- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
Hirdetés
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Ilyen lesz a Zenless Zone Zero
gp A készíők egy hosszabb gameplay videót osztottak meg velünk a hamarosan megjelenő játékból.
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #15183 üzenetére
Én magam sem tartom még mindig hihetőnek hogy olajjal beindult (pedig így volt).
Bemondásra gondolom elhiszed hogy semmi tünet nem volt (oké, elhalkult a szelephang
), és kvázi egyik pillanatról a másikra nem indult. Ezért nem gyanakodtam egy másodpercig sem olajra, és ezért kellett két nap, hogy ránézzek.
Jövő héten felhívom Marcellt, aki nyilván látott már ezt-azt, rákérdezek hogy ez mi volt, meg hogy mi legyen: lábon megkockáztassam-e egyáltalán hozzá, vagy maradjon az utánfutó...
-
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #15200 üzenetére
Frankón nem tudom. Reggel persze volt füsti, de az is inkább vízpára kora reggel, semmint igazi füst. És főleg nem sok. Még azt tudom elképzelni, hogy ~másfél hónapja amikor néztem a szintet akkor balhere voltam, és nem figyeltem oda rendesen, és már akkor sem volt benne elég. Benne van ez is a pakliban. Ha Marcell elviszi decemberben, akkor nyilván henger/dugattyú párost meg szelepszárszimeringet is megnézetem vele. Aztán meglátjuk hogy érdemes-e vele foglalkozni, vagy gyufaduna.
-
Grillo
senior tag
válasz
DigitXT #15213 üzenetére
De asszem, valahol néztem, gondolom a manuálban.
Ehe, itten is van:
-Törölje le a pálcát tiszta ruhával.
- Csavarja be az olajbetöltô nyílás
zárócsavarját/olajellenôrzô pálcát (3)
teljesen a betöltô nyílásba (4).
- Csavarja ki majd vegye ki ismét az
olajbetöltô nyílás zárócsavarját/olajellenôrzô
pálcát (3) és nézze meg a pálcán
az olaj szintjét:
MAX = felsô szint
MIN = alsó szint
A „MAX” (felsô) és a „MIN” (alsó)
szintjelzés között a tartály ûrtartalma
körülbelül 200 cm3.
- Az olajszint akkor megfelelô, ha majdnem
eléri a „MAX” (felsô) szintjelzést.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15218 üzenetére
Nem tudom, hogy mi a normális szint (bemelegedés). Alapból a második csíkig megy fel rövid időn belül a mutató, ha nem kell sokszor megállni, még nyáron is folyamatosan ott van a második csíknál (szóval gondolom ez az üzemmeleg állapot). Több piros lámpa esetén megy feljebb, most ebben a tizenpár fokban is felment harmadikra, de amint elindultam, visszament másodikra. Negyedik csíknál kapcsol be a ventilátor, 25 fok külső hőmérséklet alatt nem nagyon kapcsol be (persze ehhez hozzá kell tenni, hogy nem nagyon szoktam megállni).
Nekem ez így normálisnak tűnik, legalább is az utolsó 12 ezer km-en nem változott.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15220 üzenetére
Köszi a leírást, elolvastam, bár ezekkel tisztában vagyok. Szerintem a második csík az üzemmeleg állapot, mert télen-nyáron ott van a mutató. Tökéletes a termosztát és a hűtőrendszer is. Bízom benne, hogy sokadik nekifutásra meg tudták csinálni ezt a 2011es szériát. A fogyasztás most is konstans 3,3, pedig megyek, ahogy szoktam, óra szerint 20szal gyorsabban a megengedettnél. Rendesen gyorsítgatok, de ha lehet, akkor hagyom kifutni, erős a motorfék, lehet vele számolni. Az erdei úton már csak 120szal megyek, kímélem.
Olajat kell bele most vennem, kicsit utántölteni. 10W40, csak a márkáját nem tudom. -
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15223 üzenetére
Honda Dream cserélte a 24 ezres szerviz alkalmával. A munkalapon nem tudom elolvasni, amit odaírtak, a 10w40 is csak tipp, nem 100%ban kivehető.
kcsa: mennyi van a min és max szint között? Az előző olajcsere előtt is itt állt a hűtővíz mutatója. Ha mutatsz forrást ahhoz, hogy feljebb kellene mennie, szétszedem. Addig nem, nincs rá felesleges időm most.
Amúgy meg sokszor mentem vele hosszabban vmax-szal, ennyi olajfogyasztás belefér 4500 km alatt.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15227 üzenetére
Jól mondod.
Viccen kívül, nem fog senki rosszul járni ezzel a motorral, nem szeretném mindenbe a hibát belelátni, ennyi erővel mindent szét kéne szednem, mert noha eddig olyan a működés, mint korábban, ennyit simán bírnia is kell mindennek, de azért szkeptikus vagyok.
Veszti az értékét folyamatosan, a többi 30 ezerre visszatekert importmotor biztos sokkal jobb vétel lenne. Attól függetlenül, hogy 5-10km-eket megyek vele 130 körül, ezen kívül a városban gurulgatok 70nel. Nem méregetek gyorsulásokat 0-100 között, az legalább olyan "káros". Üzemmeleg motor csak bírja azt a kb. 8ezres fordulatot naponta kétszer pár percig, nem hiszem, hogy más jobban "kíméli" az öt éves sh-ját. -
nyogo83
senior tag
válasz
DigitXT #15227 üzenetére
A DS18B20 ugye 1 wire homerseklet erzekelo, 2 szalon kapja a tapfeszt, 1 szalon pedig digitalisan kommunikal.
Nem a tapfesz ingadozassal lesz ott a gond, hanem a Xenon felkapcsolas pillanataban kialakulo magneses eroter (nagyfesz. gyujtotrafo altal generalt), ami megzavarja a kommunikaciot, igy gyakorlatilag "lefagy" es csak a szenzor ujrainicializalasaval tud ujra kommunikalni folyamatosan a vezerlovel.
Elso korben probald meg, hogy egy CAT-5 kabelre csereld ki a vezerlo es a szenzor kozotti vezeteket, hatha eleg lesz ekkora arnyekolas a csavart erparon. -
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15234 üzenetére
12 ezer km-t mentél már a cicergő vízpumpával?
Remélem érzed azt, hogy a hidegben és melegben egyaránt gyorsan, kettes csíkig felmenő hűtővíz hőmérséklet nem ad okot arra, hogy hibát feltételezzen az ember.
Olaj: 2,5 deci simán belement, most kicsivel a maximum alatt van a szint, majd holnap este megnézem, hogy tetszett-e a motornak az itatás, vagy, kell-e még egy kicsi.
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15236 üzenetére
Hiába puffogtatsz ilyen igazságokat, ezeket mindenki tudja. Nem mondtam, hogy baj ez az olajfogyasztás. Természetesen hidegben kicsivel lassabban melegszik be a kettes csíkig (mobillal írtam a fenti hsz-eket, örülj neki, hogy nincs tele elírással...). A hajtás problémát kcsa nyár elején megoldotta. Nincs vele semmi gond, örülök, hogy jól szórakozol.
Igen, minden amortizálódik, egyszer csak tönkremegy. Nektek ez nem különleges, nekem se, bár ritkábban van valami tényleges gond. Azt se néztem meg, hogy olajcserénél maxig töltötték-e az olajat, lehet, hogy nem és akkor nem evett 4500 km alatt 2,5 deci olajat sem.Ui.: ez a Hondagyűlölet jót tesz neked.
Ti definiáltátok ezt a Honda örök fogalmat. Lehet, hogy nem a marketingeseket kéne komolyan venni. stb-stb. Használati tárgy, tönkremegy, mint minden más.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15242 üzenetére
Látom a gyűlöletet. Nem én hoztam ebbe a topikba a Honda istenítést. Nem is mondtam, hogy más ugyanilyen korú motor rosszabb lenne, hiszen nem ismerem a többit. Egy motort se hasonlítottam a másikhoz szándékosan (lehet, hogy félreérthető voltam). KCSA motorjáról se mondtam rosszat, ő mondta, hogy hibázott, kifogyott az olaj, ebben nincs több. Én azt, hogy az én motorom újabb és ezért nem megy tönkre sűrűn, nem dicsekedésként mondtam, csak azért, hogy mindent a helyén lehessen kezelni.
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15247 üzenetére
Ezt a részt:
"a többi 30 ezerre visszatekert importmotor biztos sokkal jobb vétel"
Khm... Ki is vett mostanában 30000-re visszatekert importot, ami meg is hótt?...egyáltalán nem kcsa motorjára mondtam, hanem arra, hogy amikor majd az enyémben is több km lesz, akkor ilyen használattal nem lesz szarabb vétel, mint egy importmotor. Kicsit azért kiforgatod a szavaimat, te "gonoszkodtál" rögtön ezzel.
#15248) Hauptmann: Azért ezekből érződik az irónia és csak miattatok írtam (ti mondogatjátok sokszor). Tudjátok, hogy nem rég kezdtem ezt az egészet, más márkát, de még típust se nagyon ismerek, éppen ezért komolyan semmit se ítéltem el.
Más motoros fórumokat nem olvasok.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz
DigitXT #15261 üzenetére
Ja azt tervezem, hogy ha lerakom majd piheni telen akkor kimeregetem mi lehet a gondja.
Amugy ha jol neztem akkor megegyezik a faceliftes jeladojaval.Ami meg hianyzik nekem, az a napi megtett km szamlalo. De majd valoszinu csinalok valami kiegeszito muszert a jobboldali gagyi ora helyere, amire pontos vizhofok/kulso homerseklet meg fordulatszam kijelzes is megy.(Nyilvan valami utolagos plusz induktiv jeladoval a felnire, mert analog a sebessegmeres)
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15273 üzenetére
Ilyen a műszerfal, a második vékony csíknál áll menet közben a vízhőfok. Szerinted hol van az üzemi tartomány? Olyan képet mutass, amin üzemmelegen látható a műszerfal. 😃 Egyáltalán nem gondolok semmit a ti motorjaitokról, nem is tudom, hogy importgépek-e, nem büszke vagyok a sajátra, csak azért mondom, hogy mikori stb, hogy el tudjátok helyezni, amikor ítéletet mondotok róla valamiben.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #15273 üzenetére
Neked még termosztátod sem volt illetve ki volt belezve.
Utólag kiderült én lehettem a balfék mert rossz/nem azonos fagyállót öntöttem bele így az ki csapódott/le rakódott a tengelyre. Pucolás és azóta is müxik. Jövőre meglesz a 100ekm.
Nálad minden rendben, locsolod még a gépre rendesen a lóvét?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15309 üzenetére
Pontosan, ezért szörny.
A felszállás tényleg könnyebb egy ilyenre, de a 70 éves GS1200Adventure tulajok is megülik a lovukat, szóval nem elsődleges szempont ez egy normál magasságú embernél (nekem meg aztán mindegy, az Africa Twin-re is fel tudok ugrani hátulról, ha nincs rajta doboz). -
Hauptmann
addikt
válasz
DigitXT #15334 üzenetére
Amúgy nem értem, hogy ki képes ezért a ritka ocsmány X6-ért pénzt kiadni? Plusz súlyosbító helyzet fos dízellel venni, nincs pénz rendes V8-ra?
A múltkor panaszkodtam a Tucano kézszákra, hogy hideg. Probléma megoldva, közepesen vastag kötött kesztyű, a reggeli 1-2 fokban sem, fázott a kezem, a délutáni 10-ben konkrétan meg már izzadt.
-
nyogo83
senior tag
válasz
DigitXT #15352 üzenetére
2 dolog is lehet.
Az egyik, hogy nincs megfeleloen szurve a xenon tapja, emiatt a bekapcsolas pillanataban megszorja a tapvonalat egy 100-500khz-es tuskevel.
A masik, hogy maga a bekapcsolas pillanataban keletkezo hasonlo frekvencias RF jellel szorja meg a kornyezetet a trafo.
Vagy jo esetben mindkettoElso korben szigeteld le a trafot. Femhazas vagy muanyaghazas? Mindket esetben a fem rogzito fulei a vazhoz legyen rogzitve, ha pedig muanyaghazas, akkor meg le is kellene szigetelni (pl Aluminium szalaggal, mint amilyet a futes szigetelesnel hasznalnak).
Ha ez megvan, akkor az izzoig meno vezetek meg mindig viselkedhet antennakent ha nincs normalis arnyekolasa, igy ezt is be kell vagy femharisnyaval vegig burkolni, vagy az emlitett szalaggal.
A lenyeg, hogy a szalag is legyen lefoldelve(a vazhoz). Igy kesz a Faraday kalitkaHa ez nem hoz javulast, akkor pedig a betap oldalra ra kellene rakni egy low-pass filtert, ami kb az 1khz felett tuskeket fullra megszuri.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #15352 üzenetére
Idézem akkor, frenetikus: "Azért hiányzik a kosár gomb, mert nem vásárolható"
Valahogy úgy érzem, hogy az ilyen cégek, ilyen névvel álmokat kergetnek...
(Vagyis inkább álmokat akarnak eladni, mert azt bármikor lehet, akcióban is...)Szerk: jeleztem, hogy akkor lesznek szívesek levenni a raktárkészlet VAN jelölést,
meg ezt az egész humbug akciót, gondolom most jön a balkáni besértődő válasz...[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #15358 üzenetére
Ismerem őket, háát hagyjuk inkább. De, mellettük vannak ők. Akkudiszkont Na ők rendes csapat,kérdezz rá,hátha be tudják szerezni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15381 üzenetére
Tudok erről, voltak már csúszós helyzetek, olyankor szinte teljesen elengedem a féket és kanyarodom. Nem vagyok beképzelt, tudom, hogy ugyanúgy elesnék, ha olyan a helyzet.
Az abs-es féket max. erővel húznám, ezt viszont nem szabad (legalább is nem mindig és folyamatosan).
Amúgy a mai autókban már olyan okos a fékrásegítő, hogy magától fékez teljes erővel baleset előtt, még akkor is, ha nem nyomod teljes erővel (vagyis növeli a féknyomást). Motoron én inkább ésszel megyek, hogy ne kelljen vészfékeznem minden sarkon. Eddig a megtett 12-13 ezer km alatt párszor vészfékeztem a közúton veszély elkerülése érdekében, eddig sikerült mindig megállni, vagy kikerülni, ilyen hidegben lassabban megyek, sőt, a héten nem is motorzom, majd jövő héten még talán lesz pár melegebb nap.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
DigitXT #15388 üzenetére
Hihetetlen, hogy még mindig ugyanott tartasz, kiemelsz egy mondatrészt és abból levonsz minden olyan következtetést, ami neked tetszik. Azt is írtam, hogy nem húzhatod végig teljes erővel a féket. Mindegy, nem fogok vitatkozni veled ilyen hülyeségeken, látom, hogy neked ez tetszik, remélem tudod mással csinálni.