- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5469 üzenetére
Ki mondta, hogy képbe jön?
Csak nézegettem a kínálatot, és találtam egy érdekességet.szerk.: Egyébként apám a felbujtó... Hosszú történet, és még nem is biztos, hogy lesz belőle valami, de lehet, hogy átvariálódnak az autók a családban... Ennyi a lényeg.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5506 üzenetére
A "ritka motor" miatt én is kezdek aggódni: mintha kezdene eltűnni a Csótányból a kompresszió. Hidegen qrva nehezen indul, és nem is forogja ki magát olyan virgoncan, mint mondjuk még a nyáron is tette. A karburátorok rendben, melegen minden rendben, csak valahogy az egész sokkal gyengébbnek tűnik. Pedig még egy-két évet jó lett volna vele túrázgatni (Székelyföld reloaded), mielőtt a gerincproblémáim és a reumám miatt végleg feladni kényszerülök a motorozást. Na, ehhez egy szöget sem lehet beszerezni....
(#5508) DigitXT: neked nem kell?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5508 üzenetére
Azért a meggyógyult erős kifejezés...
Ha épp olyan kedve van, akkor jó. Hazafelé úgy jöttem, hogy nem volt hajlandó balra indexelni egy kereszteződésben, ahol szemből is hatalmas kocsisor, meg mögöttem is, ezért elmentem egyenesen
Mindjárt lemegyek, és adok WD40-et a kapcsolónak.www.dongosofor.hu
-
Skizz
addikt
válasz DigitXT #5529 üzenetére
Hát de most nézd meg a kismaját... elvileg minőségben 6x-osan túlszárnyal mondjuk egy rotaxos Apriliát, oszt mégis annyi nyűg volt vele neked is meg Huszinak is, hogy már semmi sem eredeti rajta.
Ennyi erővel mitől járok jobban egy 150-es majával Bakonyfarhátfelső mellől Kovács Pistitől? Lehet, hogy abban sem cseréltek mondjuk olajat, mióta beléptünk az euba..[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #5567 üzenetére
Egyértelműen az én szétszedem és kézben elviszem fog játszani... Csavarok tekergetéséért minek fizessek bárkinek 3-5e/ó díjat?
Harangból már az újjal kellene vinnem a kuplungot vagy a régi is jó az összepróbáláshoz? Csak mert a régi gondolom már ovális, mert indulásnál olykor érzem, hogy a kuplung betapad, megcsúszik, véglegesen betapad játszódik le... Persze lehet, hogy a harang kör alakú, csak a kuplungpofának kell nagyobb erő ami odaszorítja.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5588 üzenetére
Az első fék egyik dugattyúja, de csontmerevre: nagykalapács is kellett a "hidraulikázáson" kívül, hogy ki bírjam verni a helyéről. Aztán - jobb eszköz híján - fogkrémmel és egy filckoronggal vagy 4 órán keresztül políroztam a 2 tök rozsdás dugattyút. Az egyik még "kicsit" működött, és simán kijött.
Eddig is be lehetett állva, mert betonkemény volt a fékkarom a kezdetektől, de fékhatás meg alig-alig (csak az egyik dolgozott). Most érzetre "gumis", ötször nagyobb a kar útja mint volt, de bármikor röhögve, kis erővel lehet blokkoltatni.Szerk: szóval a teljesen berohadt dugattyú eddig nem mozdult szerintem egy dekát se, nem fékezett, aztán valamitől megmozdult, és a tárcsának nyomva állt be végleg. Most qrva jó, de nem tudom meddig. Megint be fog rozsdásodni szerintem, sőt az érdes felülete (akármennyit is políroztam őket) előbb-utóbb a gumikarmantyút is ki fogja nyírni szerintem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5590 üzenetére
Így voltam Erdélyben (fél első fékkel) a brutál szerpentineken lefelé , akkor még nem ért a tárcsához. Az most egy pár hónapja történhetett,és nem is hirtelen (nem vettem észre a változást, csak valahogy gyengébb lett a motor). Egy kicsit mindig nehézkes volt tolni, meg "surcolt" a fékem is nedvesebb időben. Tegnap tűnt fel, hogy vagy én vagyok elgyengülve végleg (végelgyengülve... ), vagy valaki állandóan húzza a fékemet... ma rászántam magam a teljes szétborítására, és nyert!
szerk: mivel seggnehéz a motor, így nálam az "üzemi" fék a hátsó, az elsőt csak vészhelyzetben szoktam használni. Most már legalább ér is valamit!
Mondjuk ettől még a hidegindítási gondom megmaradt, jövő hétvégén gyertyacsere következik...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #5639 üzenetére
Ha már lesz egy olyan gépem, amivel tudok személyt szállítani, akkor előbb-utóbb be is fog ez következni. Pl lerobbant az autóval egy kollega, nem tud mivel hazamenni, akkor ugye én haza tudom dobni (ha nem fél a motoron ). Vagy csak ismerősök között szimpla kérdés: Elvigyelek valameddig?
Kocsinál is bejátszottam ezt. Bár ezt egy 250-es géppel is meg tudom csinálni.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #5644 üzenetére
Asszonnyal nem tudom, hogy lesz a motorozás. Nem tud normálisan kapaszkodni, nem ér át, el fogom hagyni. Nagyon idegesítő, nem tudom, hogy lehet megoldani. Én ugye nagy vagyok, ő meg elég kicsit. Én 105 kg, ő 45 kg és 160 centi
Pont a 250-es majánál sokáig hordtam a második bukót a gátsó givi dobozba (+lerázó láncot, stb). Az ülés alá meg minden más bőven befért.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5652 üzenetére
Nem is kevés motiváció kell hozzá, érdekes módon mostanában nincs kedvem csavarogni. Nem olyan az idő... Mondjuk egy csaj azért tud motiváló tényező lenni, hogy inkább felpattanjak a motorra.
De tény ami tény: ha két személlyel túráznék, nem Maja lenne az ideális. Inkább egy GS500, vagy CB400F... De mivel a ~3500km alatt 50km volt az utassal túrázás...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5655 üzenetére
Ott az igazság... Úgy néz ki, Majával megvolt az uccsó km... Generál előtt... Jöttem haza, fordulok be az utcába csúnya csörgés... Minden előjel nélkül... Motor felől hallottam, most feljöttem kajálni, utána megnézem... Plusz hívom a szerelőt...
Szerk.: Ja és pont fékezésnél durrant egy nagyot, utána jött a csörgés...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #5716 üzenetére
Azért most van választék ahogy elnézem és az árak is mérséklődtek. Pölö van egy Budaörsön ami a képek alapján megnézhető. Szerintem most a 469 helyett 450 magasságában el lehetne hozni. Ott van nem messze T. Laci aki előtte pikk-pakk átnézné hogy mennyi az annyi.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #5724 üzenetére
Azt nem is feltételeztem, hogy nem vállalod itt a véleményed, csak nem akartam, hogy itt is a fórum java része azzal legyen tele, hogy itt görcsölök azon mit vegyek. Bár a kis robogó topikba motor vétel után kezdtem el írogatni, akkoriban egy Suzuki Ran-t vettem, ha korábban rátalálok a társaságra, lehet, hogy ötször lebeszéltek volna róla. Mondjuk szerettem azt a robogót is, csak kicsit sokat evett (5-6l ). Utána az egyik fórum társtól vettem meg az Address-t, arra mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy szopóroller. Vigyázott rá, látszik rajta és rendesen működik is. Lehet, hogy a következő motort itt kell vennem és ez a siker kulcsa...
Sic Parvis Magna
-
csongi
Topikgazda
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #5724 üzenetére
Minden nap mosolyogva szállok le az RR-ről, akár éjfélkor is, amikor haza érek
Nagyon nagy feeling egy váltós motor, nagyon tetszik minden egyes megtett méter. Igaz, hogy 0 pakolhatóság, hátizsák mindig rajtam van, ami most nem zavar, majd nyáron..
Kéne vennem normális hátizsákot meg textil táskát hátulra, de az igényeim szerint egy 100-as lesz. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5741 üzenetére
Közölte, hogy ha rendes motorgenerált akarok, akkor ha nem volt fúrva a henger, és létezik túlméretes dugó hozzá (hozzáteszem nem láttam még, de gondolom aki fúr, annak van) akkor is 100as nagyságrend...
Faszom, a vége az lesz, hogy én döntöm szét... Komolyan mondom.
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
-
30z.Samu
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!