Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50449408
törölt tag
válasz gabor9991 #63114 üzenetére
A vodafone hozzáállása (már ami az ügyfélszolgálat elérhetőségét illeti) számomra a legfájóbb pont.
Már sok éve az a "mantra" , hogy ügyfélszolgálatunk átmeneti terheltsége miatt....
Magyarán: kevesebb ügyintéző van a kelleténél.
A megoldás egyszerű lenne:
- több ügyintéző a csúcsidőkre
- visszahívás lehetőségének biztosításaAz én negatív rekordom 2018 januárjában 18 óra magasságában 1 óra 17 perc várakozás volt.
-
Boond
addikt
válasz gabor9991 #63114 üzenetére
Nálam konkrétan azonnal csörgött nem volt zene. Ez hétfő volt, délután, mint írtam feljebb... amúgy picit én is meglepődtem...
Egyébként pár éve volt egy másik alkalom amikor felhívtam őket, akkro a helyi voda - partner üzletben, pénzt kértek, kártya cseréért, amit ingyen cserélniük kellett volna... Az ügyfélszolgálaton meg lerendezték rövid idő alatt - ami a szomorú, hogy itt a üzlet vezető volt ilyen. De az ügyf. teljesen korrekt volt, sőt még ott is kaptam kárpótlást, az eredeti összegen felül.
Nekem nincs rossz tapasztalatom összességében.
Nálam Edigitálnál szokott hosszabb várakozás lenni, időnként... de ez is változó, volt hogy ott is pár perc kapcsoltak, utóbbi időkben. De mintha lenen is vmi szabályozás, ami megreformálta a dolgokat.
Egyébként valamennyi cégnél már az appot, és hasonlókat ajánlanak, vagy weboldalt, hogy kevesebb gond legyen/egyszerűen eltudd intézni.
"(persze ehhez az is kellene, hogy az előfizetők se legyenek olyan hülyék, mint pl. a múlt heti Digi leállásnál, hogy azon panaszkodik FB-on a Digi oldalon"
Ez szerintem mindenhol így van. Már mint telekomnál is beszokták rakni, szövegbe, ha hívod őket, hogy ha ezért keresed, ne fáradj, tudnak róla, javítás alatt. Vagy pp nem tervezik az xyz sport csatornát
Ja azóta meg bővültek még fb messengeres megoldással is. Bár olyant nem használtam még... vmiért az a furcsa érzése van az embernek, hogy robotizálva van... aztán lehet nem... nem tudom.
De pl Telekomnál a vanda is egy jó ötlet, szépen elfoglalja az ügyfelek egy részét, volt amikor nem kellett még ügyintéző sem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- - 44% OMEN by Hp 15"iPS 144Hz, 99% sRGB -- RTX3070-8G, Ryzen 7-5800, 16/512NVME WiFi6 2025/0317+SZLA
- ASUS TUF RTX 3070 8GB OC - eladó!
- iPad Pro 11" 2022 256GB M2 + Apple Pencil (2. gen) + Mous tok
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen