimum 16 milliós használt teslát tartanom ami 80km/h tempóval szüttyögve tudja ezt a hatótávot. Persze csak nyáron mert télen annak sem menne töltés nélkül. itt jegyzem meg: anno a 2T trabantom is elment 70-80-al 300km-t. -
8th
addikt
Én minden szombaton megteszem a kiskunhalas - kalocsa - kiskunhalas utat. Egy ilyen oda-vissza kör nekem 105 kilométer. Hidegben ez nagyon sok villanyautónak teljesíthetetlen feladat. Kalocsán nem tudok tölteni mert ahová járok ott nem lehet ráadásul a város egyetlen töltőjétől 2,5 kilométerre van légvonalban ami gyalog laza fél óra. Ha szabad a töltő és rá tudok csatlakozni ott ülök minimum félórát amíg tölt annyit, hogy biztonsággal hazavigyen. Ez a jobbik verzió. Ha pechem van és foglalt mindkét töltőfej netán sorba is kell állni mert más is vár oda akkor otthagyom az autót fél órát gyalogolok, hogy elintézem a dolgom két perc alatt majd fél órát gyalogolok vissza az autóhoz és ha addigra szabad már a töltő fél órát tölthetek és csak aztán haza. Ha nem akkor várok türelmesen amíg felszabadul. Arról nem is beszélve, hogy sűrűn előfordul, hogy egyáltalán nem megy a töltő. Ilyenkor lehet szépen elbattyogni a buszpályaudvarra és felszállni szépen a távolsági buszára csomagokkal stb. Elektromos autózás a jövő, az aha. A belvárosban esetleg. Nem értem mi a francnak erőltetik ennyire az elektromos autót amikor vidékem rohadtul nincs meg hozzá infrastruktúra és egy ilyen 100 kilométeres utat sem tudnak megtenni töltögetés nélkül. Veszek 6 millióért egy használt e-autót és azon kell parázni vajon hazaérek-e a fűtök vajon működik-e a töltő, vajon lesz-e terelés vagy útzár baleset miatt mert akkor már biztosan nem érek haza vele. Ki a francnak hiányzik ez? Én nem azért vettem autót, hogy helyhez és időhöz legyek kötve vele. Ez minden csak nem az a szabadság amiről az autózás eredetileg szólna. Ez nem fejlődés, ez egy rossz vicc. Abba már bele sem megyek, hogy egy 1.0 modern benzinmotoros hibrid autó ökológiai lábnyoma gyártástól a bezúzásig tehát az egész élethosszára vetítve egy nagy aksis tesla szintje környékén mozog tehát adtunk a szarnak egy jó nagy pofont. A városokból tiltsák ki a belsőégésűt ezt még én is támogatni tudom de ennyi ne menjünk már át full kreténbe.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Egyik másik hibrid is vicces tud lenni. Szoktam röhögni amikor ráírják a gyártók a két tonnás SUVra, hogy 4 litert fogyaszt aztán a user az első hosszabb útján agyérgöcsöt kap, hogy a megadott fogyasztás dupláját szemrebbenés nélkül beveri a kocsi és ehhez még csak száguldozna sem kellett. Az autók súlyát kell csökkenteni de radikálisan. A fizikát továbbra sem lehet gerincre vágni és meghágni. Ha egy autó nagy és nehéz azt tök mindegy, hogy mi hajtja nem fog keveset fogyasztani se benzinből sem áramból.
-
8th
addikt
"Veterán autós vagyok, nem érdekel, hogy mi lesz a várhatóan soha be nem következő nagy karambol esetén." Ez a kijelentés pazar lenne sírkő feliratnak is. Tőlem mindenki úgy hal meg ahogy akar. Nekem a T4-ben össze van hegesztve a két nyúlvány, hogy ütközés esetén adja át az energia egy részt a másik oldalnak és plusz merevítéseket hegesztettem a lökhárító alatti amúgy alapból is elég masszív acél keresztmerevítőbe.Teljesen hidegen hagy, hogy az efféle átalakítás tilos, illegális és büntetendő. Lehet, hogy egy nap ez menti majd meg az életemet. Lassan és figyelmesen vezetek de más baromságától ez sem menthet meg.
-
8th
addikt
Egy 45km/h tervezett végsebességű 50-es robogó tudod mire való? Semmire. Vidéki zsákfaluban eljárni vele a kocsmába arra (talán) jó minden másra alkalmatlan. Lassú, hangos, büdös (2T), rengeteget fogyaszt és feltartasz vele mindenkit. Na ha valamit akkor azt tényleg be kéne tiltani mert teljesen értelmetlen még a kategória puszta létezése is.
-
8th
addikt
Kár, hogy amint kijössz vele a buszsávból eltaposnak mert olyan lassú vagy. Menj végig a lurdytól a hungárián a váci útig és ott ki mondjuk ki a teszkóig egy 50-es robogóval. Életveszély. Az a 2 liter/fő fogyasztás is elég gyászos. 125ccm alatt artistáskodás a fővárosban kétkerekűvel közlekedni.
-
8th
addikt
Régi vesszőparipám az elektromos motor/robogó. Pici aksival is nagy hatótávot tud megtenni nem büdös nem hangos kis helyen tárolható fickósabb is mint a benzines társai. Zsúfolt nagyvárosba az kell nem 1,6-2,5 tonnás baszomnagy' elektromos autó. Az elektromos autó hiába nem füstöl a dugók attól nem lesznek kisebbek.
-
8th
addikt
Egy bérautó karbantartási költsége mindig a többszöröse egy saját autóénak mert senki sem vigyáz rá. Van autókölcsönzős ismerősöm. 0km-es Swiftet 30ezer kilométernél már kuplungozni kellett mert széttaposták, a 9személyes Tranzit belsejét három év alatt lelakták mint a szart a csöves munkásautók különben néznek ki mint az és a motorja is olyan kopott mint ha egymillió kilométert futott volna. Az elméleted papíron szép meg jó csak a gyakorlattal nincs köszönőviszonyban sem.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Téma: Négy éven belül átveszik a vezetést az elektromos járművek Európában vs. Padlóra kerültek a villanyautó-eladások Európában, az ok minden esetben ugyanaz
Álom vs. valóság.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W