- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 90 - modellalkat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #23413 üzenetére
Akkor most mi a megfejtés? Én annyira nem látom különbözőnek a dr. és a tech formáját, ahogy azt írtad. A furat kisebb lett, de a tömeg és a befoglaló méret egyeznek hivatalosan (mondjuk az enyémnek a tömegét nem mértük le, de gondolom te megtetted a sajátoddal). És a kialakítás is nagyon hasonló, a kis fülek kivételével.
Az igaz, hogy neked a 17,8g-os gyárihoz képest a 15g-os 15%-kal könnyebb, én meg ugye 10%-nál maradtam, meg az is, hogy az sh és a madison a gyári spec szerint már könnyebb görgőkkel jön, mint ugyanazzal a motorral bíró társai: forza300 és burgmann, tehát itt már talán a 10% is túlzás. Ahogy a táblázatukból néztem, a forza300hoz a 17 és 18g-ost ajánlják.
Az biztos, hogy nekem nem csökkent a vmax-om (gyárilag, régebben, nem kopott szíjjal tudott ennyit, bár kicsit kisebb plexivel) és nekem autópályán, sebességtartásnál csendesebbnek tűnik, de fordulatszámmérő híján ez nem nagy tény... főleg, hogy 60-90 között meg hangosabbnak tűnik kis gyorsítás esetén is, azaz lehet, hogy csak azért tűnik csendesebbnek felette, mert alatta meg hangosabb (felette-alatta párhuzamot értsünk most fordulatszám növekedés, csökkenésnek).
Többet sima görgős robogóval nem akarok hosszútávon menni, ez is fix.Akár még abba is belemegyek, hogy az sh-hoz elég a 18g-os is, de ez a finom váltás és jó reakció nagyon kellemes, városban élvezetes, a kuplungot is jobban "kezeli".
Nekem közepes tempón tűnik "idegesebbnek", kis gyorsításoknál nem vált fel, de eddig ugye a közepeseknél (meg a nagyoknál is) csak szépen dörmögött, most se forog leszabályzásra, szóval van még "tartalék":Amúgy azt nem tudom, hogy a könnyebb techpulley az fix sebességnél esetleg jobban vissza tud-e menni a nehezebbnél és így a szíj elöl - a kontrasztrugó miatt - kikerül a tárcsa külső pereméig (=alacsonyabb fordulat), vagy sem.
A görgő fizikáját is át kéne még rendesen gondolnom.
Ha a szöggyorsulás nagysága (tengelyt hajtó nyomaték) hatására mennek ki nagyobb erővel a görgők a külső pályára, akkor azt gondolnám, hogy minél nehezebbek, annál jobban akarnak kimenni a centrifugális erő miatt, de itt nem ez történik, mert a könnyebb görgő tud feljebb váltani. Szóval ezért arra gondolnék, hogy a nehezebbnek nagyobb a tehetetlensége és azért nem tud kimenni.
...és akkor itt jön képbe a dr.pulley, ami meg nem is gördül, hanem csúszik, tehát teljesen más az egész, kivéve, ha ez csak a váltás reakcióidején javító tényező.
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA