Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Topiccsendőr #57055 üzenetére

    Én ezt tapasztaltam. [link]

    Úgy nézett ki a csere, hogy 14km út a szervízig, majd hagytuk állni, hogy kihűljön, leszervizelték, és néhány órával (szűk 3 talán) irány haza ugyanennyi út. A legjobban én voltam meglepődve, mennyivel jobban szuperál az új olaj, sosem gondoltam volna, hogy ennyit számít. Korábban végig volt egy minimális zavaró rezonálás a kormányon/lábtartón, nos ez az új olajjal gyakorlatilag teljesen elmúlt. A Motul 7100-al lett végre olyan a motor, amilyennek mindig is szerettem volna, hogy legyen. ;)
    És azt sem mondhatjuk, hogy nem volt friss a tapasztalat a régi/új között. Hidd el, nem töltenék bele ilyen drága olajat, ha nem látnám/érezném a hasznát.

    (#57056) kcsa: Szerencsére át tudtam kérni magam egy Honda CBF400SF-re, hát az a négy hengerével ég és föld volt. Semmi rezonálás, kis huncut karakter, semmi sunyi lefulladás... :C Azzal utána nagyon jó volt menni.

    (#57058) bogyo112: Persze, alapvetően kényelmes (és a többi is stimmel amit zárójelben írtál róla). De azért csak nem véletlen, hogy nekem is a rezgéseivel volt bajom leginkább. Valakit ez zavar, úgy látszik másokat nem.

    Hát igen, azt írtam is, hogy harapós az az SV(F) blokk. Én mondjuk pont azt szeretem benne a legjobban. :DD Mondjuk rossz háttal lehet én sem szeretném, azért ránt egy szépet az emberen, ha nem sikerül elég finomra a gázkezelés (pl. kátyú).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák