- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- BYD Atto 3 menetpróba
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
gp Az előzetes tervek szerint augusztusban érkezik az új kiadás PC-re és konzolokra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Ár/érték arányra gondoltam. Volt szerencséd a Lumia 930 topikhoz? Ott sajnos van egy pár javíthatatlan fanatikus. Egy rossz szó nem szabad szólni arról a telefonról, pedig valós hibái vannak.
(#9868) DigitXT: Nem az sh-ról beszéltem, ha a hsz-ed végét nekem szántad, akkor.sajnűs direkt kifordítid a szavaimat avagy különbözik a te szövegértésed az enyémtől. Na mindegy, nem akarok vitázni, jobb, ha elfelejtjük egymást.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10195 üzenetére
Viccelsz, 2 literes tdi 3 óra alatt sem hűlt vissza ~90 fokról, ez a nagy meleg jót tesz a motoroknak végső soron. ;-)
Az sh hűtővíz hőmérséklete amúgy nem olyan stabil, mint az autóé, sebességtől és külső hőmérséklettől függően mocorog egy kicsit a mutató (persze messze van a hidegtől és a forrótól), gondolom ez egy egyhengeres kisebb méretű motornál normális. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10200 üzenetére
Igen, aki nagyrobogóval így megy, arról azt lehet gondolni, hogy tapasztalt róka, jó lehet neki, sok-sok balesetmentes kilométert. Egyszer én is rl akarom érni ezt a szintet.
A lágymányosin mindenki gyorsabban megy, valahogy adja az emelkedőn való kigyorsítás és a hídon a nagy tér. Az a 30-as kanyar elég komoly, beláthatatlan. -
Burt1793
veterán
Furcsa, biciklivel nem ijesztő a városban, pedig 30-40 között tekerek, majd egyszer kipróbálom smkp-val is.
DIGITXT: Ha sokat jársz Bkeszire, majd leelőzhetsz a lámpáknál, most már tudod, hogy nézek ki. 😃 neked milyen színű a sisakod, motorod, mi az ismertetőjele?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10252 üzenetére
Ez a Malaguti Madison 400 jó robogó? Nem ismerem, de most már muszáj lesz utánaolvasnom (remélem találok teszteket róla, te írtál esetleg valamit róla?). Nagyon menő a videón az effekt, sokat dob az élményen. Kicsit furcsa nekem, hogy egy robogót tuningolsz, de lassan megszokom, viszont ez a kipufogóhang már kicsit túlzás, az a durva, hogy ez se tudja elnyomni a ronda egy hengeres kerepelést.
Ha ennyire szeretsz motorozni, miért nem veszel motort (ennyire bejön a nyúlós cvt?), ahogy látom ez már hobbirobogó és nem is annyira munkába járós. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10269 üzenetére
Köszi az írást, tényleg sok pozitív tulajdonsága van ennek a robogónak, a nagy csomagtartó fogalmát én nem ismerem. A fogyasztás tényleg sok egy kicsit, de nincs autó, ami ilyen keveset fogyaszt a városban gyorsan menve, szóval végső soron nem olyan durva. A xenon-t nem értem, főleg azért, mert nappal senki se veszi észre kb., feltéve, hogy nem össze-vissza világít, mert akkor tényleg feltűnő.
Én végképp keveset mentem nagymotorral, de mindig imádtam, a robogózást már most megszoktam, persze élvezem, nagyon jó a szabadság, de nagyon kiszámítható (ami persze inkább jó, főleg egy kezdőnek, szóval belegondolva nem panaszkodom). A váltogatást szeretem, autóval is, szerintem 50-nél minimum hármasban gurul az ember egy nagyobb géppel is. Én egy 400-as yamaha naked mocival tanultam meg a jogsihoz valót, azzal 4-esben mentem 45-50-nel, hiszen úgyse szabadott vele gyorsítani, Persze lakott terület vége táblánál visszaváltottam kettesbe és próbálgattam, hogy mit tud, elég élvezetes volt. Igaz, az sh is elég szépet gyorsul, jó ráncigálni a bajszát, szóval sejtem, hogy miről beszélsz. -
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10387 üzenetére
Képes voltál venni rá Malaguti matricát? Hogy hangzik már ez a név? Ha a Honda márkaszervizben vetted, vehettél volna rá honda matricát.
(#10388) ludsimon: Viccelsz ugye? Írd be a google-ba, hogy robogó, vagy vegyél a bucsúban egy kereplőt és pörgesd.
A xenon tényleg nagyon adja sötétben, főleg akkor fontos, ha az autóban már megszokta az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
Tény, hogy jóval drágábban kell eladniuk a dolgokat, hogy meg is érje nekik, ez van. A kínai mobilok is ugyanúgy felső kategóriások már, ugyanazzal a hardverrel, feleannyiért...
Minden neves gyártó beszállítók termékeiből szereli össze a kész cuccot, szóval megint vicces ez a honda ellenszenv. A noname kínai hasonló termék nem csoda, hogy szinte ingyen van és most is valami alja hondával példálózol. Persze nem akarlak meggyőzni, ez Magyarország, spórolni kell, nem keresnek annyit az emberek, hogy szó nélkül megvehessék a jobbat, tehát nincs ezzel gond, élelmesnek kell lenni. Viszont sokan azért robogóznak, mert gondtalan a dolog, ha minden nap szerelgetni kéne a robeszt, nem lenne értelme. Mondom még egyszer, azért, mert valami külsőre, meg rövid távon ugyanolyan jónak tűnik, nem biztos, hogy tényleg ugyanaz, de persze a hatalmas árkülönbség így sem indokolt.De most már tényleg érdekel, mi az, amit tiszta szívvel tudnál ajánlani egy sh300 ellen (paraméterei nagyjából egyezzenek), azaz olyan, hogy reggel ráülsz, bemész a városba, este hazajössz, úgy, hogy nem kell aggódni.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10676 üzenetére
Ha nem érdekel mások története/véleménye/tapasztalata, akkor miért olvasod a fórumot, ez pont erről szól szerintem. Sokszor megéri költeni a minőségibb megoldásra, egy ilyen tartó pont ilyen, bár az is biztos, hogy rogobóra nem kell gps-t rakni (hacsak nem külföldön túrázik vele a tulaj), motoron meg van hely. Én nem túráztam még motorral sosem, most tervezgetjük, de a családban vannak nagy motorosok, akik bejárták európát túramotorral. Garmin-t használnak, aminek a nap adja a háttérvilágítást, nagyon keveset fogyaszt, jól látható, stabil a rögzítése, sötétben bekapcsol a háttérvilágítás, van töltője, minden vízálló, porálló, ütésálló nem tükröződik, egy pillanat alatt leszedhető. Nem olcsó cucc, de aki egy szezon alatt megy 15-20 ezer kilométert, annak nem lesz megfelelő más.
Ingázáshoz városba meg nem kell gps értelemszerűen, az sh-n egy markolatfűtés van oszt csók. -
Burt1793
veterán
válasz Something_ #10824 üzenetére
Bmw után a prius nagyon szenvedés lesz. A motorja bőg, elég erőtlen is, persze attól függ milyen évjáratból választasz. Ha újat veszel, akkor inkább az aurist nézd. A prius annyira nem is nagy. Sztem a robogó plusz családi autó jobb választás. Ha ilyen keveset mész, nem éri meg a hibrid sem.
-
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10860 üzenetére
Hidd el, nem a benzinspórolás miatt mennek át a piroson, illetve ahhoz, hogy ez érezhető legyen, sok piroson át kéne menniük.
Ennek a fogyasztás összehasonlításnak sajnos nincs értelme, mindenki máshogy és máshol megy. Város és város között is van különbség, sőt, Budapesten belül is. Van aki csúcsidőn kívül vagy főbb utakon megy😃, van aki a belvárosban.Kcsa: igen, sh300 az 279 ccm, 27 ló és ugyanennyi Nm nagyjából.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #10867 üzenetére
Teljesen normális, bogy a belső kerületekből ki akarják szorítani az autókat, a nagykörúton ott a combino csúcsidőben. Az, hogy városba befelé direkt ritkítják a forgalmat a lámpákkal és hogy kifele jobban engedik őket nem nagy titok. Gondolom fejlettebb országoktól lesték el. Én örülök neki, pedig nem is lakom bent.
DigitXT: Azért nehogy azt hidd, hogy olyan lassú az sh... Ezt bátran nyelezheted folyton, nem fogyaszt öt litereket, robogóval meg messze nem áll annyit az ember, mint autóval, mivel ugye a sorok között lehet előre menni, ezért sincs sok értelme a stopstartnak, bár az sh125-ben van, a 300-asban nincs.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10873 üzenetére
Attól még, hogy nem lakom Bpen, minden nap bejárok. Azt tanusíthatom, hogy messze a legjobb lámpabeállításban, mint a többi nagyváros az országban. A sok dugó elveszi az autósok kedvét a belső részekben való kocsikázástól, a másik meg az, hogy annyi autós van mar Budapesten amennyihez már kevés a hálózat.
Kcsa: Nem a pilisből való bejutás lassításásra gondoltam, hanem a nagykörúton belüli autóforgalomra. Hidd el, eggyel délebbre sem jobb a helyzet, innen autóval eljutni a második, tizenkettedik kerületbe nagy szopás nyolc előtt. Az új, s/g72es vonat milyen? Ha meg lesz a villamosítás kipróbálom. 😊
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10876 üzenetére
Jajj, nem kell mindent így kifordítani, amúgy sokszor járok biciklivel, most nyáron pl csak azzal jártam dolgozni, igaz, teljesen máshol.
Nem dícsérni akartam a várost, de meg kéne érteni, hogy nincs annyi hely, hogy mindenki kocsival mászkáljon a belső kerületekben.Kcsa, a felújított személy és gyorsvonatra gondoltam, Esztergomból a Nyugatiig. Most eléggé sűrítették a menetrendet, tudom, hogy nagyon szar ott a közlekedés, remélem a villanyos vonat majd sokat javít rajta.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10880 üzenetére
Látom te mindenfélét bele tudsz látni a mondanivalómba... a kocsikázást pont a fölösleges autózásra értettem például. Szerinted én mivel mentem be középiskolába nap, mint nap, oda 1,5 óra, vissza másfél óra volt mindig, itt sem volt jobb és én nem arról beszéltem, hogy a 10es/11es út normális dolog, hanem arról, hogy a belső bpi kerületekben nem feltétlenül kell autóval menni, ott jó a tömegkölekedés (sűrű, tiszta, nem lassú). Az meg, hogy a saját topikodban elkezdesz politizálni a non plus ultra.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10894 üzenetére
Nem mondtam olyat, hogy mindenki kocsikázik, sőt. Én is járok a belvárosba, sokszor tömegkölekedéssel (nagykörúton belüli részekre gondolok) vagy robogóval.
A dugódíjról nem beszéltem semmit, mivel kb annyit tudok, hogy már be kellett volna vezetni, mivel a 4es metróra így kapott hitelt a város az eutól. Sem az árakról, sem a zónákról nem tudok semmit.
Nem akartam senkinek a lelki világába belegázolni, mindenki mást szokott meg. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10899 üzenetére
Robogóról nem szállok át, a parkolót keresés irónia volt, tehát úgy értettem, hogy nem lesz még egy darabig, a 8as busznak 41 perc a menetideje, az m4nek meg max 15. Ha a kiskörúti villamosokat hozod fel a 4es metró ellen, akkor azt mondom, hogy ok, de így annyi látszik, hogy sikeresen eltúlzod az amúgy tényleg nem fényes helyzetet.
Köszi a beszélgetést, remélem nincs harag, üdv! -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10921 üzenetére
Emiatt nem kellett volna leadnod a rangot, de láttam, hogy már múltkor is át akartad adni, szóval, akkor gondolom nem csak emiatt volt. Ezt a kis vitát meg egyáltalán nem kell csitítani, tudom, hogy igazatok van, csak kicsit enyhíteni szerettem volna a helyzeten. Tényleg szar a közlekedés innen eszaknyugatról befele, ezért is robogózom.
Csak annyit kérek, hogy ne nyomj le minden sh300as tulajt, ha látlak szólok és megüthetsz. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10969 üzenetére
Így már tökéletes, jó a kép, jó a kamera. Fura, én úgy érzem, hogy nyáron, azaz plexi nélkül gyorsabb egy kicsit a robi (de ez lehet azért is, mert érezni a menetszelet), viszont 100 felett már nem olyan kényelmes (nem is szoktam gyorsabban menni amúgy). Igaz, ezen akkora a plexi, hogy a sisak tetejéig ér szinte (nekem kicsit lejjebb, mert magas vagyok...).
Ez a minimális gps szerinti sebesség eltolódás szerintem nem durva, de lehet, hogy van már olyan kamera, amiben pontosabb a gps modul.116 helyett 113 az durván 2,5%, azaz semmi, ennél azért többet csalnak sajna az órák, ha sokáig mész egy tempóban, a gps beáll, egyszer majd én is lemérem. Újabb autóknál is 3-5%-os túlmérést látok, ez a normális.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #11141 üzenetére
SH 300i városban, szépen kihasználva azt a 27 lovat sem fogyaszt többet 3,5 liternél.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #11160 üzenetére
Nem tudom, az SH300 27 lovas, 80 fölött már annyira nem indul meg (145 a max, olyan, mintha a cvt elérné a végét, hirtelen áll meg ott a mutató), most azon is nagy plexi van (kellemesebb is), 3-3,2 liter a fogyasztás százon, városba bőven sokat tud a motor, gyorshajtásra ösztönöz, sokszor a 60-nal menők is zavarnak.
Mennyi volt? Nekem is kell majd egy ilyen 125-ös. Sajna az újabbak már csak 11 lovasok, az SH125 nem olcsó, azért érdekelne, hogy mennyiért lehet nyélbe ütni egy jó állapotú (azaz gond nélkül használható) 125-öst.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #11162 üzenetére
A 300ast most ketten használjuk, ezért kell nekem egy mindig elérhető.
Ezen nincs is üléstartó teleszkóp, kormánynak lehet támasztani, oszt csók.
A 90 nekem bőven elég, ez 110-120ig jó, afelett már könnyen elkezd imbolyogni, illetve nagyon behangosodik.
Nem rossz ez az ár, 15 lovas sh 125-öt ajánlottak most 400-ért, igaz, az 2-3 évvel öregebb, de fullosan felszerelt.
PCX125 az jóval kisebb építésű, mint az sh-k, nem? Nagyon magas vagyok... Meg az ilyen fura, hogy a kormány nem forgatja az elejét...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #11172 üzenetére
Köszi, szerintem 400 alá nem nagyon lehet bealkudni, majd megnézem azért. Nem néz ki rosszul, hasonlít az előző 300-asra. Úgy gondolom, hogy megéri azt az egy-kétszázezer forintos felárat egy 2010 utáni, 10 ezer km körüli robogó hosszútávon. Én minden hétköznap megyek vele 50 km-t (amíg nincs hó vagy fagy), pl most pénteken is kellemes volt zuhogó esőben. Azaz havi 1000-1200 km megy bele, amit én nem szeretnék kényszer szervizbe hordásokkal tarkítani. Illetve azért talán finomodott is a technika az újabb szériában. Volt előző (ezzel a 150-essel egy korú) sh300 is itthon, csak a külsőben tapasztaltam eltérést.
(#11173) huszi.gyb: Mennyit fogyaszt egy nem sh? Elvileg a 125-ös elvan kényelmesen 2,5 literrel, a 300-ashoz kell 3,2 liter (ez a nagy átlag).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen NAS-t vegyek?
- VoIP - mélyvíz (Asterisk és társai)
- Építő/felújító topik
- Filmvilág
- Elektronikus zene topic
- További aktív témák...