- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
it Az NVIDIA piaci értéke átlépte a 3 billió dollárt, így már a világ második legértékesebb cége, megelőzve az Apple-t. A Wall Streetet pár nagy cég húzza előre, Tajvanon pedig tombol a Huang Zsen-hszün-kultusz.
-
Végre befutott Xbox-ra is az Octopath Traveler II
gp Ezzel együtt a PlayStation tulajok megkapták a sorozat első részét.
-
Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
ma A következő Find X csúcsmodell már biztosan nem csak Kínában lesz kapható, a Reno12 széria pedig júniusban evez nemzetközi vizekre.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz norbert1998 #91472 üzenetére
Szerintem az olajnál akár fontosabb, hogy valaki mennyire és hogyan tapossa ki a belét a technikának. Főleg, ha valaki a lenti magas nyomatékokat gyakran ki is használja. Vagy akár a hegymenetben is hagyatkozik valaki a váltás-asszisztensre, aztán a hegyre feléréskor azonnal le is állítja a motort.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #91647 üzenetére
Jaja, a kornyezetvedelmi xarsagok is szerepet jatszanak ebben.
Kar, hogy csak bullsiteles megy a valos megoldasok helyett.
Viszont az excessziv generator hasznalat olyan, mintha a jeghideg motorral utanfutot huznal.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #91651 üzenetére
Ahhoz a Lagunának nem kell bemelegedni, van benne a fázósoknak, ha jól emlékszem 1,5kW kieg. utastér fűtés.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #91716 üzenetére
Egyébként milyen állapotban van a motor belül? Lerakódások, csapágyak, stb.?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz zaskar #91814 üzenetére
A 2.0dCi-re írtam, hogy a kúton elköltöd a különbözetet. Nemcsak a nagyobb, kevéssé takarékos motor, de úgy 250-300 kilóval nehezebb is a L3.
Miért bontó, nem vették volna meg? 17 éves M2 esetén még a rozsdának is vesztésre kellett állnia.
Nekem 2x okozott fejfájást a M2. Elsőre a szerelő sem tudta megmondani, hogy mitől javult meg, de vélhetően a GO szűrő volt eltömődve a xar GO-tól, mert azt cserélt végül. Nem, pedig nem volt a szűrő túlhordva. A másik meg egy jó kis jeladó. Eddig kop-kop ennyi "nagyobb".
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz polonic #91926 üzenetére
És Ön meg mit keres itt? A maga járművével nem kell fórumozgatni, csak be kell ülni, aztán menni vele!
(#91933) angyalpc2 : Megnéztem... kizárt dolog, hogy csak a L2-ben van olyan szigetelésű vezeték, ami szétmállik az olajtól...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz norbert1998 #91947 üzenetére
Az a baj, hogy a gyűrűk állapotát nem látni. Reméljük nem oda ette be magát a leoldódott dzsuva, az eleve ott lévőhöz még hozzáadódva.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #91966 üzenetére
Az aláírásod alapján a FB helyett egy másik álomvilágban élsz!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #92212 üzenetére
Amiért a használt piacon a 10-15 éves autók között is sokan a kopásmentes állapotot keresik.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Diag kell hozzá. Akár egy kis műklödő ELM327 adapter meg jó kis pyren.
Diaggal látod mikor regenerál, a DPF-ben lévő korom mennyiségét, regeneráláskor hány g-ig megy le.
Lehet következtetni, hogy pl. hány km-enként regenerál, de ez sem biztos, mert én úgy látom, hogy talkolások után tud fordulni a kocka, azaz bizony változékony a gázolaj minősége. Azért általánosságban, ha 500 km-nél rövidebbek a két regen közti idők, akkor már gyanakodnék, főleg hosszú utakon használt autónál.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ja, pyclip, laptopra van a ren végű
Üzemanyag-adalék témában ez a saját tapasztalat:
[link]
[link]Vannak, akik gyakrabban cserélik a szűrőt, szerintem nem érdemes 40-50e-nél korábban, ha rendes helyen van tankolva. Lassan nálam is cserés lesz, majd szétvágom, hogy hogy néz ki használat után.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Most hány km van a kocsiban? A képen ott az utolsó regen ideje: 200940. A fordítás nem a legjobb
4,26 óra, ugye az 4 óra 15,6 perc. Ez a motor üzemidejére vonatkozik az utolsó regen óta. Ennyi idő alatt én a 20g-ot sokallom. El kellene kapnod menet közben, amikor regenerál, hogy mennyire tud lemenni, nekem kb. 3g-ra megy le, akkor ér véget a regen, amikor megy lefelé, majd egyszercsak 0-t ír. Majd 18-20g körül kezdi újra. Lehet van jobb megoldás is erre, de én pyclippel így találtam megoldást a megnézésére.Sok mindentől függhet. Nekem mondjuk L3 és 1.5-ös a motor.
Tehát ha jó volt az üzemanyag, jó volt az időjárás, alig keletkezett korom..
Most pl. tankolásig alig lett korom (8+ óra alatt 3g), azóta tankoltam, na az új tanktól jóval gyorsabban felment 15g-ra. Lassan jön a köv. regen.
Ez a mostani, de tankolás előtti állapot. (8+ óra alatt 3g.)
Mostanában Ósannál tankolok + Mannol Ester dízel adalékot tolok bele.(az összefolyt szöveg azért van, mert nagyobbra vettem a betűméretet, a számokat így látom messzebbről )
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz vzsryl #92326 üzenetére
Lassan, de biztosan haladásra képes.
110LE/240Nm.
Én próbálom kímélni, így ha lehet 2000 alatt én nem nagyon használom gyorsításra, max. 3-as fokozatig.
Szóval 2-3000 között használom. Nyilván tudni kell, hogy nem egy erőgép az 1,5 tonnás kombihoz.
Cserébe tényleg 5l alá lehet menni fogyasztásban.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #92577 üzenetére
Szerintem a csúszósaruval nem igazán lehet mellélőni, de szigetelt legyen és figyelni kell a szakszerű krimpelésre.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #92604 üzenetére
Kizárt dolog, hogy ők ne tudnának az anyagok egymással való kölcsönhatásairól.
Ők kb. csak kaptak egy ukázt, hogy ezt érjétek el valahogy.
Lőj a politikusokra és az egyéb gazdasági xarháziakra.
Ami mögött nincs logikus érv, ott bizony a legnagyobb logika van, a pénz.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz kisgyerek85 #92622 üzenetére
Legelsők közül való a M2-m, a 22. évét tapossa. Min. 362e km van benne. A kuplung, váltó és a motor bontatlan. Kop-kop!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ez mind adó... Mintha a zsemlét úgy fizetnéd ki, hogy:
Ropogóssági díj, pöttyözött mintás alj díj, összeeső tészta díj, légbuborék díj, stb..
Faxért kell ezt cifrázni, írják le, hogy önkéntes hozzájárulás a kisvasút meghosszabbításához...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz MasterMark #92782 üzenetére
Egy hosszú utakra, 95%-ban pályán használt autónál felesleges környezetterhelés... évente.
Kivéve, ha azt az 5%-ot úgy tette meg, hogy 1-2km-ekre lett beindítva, azaz gyakran lett leállítva teljes bemelegedés előtt a motor. De azért 2 év után nem árt lecserélni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz MasterMark #92786 üzenetére
Gondolom fújod ezt a cikket: [link]
2 év és 10k km után én is cserélném egyébként.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #92794 üzenetére
Lehet félreérthető volt, ne vedd magadra, nem arról van szó, hogy nem hinnénk neked!
Aki nem figyel oda, annak csere, oké. Engem az érdekel, ha tényleg odafigyel valaki, nem égeti meg, aztán főleg hidegben nem indítja be pl. arra, hogy a garázsban odébbálljon, meg nem járkál 500m-re jéghideg motorral boltba, akkor mennyit bír egy modern olaj?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #92854 üzenetére
Á, sajnos látjuk ezt mi is. Pl. miért annyi a kötelező?
Mert ilyen lámpákat számláznak ki egy-egy kis kocc után...
Az más, hogy ráadásul még xar is ez a lámpa.
Ennyiért mondjuk magamnak megpróbálnám meghebregálni(a menetfényt, mert ha ilyen kitakarós stb. exra a tompított is, akkor az necces), de nem egyszerű lehet, mert tuti még a LED-ek is öntöttek a panelra.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz norbert1998 #92927 üzenetére
Ha már láttak olyat, hogy a régivel is működik, akkor jön az a döntés, hogy minek venni bele újat?
"Spórolás" címén nagyon sok fixen cserélendő cucc kerül mégis visszaépítésre, aztán ha történik valami, jön a sírás, meg akár az egész autómárka fikázása...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Babzsákfotel
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen