- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel topik
- Mobilhasználat külföldön
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
Ma reggel, munka után kipróbáltam egy Malaguti madison RS 250-et, nem yamaha blokkos volt. Nagyon simán indult el és menet közben sem éreztem semmit a motor rezonanciájából.
Az én 400-as madisonom rezgéseit kicsit lehet érezni elinduláskor és gyorsuláskor is. Most már nagyon kíváncsi lennék egy másik 400-as gépre. Az enyémmel van valami baj, vagy ez így normális? Nagyon minimális a rezgés, de nem tudok napirendre térni felette a következők miatt:
- 50-es 4T kínai chopper és 450-as 4T terepmotor rezonál induláskor és menet közben is, (ezeket próbáltam mostanában)
- a saját 50/70-es 4T gépem rezonancia mentes, a most próbált 250-es madison szintén.Az enyém se nagyon rezeg (most már, hogy a gép 70 százalékát kicseréltem), de nem tudom eldönteni hogy a mostani állapot jó, vagy rossz. Az említett 450-es terep gép jobban rezonált.
Tudom, az egy hengeres gépeket nem lehet tökéletesen kibalanszolni, de a saját kis 4T robim és a ma próbált madison 250 rezgés mentes volt teljesen. Nagyon örülnék, ha az enyém is olyen lenne.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #24749 üzenetére
Akkor jó, megnyugodtam, csak nagyon meglepett a 250-es sima futása.
Anno volt 250-es ETZ-m, (persze az kétütemű), de annak volt rendesen rezgése a 400-as madisonhoz képest, meg 150-es etz-nek is volt valamennyi, amit 16 évig hajtottam. Azokhoz képest a 250-es madison meglepően simán futott, pedig az is egyhengeres, ezért volt fura és kezdtem el gyanakodni.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
-
#50433536
törölt tag
válasz hegyvarig #24796 üzenetére
Nekem a szilikon nem hangzik jól kipufogó esetében, hiába hőálló vagy kályha szilikon. A hőálló szilikonok nem bírják a kipufogó hő- és rezonancia terhelését, a keményre kötő kályha tömítő szilikon pedig még annyira sem. Kipotyog apránként. A kipufogót fémesen mell tömíteni és kipufogó tömítő pasztát lehet alkalmazni, ha mindenképpen kell. Ha passzolnak a csövek és bilincsek, akkor semmi ilyesmi nem kell szerintem. Biztos rá való az a kipufogó?
Írtad, hogy évekig jó volt, és mostanaban lett hangja. Akkor valami nagyon megváltozhatott, arra gondolok, hogy a hangtompító belül nem rohadt el esetleg?
Vagy a hosszanti hegesztés nincs meg repedve, hogy alig látszik, de hangja van?
-
#50433536
törölt tag
válasz bigrob #24801 üzenetére
Ha a Red-ben jónak ítélték két ilyen hiba ellenére is, akkor ne vidd oda többet.
Ha nagyon erős szerelői vénád van és nem riadsz vissza a motor szétszedésétől (és szerszámaid is vannak hozzá, egy-két mérőműszer, stb...), akkor bele lehet vágni a hiba keresésbe, de ha nem, akkor kell valaki, aki élőben segít neked. Úgy mellesleg gyorsabb is a hibakeresés.
Konkrétan segíteni nehéz ilyen esetben, maximum nagy vonalakban tudunk irányt mutatni, de élőben teljesen más... akinek van rutinja a szerelésben, olyasmit is észre vehet, amin más átsiklik.
1. Alapjáraton leállogat és néha vissza lassul menet közben: első körben az üzemanyag ellátást nézném meg, benzinpumpa, benzinszűrő. Aztán lehet dugulás vagy egyéb hiba a karburátorban. Szívató hibája is lehet, zár rendesen a szívató? Vagy automata? Első generációs az karbis ugye? Fals levegő?
2. Az olajnyomás... mindenképpen kell egy olajnyomást mérni alapjáraton és fordulaton is. És amikor hazaérsz vele és kijelzi az olajnyomás hibát. Az olajszűrő volt időben cserélve? Van benne egy második durva szűrő, a papírszűrő előtt? Azt sokan elfelejtik kitakarítani éveken keresztül, de nem minden motorban van. Sokkal érdekesebb, hogy az első 8-9 kilométeren nincs olajnyomás hiba.. esetleg a nyomásjelző gomba csatlakozója rendben van, nem lesz kontaktos a melegedés hatására? Olajnyomás szabályozó is lehet hiba, meg az olajpumpa is... át kell nézni rendesen.
Ezzel a két hibával jól elmehet az idő, napok-hetek akár, de van hogy egyből rányúl az ember és hamar megoldódik.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24804 üzenetére
Most belém hoztad az ideget, hogy tavaly vajon milyen értékű olajgombát raktam a gépbe?
Most nem keresgélek a manual-ban, csak simán megkérdezem: a minimum nyomás (1.5bar), amit írtál a madison könyvében van, vagy ez egy általános érték 4t robogókra?
A fórumon csak az első gomba van meg, ami fordítva kapcsolt, aztán kaptam egy másikat a boltban, de annak az értékére nem emlékszem, mert jól kapcsolt és az érték is jónak tűnt.. de valahonnan 0.6-ra emlékszem, ami meg kevés az 1.5-höz képest.... holnap kiszedem az ülésdobozt és megnézem.
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24806 üzenetére
Igen, tavaly cseréltem az olajgombát is, akkor derült ki, hogy miért kopott el annyira a főtengely csapja.
Az előző tulajnak olyan gomba volt berakva, ami fordítva jelzett, akkor adott jó jelet, ha nem volt olajnyomas. Miután kitakarítottam a durván eltomodott járatokat és össze raktam a blokkot, mindjárt lett olajnyomas és a gomba dobta a hibát (mert ugye az fordítva működött, mint kellett volna, van ilyen gomba, de a madisonba pont nem olyan kell). Az előző tulaj végig azt hitte hogy rendben a nyomás, mert nem oda illő gomba volt benne. Durva történet.
-
-
#50433536
törölt tag
válasz bigrob #24813 üzenetére
Ha apukád autószerelő, akkor minek vitted szervizbe? Ez költői kérdés volt.
Az olajnyomás engem jobban aggasztana, mint a másik hiba, inkább arra gyúrjál rá először. Nagy kárt okozhat, ha nincs kielégítő kenés.
Ami a másikat illeti, így látatlanban én inkább benzin ellátásra gyanakodnék, vagy a nem záró szívatóra és csak utána a fals levegőre, de ezeket úgyis egyszerre kell megnézni, amikor leszeded a burkolatot a gépről.
Lehet elektromos kontakt is, pl a gyertyapipanal, vagy akárhol.Sok sikert hozzá!
-
#50433536
törölt tag
válasz rstwingo #24827 üzenetére
Ajjajjajj... na áljunk meg egy szóra...nekem a motowellesek azt mondták, hogy minden gépük 18-as karbival van szállítva, ami alapból 70-hez van fúvókázva, csak előtte be van rakva a szívócsonk és a henger közé egy fekete hőszigetelő bakelit, amiben a furat 16-os, az ötvenes henger miatt. Hetvenes hengerszett felrakásakor csak azt a bakelitet kell 18-ra felfúrni és kész.
Nekem mondjuk nem 2T, hanem négyütemű motowell van, de 70-es hengerrel. A bakelitet felfúrtam 18-ra. A karbit próbáltam fúvókázni, vettem hozzá egy sorozat fúvókát, de sík terepen és meredek emelkedőn is az eredetivel ment a legjobban, szóval mondtak valamit a motowellnél. Nem értem, hogy miért vetettek veled egy másik karbit.Ha a főtengely szimeringnél falsot kap, akkor az alapjárat ingadozni szokott, vagy megszűnik, vagy nem lehet beállítani, stb... ha szépen indul és van alapjárat, és csak gázadásra fullad (nem pörög ki), az inkább karbi beállításra utal, vagy valami másra.
Esetleg előfordult olyan, hogy váratlanul alacsony lett az alapjárat és ti reflexből magasabbra állítottátok és ezért van alapjárat? Ebben az esetben előfordulhat szimering hiba, igen.Legalábbis szerintem, de majd hozzászólnak a tapasztaltabbak.
-
#50433536
törölt tag
válasz rstwingo #24830 üzenetére
70-es hengerből kihozni a 110-et már erősen az élettartam rovására megy. Ilyen hengerhez, kétütemű esetében, olyan tuning dukál, ami 80-90km/h sebességet hoz ki a gépből, és akkor nagyon sokáig megbízható lesz. 110 az túl sok, biztosan károsodott a blokk és a váltó sok alkatrésze, de ez így normális ilyen mértékű tuning esetén. Csak most szívhatsz vele és költhetsz rá jó sokat.
Én jobban favorizálom a kisebb tuningot és a megbízhatóságot, nagyobb igény esetén pedig a kategória váltást.
Szerintem nézd meg a variováltót is, ott is lehetnek meglepetések ilyen tuning esetén. A variováltó egyébként is karbantartás igényesebb, mint a manuális váltók, hát még így....
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
-
#50433536
törölt tag
válasz #31733248 #24856 üzenetére
" Az SH300 ülése kb. egy óráig jó, utána már jólesik leszállni róla " - ezek az ülések nem a kényelem alapján készültek, a formájukat elsősorban az határozta meg, hogy passzoljon a motor dizájnjához. A használhatóság háttérbe szorult, mert az eladhatóságot a design nagy mértékben befolyásolja. A sima tetejű ülések általában mind kényelmesek, de ezek a futurisztikus, íves ülések sokszor átalakításra szorulnak. Ahány ember, annyi felé módon.
A Madison ülésén mindig úgy éreztem, hogy előre csúszok, az ülő rész mögötti ív miatt. Gyárilag az egyenes ülő része túl rövid, ezért alakítottam át nemrég. Négy centivel lett hosszabb a sík ülő része és kisebb lett az íves rész radiusza, és ettől sokkal kényelmesebb lett. -
#50433536
törölt tag
válasz #31733248 #24864 üzenetére
Szerintem érdemes az ülés átalakításába fektetni, mert megváltoztatja az egész motorozást. Én nem bántam meg, hogy belevágtam és a feleségemmel átformáztuk és új bőrt vartunk rá az új formához szabva a bőrt.
Mivel ez volt az első ilyen akciónk, nem lett full profi, de rossz se lett. A következő biztos sokkal jobban sikerül majd. -
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24881 üzenetére
Nekem még sose forgott tiltásig... Még sztenderen mertem addig forgatni....
Ha kiderül, hogy falsot szívott a tied is, a csere után állítsad vissza alap helyzetbe a karbit. Az úszó nyelve legyen párhuzamos az úszó alaplemezzel. Alapjárat és keverék beállítása... Utána kíváncsi leszek hogy fog menni és mennyit fogyaszt majd.
-
#50433536
törölt tag
Már elég ritka a K400-as robogó, de akinek van, az tudja miért költ rá: [link][ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz nyogo83 #24908 üzenetére
Nagy kár érte! Isten nyugosztalja!
Megmentette a motoromat és emberileg is nagyon jó fej volt!Basszus, most kihez fogom vinni ha főtengely felújítás vagy csapágy csésze kell?! És a sok vidéki mester, akik szintén hozzá hordták a blokkokat, ha egyedi főtengely vagy új csapágy fészek kellett az ötven éves veteránba?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Az Agip motorolajokról mi a véleményetek?
Olajcsere lenne, de a megszokott olaj nincs a boltban rendelésre sem.
(15w50) -
#50433536
törölt tag
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24946 üzenetére
Az olaj számlálója lement nullára és amikor kinullaztam 3000-re ugrott.
Ezek szerint ellenőrzésnél is nullazni kell és 3000-re ugrik és cserenel is nullazni kell és akkor is 3000-re ugrik?
Igazából nem is figyeltem meg pontosan, hogy mit ír ki, csak arra emlékszem hogy CH...... Én ebből azonnal arra asszociáltam hogy csere. Hogy most G vagy K volt a vége, már nem emlékszem.
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #24948 üzenetére
Igen, visszafelé számol.
De mindig csak 3000-rol? Cserenel és olajszint ellenőrzésnél is mindig 3000-rol számol visszafelé és így jön ki a 6000km?
Miért nem 6000-rol számol olajcsere után es 3000-nel csak figyelmeztet, sokkal logikusabb lenne szerintem.
Tényleg nem figyeltem meg, hogy CHK vagy CHG üzenet volt-e. K
Kb 3000-et mentem vele és nagyon rövidnek éreztem a két csere közt eltelt időt, de ezek szerint csak figyelmeztetés volt. Ennek ellenére elég sötétbarna, mondhatni fekete volt az olaj, mi lett volna vele 6000 utan? Na mindegy, én úgyis évente cserelek olajat, meg akkor is, ha keveset megyek vele.
-
#50433536
törölt tag
válasz tome0001 #24957 üzenetére
Szerintem csak annyi a különbség, hogy minden motor más egy kicsit, meg kell szokni.
Bár, talán van egy-két dolog...
Akkor lehet elsőre furcsa egy nagyrobesz, ha előtte váltós motorral jártál. Ugye itt nincs kuplung, nem tudod egyből leválasztani a váltót a főtengelyről. Meg nem tudod csúsztatni sem a kuplungot.
Emlékszem, hogy amikor először ültem át lábváltós motorról, fura volt a folyamatos hajtás, meg hogy nem tudok kuplungolni... ettől kicsit más a kanyarodás is, olyan, mintha állandó motorfékkel kanyarodnál, mert nincs kuplungolasi lehetőség.Ezt is meg kell szokni és meg is lehet... Nagyon kényelmes dolog az automata váltó. Én nagyon szeretek nézelődni, túrázni, nekem a nagyrobogó jobban bevált erre, mint a lábváltós motorok. Persze lehet hogy csak öregszek.
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24963 üzenetére
Ha nagyon le kell lelassítani a kanyar előtt vagy valamiért közben, akkor kuplung be és gurulás... Közben visszavált kettesbe vagy hármasba és kanyarból kifelé megint gyorsíthat.Csak azt mondom, ha valaki megszokta a kuplung adta lehetőségeket, annak furcsa lehet először robogózni.
Velem még most is előfordul nagy ritkán, főleg ha fáradt vagyok, hogy elindulas utan vissza engedem a gázt és a lábam váltja a kettes fokozatot. Én is csak lesek olyankor...
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24965 üzenetére
Másik példa a megállás előtti lassítás, amikor már túl lassú a motorfékhez és behúzott kuplunggal, a lassuló motoron egyenként vissza váltogat az ember üresbre és mire megáll, már üresbem van, nem az álló motoron kell keresgélni a nulladik fokozatot, ahogy azt sok embernél látom.
Egyébként Te is éjszakás vagy a munkahelyen?
Én kanyaron nem a nagy íves kanyart értem, ahol simán maradhat sebességben a motor (nyilván), hanem a lassítósra, amikor már nem vált vissza kettesbe az ember hacsak nem szükséges, hanem kiguritja a motort, vissza háromba és mehet gyorsulva ki a kanyarból.
Simán lehet, hogy behúzott kuplunggal fordulsz be a kereszteződésbe, vagy lassítasz, mert pl arra vársz hogy vált-e a lámpa mire odacsorogsz vagy teljesen meg kell-e állnod.
Egyébként meg különbség van ott is, hogy két- vagy négyütemű motorral veszed a kanyart.
A csúsztatás meg igen, tényleg egy szükséges rossz, de én gyerekkoromban sokszor alkalmaztam, hogy a Verhovina felmenjen az emelkedőn két személlyel. De most is előfordulhat kisebb motorral, hogy nem tud elindulni felfelé pl a Harmas-hatarhegy valamelyik emelkedőjen, ahogy azt megtapasztaltam anno. Mert van az az emelkedő. Na olyankor egy kisrobesz nem megy sehová, de egy váltóssal meg lehet oldani hogy elinduljon, még ha nem is egészséges, de azzal legalább megoldható a kuplung csúsztatással.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Burt1793 #24968 üzenetére
"Sose kell üresbe rakni a motort" - már hogyne kéne. Csak nem áldogálsz behúzott kuplunggal a pirosnál vagy a vasúti átkelőnél, amig zölded lesz. Egyébként ez pont a kevésbé rutinosok ismérve, hogy a pirosnál állva keresgélik az üres fokozatot. Nézd meg az öreg rókákat, amikor már látja hogy úgyis meg kell állnia, üresben érkezik meg a piroshoz, üresben gurulás közben még lehet hogy elengedi a kormányt és nyújtoztat egyet, aztán elindulas előtt bepattintja fokozatba és hajrá. Legalábbis szerintem.
Szerintem amiket leírtal, csak a négyütemű motorknal igazak.. próbálj meg egy kétüteművel egyesben lassan poroszkalni kuplung nélkül. A kétüteműek nagyon ugrósak ehhez a lassú művelethez. Szerintem ez a része a dolognak elegge motor és ember függő, de az alap kérdésen nem változtat, aki valtosrol ül tobogora, annak furcsa először a folytonos hajtás, hogy mindent a gázzal és a fékkel iranyitasz és nincs kikuplumgolasi lehetőség. Ahogy írtam, szerencsére hamar meg lehet szokni.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz nyogo83 #24970 üzenetére
Nagyon érdekes, hogy milyen sokféle stilusban vezetjük a gépeket!
Nem hiszem, hogy bármelyikre rá lehetne mondani, hogy jobb vagy rosszabb, mint a többi (a kirívó esetektol eltekintve amikor valaki fordítva veszi fel a sisakot, vagy veszélyesen vezet), hiszen az emberek sem egyformák, akik vezetik őket.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Itt van végre a hiányzó láncszem, sokáig hiánycikk volt robogókhoz a 35/35w emelt fényű izzó, amivel többet látsz, de nem égeti ki úgy a műanyag foncsort, mint ha 60w-os égőt ráknal be:
Link: [link]
Nekem már hoz három darabot a futár a madisonba.
-
#50433536
törölt tag
válasz FeniX- #24977 üzenetére
A búra polírozással én még adós vagyok a madisonnak, de legalabb a foncsort újra gozoltettem tavaly.
Örülök, hogy szerinted erősebben világít az égő, legalább nem hiába rendeltem.
Eddig minden motoromban emelt fényerejű izzó volt. Úgy vettem észre hogy ez eléggé az élettartam rovására megy, ahogy azt sejteni is lehet előre, de legalabb lát valamit az ember.Tényleg érdekes, hogy a robogók világítására nem figyelnek a gyártók. Kívülről szép csillogós, dizájnos, este meg "mi a tosz, nem látok semmit" effektus.
Gondolom a műanyag foncsor és búra nem bírja az erősebb égőket, de egy másfél-két millás új motor árába, nehogy már ne férjen bele egy olyan lámpa, aminek haszna is van?! Nagyon lexarjak ezt a részt a gyártók és a motorokat tesztelő újságírók se figyelnek erre, pedig kellene. Igazán lehúzhatnák az olyan motorokat, amikkel nem lehet éjszaka normálisan látni, hátha a gyártók jobban oda figyelnenek.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz yodamastah #24989 üzenetére
Nagyon jól mentek a pályán mindketten! Évezet nézni a videókat az oldaladon is. Én még sose mentem pályán motorral, lehet nem is mernék. Nyúlegér vagyok hozzátok képest.
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24986 üzenetére
Ez a gázolás tényleg nagyon szomorú, mindkét félnek balszerencséje volt. A gyorsításról azt gondolom, hogy lehetett reflex is...hirtelen úgy látta, hogy már nem tudna megállni biztonsagosan,vagy talán reflexből menekülni akart a hirtelen szituációból. Nekem is volt már olyan, hogy gázadassal menekültem és majdnem berottyantottam, úgy megijedtem. Teljesen meg tudom érteni ha így döntött és nagyon sajnálom hogy rossz vége lett. Ennyire függünk a sorstól és a többi közlekedőtől, nem csak rajtunk múlik. Ezért szoktam félig ateistakent minden induláskor elmondani egy gyors imát. Sose lehet tudni.
-
#50433536
törölt tag
-
#50433536
törölt tag
válasz Burt1793 #25014 üzenetére
Szerintem a kerékcsapágy nem valószínű. Ha az annyira lógna, hogy menet közben is hallani lehet, akkor a kerék már kézzel mozgatva is instabil lenne és a motor se lenne stabil menet közben, hanem kóvályogna az úton. Ha a kerékcsapágy annyira szétesik, eltörik, hogy már hangja is van, akkor azt egyből észre vennéd a motor mozgásán.
"a kuplungot dekli felől támasztó csapágy" - ugyanaz a szitu, mit előbb...egy csapágy ritkán kattog, inkább sírni szokott. Ha már kattog, akkor eltört és könnyen észre lehet venni ha leveszed a deknit és kézzel megvizsgálod a csapágyat. Kézzel, újjal megforgatva érezni ha darálósan, akadósan forog. Ha simán forog és nincs lógása, akkor semmi baja.
"a görgők" - szerintem azokat középtámaszon járatva is hallanád.
Esetleg, amikor ráülsz, nem érhet bele valami a hátsó gumiba?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Burt1793 #25017 üzenetére
Gázadáskor a görgők befeszülnek, ilyenkor szokott hangjuk lenni egy másodpercre, majd elmúlik. Menet közben nem adnak hangot, mert feszítve vannak, nyomják a nyomólapot. Gázelvételkor is szoktak csörögni, mert akkor megszűnik, csökken a feszítettségük (milyen szó ez ). Ha menet közben hallani, akkor nem biztos, hogy görgő... de majd megmondják a jártasabbak.
Ha a főtengely fordulatával változik a kopogás, akkor sok minden lehet... láttam olyat, hogy a vezérműtengely csavarjai fellazultak és a vezérműtengely csapágy fészke belevert a szelep deknibe... reméljük nem ilyen baja van.
Vazze most jut eszembe, nem a vezérműláncot hallod csattogni, nem tört el a láncfeszítő rugója?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Burt1793 #25020 üzenetére
Mi lehet az a sok kosz, kiderült végül? Nekem egyik robogómban sem volt ilyen sok, de az is igaz, hogy csak 4-6ezer km van bennük. De akkor is honnan van annyi por?
A görgők széle nagyon kopott volt, nem onnan dörzsölődött le? Akkor sok hiányozhat a görgőkből. A gyári méretei megvannak, meg lehet mérni tolomerovel.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Burt1793 #25026 üzenetére
Ha bezsirozod a görgőket és csökken vagy elmúlik a hangja, akkor tutira a görgők miatt volt. Csak egy teszt, utána alaposan ki kell takarítani benzinnel.
Vagy sztenderen állva forgatod és közben fékezheted a hátsó gumit bakanccsal, vagy valami gumival, mintha elindulnal és terhelés lenne rajta. Ha akkor előjön a kopogás, jobban meg hallgathatod honnan jön pontosan.
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #25029 üzenetére
Lehet hogy nem éri meg, én nem hallottam mennyire zörög, csak Burt megint felhozta a kérdést, hogy foglalkozzunk vele, ebből gondolom hogy nagyon zavarja.
Nekem is volt már a kocsimban, hogy valami zörgött hátul és két évig nem tudtam rájönni mi az, már futómű vizsgálaton is voltam vele. Az ideg kerülgetett miatta.
(Aztán véletlenül rájöttem, hogy a hátsó rendszámtábla tartó zörög a kombi hátsó ajtaján.) -
#50433536
törölt tag
válasz yodamastah #25046 üzenetére
Azért csak óvatosan döntögess.