Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz mm89 #54250 üzenetére

    Pedig a motor viselkedése kanyarokban alapvetően mérhető paraméterektől függ.
    Súlyelosztás, kerékméret, tengelytáv, utánfutás, kormányszög (egyben geometria), rugók összeülése, meg hasonló nevesíthető dolgokon.
    Lehet, az a gond, hogy mérnöki szemléletű ember vagyok. Számomra beszédesebbek a nyers adatok, mint az, hogy kinek mit érzett a hátsó fele.
    Amúgy ennek a legendának van "mérhető" alapja is, durván 10-15 évvel ezelőtt még azért jócskán nagyobbak voltak az ezres sportgépek, mint a 600-asok, azóta viszont sokat faragtak a nagygépek méreteiből.

    (#54251) Daywalker: Azért kérdeztem meg, mivel Te pályázol, én meg nem. :R
    Nem akartam vitát indítani, csak kicsit csodálkoztam. Ennyi. :B

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák