- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zotyesz66
őstag
Én is bejelentkezem, mint többszörös Renault tulajdonos.
Volt a családban egy jó kis Dacia Logan, én szerettem, nejem nem, így 2 év után lecseréltük egy Clio III dCI-re. Ez történetesen 68 lóerős, mégis lényegesen jobban megy, mint a Dacia a maga 74 lóerejével, pedig nehezebb is. Még kevés km van benne (14000), így típushibákról nem tudok nyilatkozni.
Van még egy Opel Vivaro is, amely szintén az utolsó csavarig Renault (kivéve a kormánykerék és az embléma). -
zotyesz66
őstag
Srácok, Clio III-hoz van fönt kapcsolási rajz?
Kiégett a bal első tompított izzó, de úgy, hogy rántotta magával a biztosítékot is. A kottakönyvében csak az utastéri biztosítéktábla szerepel, minden másért aszongya, vigyem szervizbe. Egy túrót, ezért nem szívesen fizetnék 5-6k-t, csak tudnom kéne, hol az a fránya biztosíték. -
zotyesz66
őstag
Ugyebár 3 különböző teljesítményű 1.5-ös dci motor van. Amennyire tudom ezek a befecskendezési nyomásban és a turbóban különböznek, minden más megegyezik.
Ezért lehetséges a chiptuning, a befecskendezési nyomás változtatható szoftveresen.
A 68 és 86 lóerős motorok úgy tudom, ezért bírnak többet, persze 4-500000 km-t már nem mennek, mint a régiek.
No mindegy, majd kiderül, a miénkben még csak 35000 van
Állítólag van porlasztócsúcs felújítás is, azzal még olcsóbban kijön a javítás (mintha olyan 20000/db-ról hallottam volna).
Más. Ismerős vett egy Renault 19-est 1.9-es diesel, '91-es, novemberig vizsgával, teljesen üzemképes, csak a műszerfalat berhelték szét, mert kilopták a rádiót. 95000-ért vette.
Jó vétel volt, nem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kupon kunyeráló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest