- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #16278 üzenetére
Na igen, a magas ár sem garancia semmire, és időnként olcsón is lehet jót kifogni. Türelem kell hozzá, és sok szorgalom. Böngészni, megnézni párat... Vagy csak jókor lenni jó helyen
(Utóbbi elég ritka.)
Értem én, hogy nem szart keresnek, hanem a tutit, de mégis mindig a szart veszik meg, mert szépen csillog...
Ezért kap Maja egy matt fóliát, esetleg az óraállást hozzáigazítom a hengerhez és viszlát!
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #16283 üzenetére
Már bocs de vett egy 60eFt-os gépet ami gondolom műszakilag,esztétikailag egy rakás szar volt +gondolom motor hibás jaróképtelen volt.. Locsolta rá a lóvét mert azt hitte hogy az olcsó jobb. Tévedés az a drágább. Azt a gépet 300-400eft körülit már ki lehet fogni ami nem pénztemető.
Bocs 2,
Ami tré maxot ajánlottam az ~800-1M között volt és amit belinkeltem az már el is kellt.
Azért az újnál is előfordulhat bibi.. Bmw [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #16285 üzenetére
Miért lenne hatalmas mázli egy jó nem lelakott motort találni? Nálam miért nincs ekkora szopóroller efekt? Pedig keveset is megyek és otthon ülös típus is vagyok.
Konkrétan 800eft valamennyi volt amire azt mondtam/írtam,hogy érdemes lenne talán megnézni.
Hasonló megy a 400 Burgi fórumba, olcsón akarnak jót venni..Ezt ne basztatásnak vegyétek!!
Csongi:
Sosem értem meg a mazochistákat.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #16293 üzenetére
A 10e km-rel vett, bő 2 éves sh300 (oké, tényleg nem olcsón, persze az áhított abs nincs benne, ezért mégis olcsóbban a többinél) most, 30e km-nél és 6 éves korában tényleg rendesen működik. Kötelező szervizem kívül egyszer szedtük szét kcsa-val (de az a szerviz után lett hirtelen szar) és egyszer kellett pár deci olajat beletölteni kb. 27e km-nél. Ennyi. Persze ez nem egy olyan kényelmes kanapérobogó és nincsenek extrái, szóval nem lehet összehasonlítani a tiéddel, de működik és pl ha leosztod a 4 évre (kb. a ties is annyi idős, nemrég linkelted), akkor biztosan kevesebbre jön ki az enyémmel egy km. Az össz szerviz volt kb. 150e forint, plusz 30e a citygrip. Ráadásul 2 literrel kevesebbet fogyaszt. Szóval, ha innen nézed azt, hogy valaki minél kevesebb pénzből szeretne egy km-t megtenni (eltekintve a 125ösöktől és a csak városban használható segédmotortól), akkor lehet, hogy jobban megéri egy összegben az elejé kifizetni többet, egy nagyon nagy valószínűséggel jóra, mint 60 ezerért venni valamit, amit sok idő és pénz árán tudod felhúzni 80%osra (természetesen ezt nem a te motorodra értem, az tényleg 120%os, emelem kalapom előtte).
Na ennyit se írtam még mobillal. 😃 -
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #16295 üzenetére
Nem tudom mi van vele, azt se, hogy mennyiért vette és, hogy valójában mennyi km van benne. Szívás, azon gondolkoztam, hogy rendes szervizelés mellett mikor jönnek elő ezek a hibák. Addigra kell valami más. 😃
A munkaóra eléggé rugalmasan van árazva. Dreamnél kb. 10k egy óra, hivatalosan.
Neked ebben a ft/kmben benne van minden "felesleges" dolog is? Akkor nem olyan rossz. 😃
Olcsóbb, mintha taxiznál. 😃Nekem kb. 60 forint/km ez a 20e km alapján számolva, benzinnel, szervizzel és otthon se kellett hozzányúlni az olajbetöltést, mosást, gumifújást, tucano felrakást leszámítva. Oké, volt egy hátsó defelt, az nincs benne, +5 ezer forint.
Ja és a motort el lehet adni még nem kevés pénzért. Persze egy jöl felújítottat is, bár mivel ez újabb gyártású, talán többért, mint egy 10 évvel öregebbet.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #16293 üzenetére
Nyers stíluson reszelhetnél,mert sokaknak nem tetszik. Személyiséget most hagyjuk. Lehet én állnék meg elsőként segíteni ha lerobbannál, ennyit a magas lóról.
Vara 1.85M volt kp-re vettem 4 évesen Pécsen egy sebész orvostól. HD képeket kértem mielőtt elidultam. Sokakat a ~400km (Bp-pécs) riasztotta el, mert lusta volt lemenni érte. A legdrágább azt hiszem 2,8M volt akkor. Új ára fullosan valami 3.5-3.7M lehetett.
Haver az utolsó Varát adta most tavasszal el amit újonnan forgalomba helyezték anno. Kb 500eft bukott mert türelmetlen volt és már az új gépe is megjött így gyorsba kellett eladni a másikat. Na azaz idegbeteg vevő tényleg jól járt,szerencseje volt vele.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #16295 üzenetére
"Szerk2: ha már említed kcsa fórumtársat, neki mi van az SH-jával? Olcsón vette
ő is, vagy most éppen miért fosta össze magát a "sohaelnemromló" technológia?"Olcsón vette, az árlista aljáról szemezgetve. Mert EGYBEN nem volt több, hitelből meg többet nem kérek, elég nekem az az egy ami van
10 éves, olasz, mit várjak tőle? Nincs meglepi.
A pozitívum leginkább ebben a sztoriban az, hogy az egész felújítás annyiba fog kerülni, mint neked csak a variátortuning. Akárhogy osztottam szoroztam, elengedtem a(z igazán nagy) nagyrobogós témát, és ingázásra és ennek az olcsósítására koncentrálok, persze a minőségi elvárásaimból nem fogok engedni, ahogy eddig sem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #16301 üzenetére
Burt és volt egy SW 400 (újként mennyi Kp, passz) srác is aki szintén újként vette a gépet és ki tudja mennyi lehet még aki csak olvas. Ez nem óvoda vagy kiszavazó show, hogy ki maradjon itt. Felnőtt emberek vagyunk akik tudnak akár kultúráltan is csesztetni egymást.
Facebook Tashner videók. Motor szopóroller, ganyolini mester van bőven.Engem megbántani? Vastag a bőr a pofámon és van saválló ruhám is.
Kcsa:
Szóval a rosszabik végén vagy de már látod a végét.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #16307 üzenetére
Már írtam régebben, szűk 800ezer forint volt az sh. Újonnan 1,2-1,3ért mentek ezek, akár ABS-szel, de kell rájuk a doboz, általában az is benne van az árban.
Amúgy nekem van egy olyan szokásom, hogy nem vészfékezek, ha baj van, most is rámhúzta egy volvos a kormányt, párhuzamos 2 sávnál, mert előtte lelassítottak és ő nem akart. Persze, fékeztem erősen, de inkább húzódtam a szembejövők felé. Ez ilyen ösztönös dolog, persze vannak esetek, amikor nem jó. Autóval pl ténylegesen satuzok, ha muszáj.
20k km alatt nem volt szükségem az abs-re, csak ne is legyen. Szerintem ahhoz erősebb fék is kéne. Nem úgy lassul pl 100ról a kicsike, mint egy motor, ha kifordulnak elém egy bekötőúton, marad a kikerülés.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #16309 üzenetére
160 km-t mész egy tankkal?
Én a tankolást utálom a legjobban, belezsonglőrözni azt a 8 litert, ha úgy jön ki. Este szeretek tankolni, nincs senki a kúton és nem sietek sehova, így sokszor már 210nél tankolok.A rosszul tapadó út tényleg bajos, ott se fékezek (van ilyen, busz vagy mubkások ráküldik a sódert...), illetve mivel mindig ugyanott megyek, ismerem a veszélyes helyeket. Ismeretlen helyeken, gyorsan menve nagyobb szükség lenne jobb fékre és abs-re, de akkor már azzal is baj lenne, hogy nem tudom ott tartani magam az ülésen, még térddel a homlokfal hátát támasztva sem. Jó ez így, ésszel, szerencsével, széles úttal.
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #16313 üzenetére
Folyamatos autópályán ez is többet fogyaszt jóval, még sose mentem egy tanknyit 120 felett, szóval ezt se tudom, hogy mennyivel.
Fél óra után elkezd sajogni a hátsóm és biztosan elkezdek gyorsabban menni, tehát nem nagyon menne egy ilyen lassabb túra, de egyszer kipróbálom. Avagy megnézem a spritmonitoron a német fogyasztózsenik értékék.Ő vagy 40 kilós, vagy jóval kisebb kerék van a motorján.
Itt a másik véglet (oké van még egy efelett, de kép sincs, régi is és fura adatokat írt be).
Ezek a 4 literek valszeg autópályások, így elővárosban 100-zal és városban 60-80-nal keveset fogyaszt. Hagyom kigurulni, de azért gyorsítok rendesen, felesleges húzni sok helyen, tudom, hogy hol mennyivel érdemes menni, hogy zöld legyen a lámpa.
Olajcsere megvolt, 36 ezernél, idei szezon végén lesz a nagyobb kopóalkatrész szerviz. Most elég jól be van járva a rendszer, egy új SH-ssal gyorsultunk pár lámpát, lehagytam. Az újnak sokkal szebb, visszafogott, csendes hangja van. Kcsa-é és az enyém között nagy eltérés volt hangban, na ugyanennyi van az új és az enyém között is.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz
DigitXT #16319 üzenetére
Nekem az X-Max-ra 22,1 Ft/km-t ír, de ebben benne van minden a Tucano-tól (típusspecikikus) kezdve a kölelező biztosírásig, gépjárműadóig minden.
Tegnap mit láttam? Rákóczi út, a gyökér kerékpáros szembejön a forgalommal a buszsávban a kórháznál. Oda is szóltam neki, de szerintem nem fogta fel a patkány.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #16352 üzenetére
"Ezek után be mernéd vállalni, hogy a feleséged küldi árokba a kamion?
"
Saját feleségemből tudok kiindulni. Amikor először jött velem, akkor még bőven a 125-össel jártam, és pont ezzel tudtam felimádkozni hogy "jaaj ez nem is olyan gyors, nézd csak 11 lóerő" meg "nézd meg, csak 110-ig van skálázva" meg hasonló
gyerekesokosságok. Persze utána már nem aggódott az 500-astól se, csak ez kellett kezdő lökésnek.A B125 jogsira már vagy két éve próbálom rábeszélni, de arra nem hajlandó
-
nyogo83
senior tag
válasz
DigitXT #16356 üzenetére
A "szendvicset" szetszedni meg egyszeru: a kis atvezeto tuskesort egyenkent el kell vagni, majd kiforrasztani.
Utana mar csak osszerakaskor uj tuskesorral kell osszerakni.
Ezeket a tuskeket (vagy sok furatszerelt lab egy alkatreszen tipusu dolgokat) a furatgalvanizalt ketoldalas nyakokbol uberszopas kiforrasztani. Nem tudod teljesen "leszippantani" rola az ont, valamelyik oldalon mindig fogni fogja egy pici, vagy bent a furatban.Ha igy szetvan szedve a panel, akkor az LCD egyik oldalan levo marhasok labat ki kell forrasztani(piros), majd felhajlitva ovatosan hozzafersz az alatta levo 8 LED-hez(nyak oldalon a sarga karikas).
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #16363 üzenetére
Valószínűleg ez volt, de minden amit kiszedtünk gyári volt, tehát a 30k (+X) kilométer alatt nem volt más extrém gond vele, ez sem rossz hír.
Ma meg is ragadtam az alkalmat, és ezzel jöttem be. Lefagyott a lábam (kötényt lusta voltam felrakni
), de egyre biztosabb vagyok benne hogy jobban megy, mint előtte.
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #16366 üzenetére
Órát nézve, ennél jobban megy az sh300.
Eszerint pl 6,8 sec alatt van 80-on. Talán pontosan mérték és nem óra szerint.kcsa: A bokám nem fázott, a térdemre jött egy kis szellő a kis lyukakon. Pedig ráragasztottam a motorra végig a tucano-t. A kormány mentén így is bejött kicsit.
Én amikor egyszer autópályán mentem vele, 145 km/h óra szerint 137-138 volt GPS szerint (plexivel ennyit tud). Felvenném én kamerával, de nagyon lent van az óra, ahhoz lefelé kell néznem, vagy máshova kéne rögzíteni a kamerát. Talán arányosan csal a sebességskála mentén, nem úgy, mint a mai modern autók, amik direkt csalnak, ráadásul csellel.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #16371 üzenetére
Próbáltam egy olyan méréssorozatot keresni, amiben nem buherált a gyári beállítás, ez az oldal megfelelőnek tűnt, bár nem tudok olaszul...
Mondjuk az furcsa, hogy ennyivel jobb a többinél gyorsulásban (kicsit könnyebb csak, pörgősnek se tűnik a hangolás, szép, kényelmes).
A te általad mért adatokkal tényleg nehéz összehasonlítani, visszakerestem, 0-100, 200m, 60-100-akat találtam, érdekes lett volna.Én álló helyzetből szinte sose húzok rögtön nyélgázt, sőt, 50 alatt csak vészhelyzetben, nem is megy sokkal jobban, mint 3/4 gázzal, csak 80 felett. Most nagyon jól be van kopva a hajtás így 30k km után, valszeg ez az aranykora a kicsikének.
Aztán 36 ezernél jön a hajtásgenerál szerviz, a kötelezőkkel, már meg is beszéltem azzal a szerelővel, akit Hauptmann ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT #16375 üzenetére
Ha jol tudom a feher utjelzo bolyak 25meterre vannak egymastol.
Amugy meg mar 200m en ott lehet hagyni a jogsit..
Lampanal nem nyelgazzal indulok en sem, felesleges. Mire az autos sebessegbe teszi, masik lampanal vagyok.. Itt videken meg kulonosen igaz. Vannak akik rafeszulnek a rajtra, mert fusztralva erzik magukat, de rendszerint ugy is elvereznek.
. Persze en nem tudok R8-as Audit otthagyni.
.
Rendben van az a vas, es ha megmarad egy lahajtas verziod, es megszokod, megismered, akkor a fogyasztasod is csokkenhet. -
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #16375 üzenetére
Köszi, így már össze tudtam hasonlítani.
Amikor előremegyek a pirosnál, utána a zöldnél figyelem a tükörben, hogy van-e versenyző autó mögöttem, vagy csak olyan, aki át akar sorolni az én sávomba, ezért gyorsít, stb...
Tegnap a Széll Kálmán téren, a Mammut felől a János Kórház felé a meki előtti pirosnál a jobb sávban álltam, mellettem volt egy új 3-as bmw, kb. félgázzal gyorsítottam, az egysávos jobb kanyar előtti pontig 65-70-re gyorsultam, mögöttem nem volt senki, de éreztem és láttam, hogy a bmw orra ott van a bal bokámnál, ránéztem kicsit mérgesen, hogy akkor most lepadlózza és elmegy, vagy beáll mögém. Lassított, rendes volt. Szóval ilyenkor, ha hamarabb észreveszem és nyélgázzal gyorsítok, akkor nincs ilyen, bár akkor meg fékezni kell a kanyarban, nem szoktam, ha nem muszáj.
A kocsis, szándékos bukózások nagyon ritkák, két-három hetente van egy. Bevallom az nagyon jó érzés, amikor a 30-40 milliós SUV-k lehúzódnak kedvesen, mindig megköszönöm.(#16376) csongi: Motorral elég nehéz otthagyni a jogsit, általában elölről mérnek, ott nincs rendszám és nem szoktak az ember után jönni. Ha hátulról mérnek, akkor simán észreveszed őket és lassíthatsz. A Budakeszi út alján, a Remiznél elég sokszor mérnek, amikor fentről jövök és ugye az egy lejtő, ha ott vannak, akkor azért belassítok 70 alá, de szombaton a vivicitta előtt észre se vettem őket, csak a mérő után, nem is foglalkoztak velem szerencsére.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz
DigitXT #16426 üzenetére
Megprobalom, de jellemzoen a tobbsege ugy van megcsinalva, hogy tulcsordulas vedelem miatt nem engedi 99999 utan tovabb szamlalni.
Raadasul a problema, hogy nem 5 hanem 6 szamjegyet is tud, mert egyszer mar jart nalam 150-es bontott Madison muszeral, amit 140 ezerrol kellett 36 ezerre az uj robogohoz atirni. -
nyogo83
senior tag
válasz
DigitXT #16428 üzenetére
Igazad van, az egy ujabb 250-es muszerfala volt (amiben a 3 kor egymasba olvad [kép])
Az enyemen nincs csak 5 karakternyi hely.
Amugy ilyenkor elgondolkodom, hogy hany olyan vas lehet itthon, ami kint lefutotta a maga 120-140 ezer kilometeret, aztan itthon megporgetve pofatlanul 30-40k-t futottnak eladnak.
Aztan meg megy az anyazas, hogy alig van benne 40k es kihullanak belole a lovak, meg esik szet minden porcikaja. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #16432 üzenetére
Aztán lehet, hogy pont fordítva, és motorféken túldúsul, azért akar becsoffadni,
aztán ugye "magához tér" a normális alapjáratra pár másodperc után.
Ki is akart utólagos lambda-szondát szereltetni legutóbb a motorjába? Huszi?"A kipufogóba történő durrogás pedig a túl dús keveréktől van. Motorfék közben szinte az összes karbis motorra jellemző, hogy bedúsul, a CO szint nagyon megnő. A dús keverék, mivel nem tud a hengerben elégni, kimegy a kipufogóba is, pláne nyitott rendszer esetén, mert kicsi a fojtás és juthat vissza levegő is (ez egy hosszú sztori hogy miért), az így felhígult keverék már be tud gyulladni, innen van a durrogás."
Szerk: viszont azt nem értem, hogy hidegen ugye szívatóval megyek. Semmi
durrogás motorféken (igaz, motorfék se nagyon van): ha idő előtt visszatolom,
akkor garantáltan szegényítek raja, és akkor kezd is durrogni. Na mindegy.
Ahogy a szerelő is túl szegényre állította első körben: utána minimálisan még
tekert rajta, és megszűntek a bajok. (Szóval majdnem jó lett elsőre, de nem.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #16434 üzenetére
Igen, pont az ilyen mérések miatt. Nem végleges lett volna, csak amíg eltaláljuk az ideális beállítást. Viszont annyira gányolt volt a "gyári" karbi (több, nem azonos típusúból összerakva), hogy elvetettük az ötletet, és kapott inkább egy típusidegen, de jó karbit. Szóval tapasztalatok nincsenek.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #16437 üzenetére
Na igen... Először féltem a típusidegentől, de Marcell úgyis garanciát vállal a munkájára, és jól sikerült... (A régi karbi kb 3 fajtából volt összerakva.) Arra emlékszel, hogy egyszer panaszkodtam, hogy jó, csak nem megy, akkor a membrán jelen volt. Kiderült, hogy nem bele való, ezért nem szabad jelre tenni, kb 15fokot fordított rajta Marcell, és jó lett.
Anno a Borárosnál volt a homokevős sztori... Ott betömtük a légszűrőt, és benzinben fulladozva volt annyi ereje, hogy max 60-nal hazahúzza magát... Utána kapott új hengert.
A karbi para akkor még megmaradt, és állandóan benzinesedett az olaj... Aztán az új karbi óta tökéletes.
Más téma (Huszi megint idióta):
Milyen típushibákról tudtok Benelli Velvet 125 (elv. Majesty 125 blokkja van, azt ismerem)
valamint Piaggio Liberty 125 kapcsán?Holnap megyek megnézni 1-1db-ot, remélhetőleg jó áron el tudom hozni a kettőt egyben... (Akkor lesz két eladó
)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #16440 üzenetére
A töröttekből elég volt (Kymco)... Ezen elvileg egy repedés van csak az egyik idomon... A Libertyre már most van érdeklődő, ha jól sikerül az üzlet, lehet, hogy beruháznék egy ilyenre: [link]
Majához megjött a fólia, max ha nagyon belejövök a Velvet is kap...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #16444 üzenetére
Na nem lett se Liberty, se Velvet...
Elmentünk megnézni, és hát... Siralmas.Ismerősöm egy piros Velvetről mutatott képet, helyette egy kék várt rám, amit leszedtek már Hahuról, úgyhogy nem tudom megmutatni. A leírásból sugárzott az értelem.
Odamentünk, már melegítette, és nyélgázzal kijárt a kapu elé. Majd bement, bepöccintette a másikat is és kiállt vele... (Hideg motor? )
A Benellin a gumi körben(!!!) volt kirepedve, párhuzamosan a felni szélével... (Jajj, az csak egy gumi, ne azon akadjunk fent). Jajj, egy-két anya is hiányzik, a leginkább az, ami a blokkon és a segédvázon keresztül vezető csavarra menne (Oda megy egy oldalsztender, ami gyorskötözővel van odafogatva... ) Menni sem akartam a géppel...
A Liberty-n hatalmas pizzás doboz, de persze ő csak 1 napot futárkodott vele, mert milyen veszélyes. Az eleje ráz a hátulja
harap... Ohh wait, a frissen felújított blokk óra szerint 80-at tudott sík úton ("Miért mit vársz, egy 125-ös nem fog 100-110et menni."), hátsó fék nem volt, ahogy a "kajak km"-es motoron, ami 17000-nél mutatott, és az előző (első) tulaj csak azért vette meg, hogy legyen, mert a Simsonnal járt, közel Slickre kopva a gumik... Az oké volt, hogy udvarban állt, mert napszívta volt minden idom...Adalék, ha nem volt elég:
Nem kereskedő, csak most vett egy Opelt, amit megcsinál és elad, valamint holnap megy egy Audiért... De nem kereskedik, csak elege van a motorozásból, amit gyerekkora óta csinál...Hasonló sztorikkal bombázott, alig vártam, hogy Szentkuti kolléga visszaérjen a próbakörről, ahol ő is megállapította, hogy a Liberty egy fos... Agyaltam, hogy beajánlok 70 000Ft-ot a két robogóért együtt, de végül úgy döntöttem nem ér meg annyit, hogy foglalkozzak a dologgal, úgyhogy megköszöntem a lehetőséget, és hazajöttünk.
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #16464 üzenetére
Nekem a GS-en nagyon bejött a nagy plexi. Szerintem a legrosszabb a kis plexi, rosszabb mint amikor semmi nincs a motoron. Zajos is, de a menetszéltől / bogaraktól / esőtől sem véd igazán. A mostani naggyal 130-140-nél szinte nem ér a menetszél, csak a sisakom legtetejét cibálja, pedig simán átlátok fölötte, nem kell soha átnézni rajta (az államig ér kb.)
szerk: nekem először úgy tűnt, hogy 4,0 literről 4,2-re növelte a fogyasztást, de azóta kiderült hogy csak azért, mert gyorsabban megyek/mentem menetszél híján. Ha a tempó azonos, akkor nincs kimutatható különbség. Viszont sokkal-sokkal komfortosabb (nem tudom, nyáron a gatyarohasztó melegben mennyire lesz zavaró).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- No Voice in the Galaxy
- Milyen TV-t vegyek?
- Logitech Z906
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...