Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #50449408

    törölt tag

    válasz gabor9991 #63114 üzenetére

    A vodafone hozzáállása (már ami az ügyfélszolgálat elérhetőségét illeti) számomra a legfájóbb pont.
    Már sok éve az a "mantra" , hogy ügyfélszolgálatunk átmeneti terheltsége miatt....
    Magyarán: kevesebb ügyintéző van a kelleténél.
    A megoldás egyszerű lenne:
    - több ügyintéző a csúcsidőkre
    - visszahívás lehetőségének biztosítása

    Az én negatív rekordom 2018 januárjában 18 óra magasságában 1 óra 17 perc várakozás volt.

  • Boond

    addikt

    válasz gabor9991 #63114 üzenetére

    Nálam konkrétan azonnal csörgött nem volt zene. Ez hétfő volt, délután, mint írtam feljebb... amúgy picit én is meglepődtem...

    Egyébként pár éve volt egy másik alkalom amikor felhívtam őket, akkro a helyi voda - partner üzletben, pénzt kértek, kártya cseréért, amit ingyen cserélniük kellett volna... Az ügyfélszolgálaton meg lerendezték rövid idő alatt - ami a szomorú, hogy itt a üzlet vezető volt ilyen. De az ügyf. teljesen korrekt volt, sőt még ott is kaptam kárpótlást, az eredeti összegen felül.

    Nekem nincs rossz tapasztalatom összességében.

    Nálam Edigitálnál szokott hosszabb várakozás lenni, időnként... de ez is változó, volt hogy ott is pár perc kapcsoltak, utóbbi időkben. De mintha lenen is vmi szabályozás, ami megreformálta a dolgokat.

    Egyébként valamennyi cégnél már az appot, és hasonlókat ajánlanak, vagy weboldalt, hogy kevesebb gond legyen/egyszerűen eltudd intézni.

    "(persze ehhez az is kellene, hogy az előfizetők se legyenek olyan hülyék, mint pl. a múlt heti Digi leállásnál, hogy azon panaszkodik FB-on a Digi oldalon"

    Ez szerintem mindenhol így van. Már mint telekomnál is beszokták rakni, szövegbe, ha hívod őket, hogy ha ezért keresed, ne fáradj, tudnak róla, javítás alatt. Vagy pp nem tervezik az xyz sport csatornát :D

    Ja azóta meg bővültek még fb messengeres megoldással is. Bár olyant nem használtam még... vmiért az a furcsa érzése van az embernek, hogy robotizálva van... aztán lehet nem... nem tudom.

    De pl Telekomnál a vanda is egy jó ötlet, szépen elfoglalja az ügyfelek egy részét, volt amikor nem kellett még ügyintéző sem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák