Hirdetés
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #31733248 #114970 üzenetére
Nem ezt fogják választani. Hanem azt hogy igen akkor elhullanak az öregek közül sokan, de a gazdaságot nem fogják hagyni. Ez nem az én gondolatom, hanem lenyilatkozták az amcsik.
Nem az időskori emberélet az elsődleges szempontjuk, hanem hogy ne haljon le a gazdaság megint egy évtizedre. Nem fogják hagyni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Több helyről hallom most, hogy büntetnek a rendőrök motorosokat.
Lakhely övezet elhagyása a gond."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz rayoliviero #115619 üzenetére
Mért nem maradsz sidinél?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Nikaré #115665 üzenetére
Szia!
Sajnos a színmérőben nem szanad bízni nekem is kimérték és koze! nem volt a gyári színhez. Én megmondom hol találtam meg sajnos utólag a gyári színkódot. oem-partson nézegésd meg az idomokat és minden egyes gyárí színnél (az én esetemben) ott volt a pontos színkód is az adott idomnál információképp. Próbát mindenképpen megér.
Ill. Ha csak karcos biztosan nem fujatnám, egy polír nem elég neki? Az atom kiszedi a karcokat bizonyos szintig."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Nikaré #115674 üzenetére
Én nem regisztráltam. Ott csak azt szoktam megnézni hogy eg yadott alkatrészt hogyan tudok lerendelni a márkakereskedésben. Merthogy jobb áraik vannak. Sokkal.
Csak infóért szoktam menni oda.
Te magad próbltad a polírt, vagy elvitted valahova? Mert nekem olyan mély karcokat is szinte teljesen eltüntettek, amiben biztos voltam hogy már fújni fog kelleni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #115684 üzenetére
Sosem fogom megérteni hogyan lehet egy 27500km-es tárcsa vállas.
A vfr-emben 58k kilcsi van és nem lehet mérni a tárcsa kopását. De a 36k-s CBF-600-asomén sem lehetett.
Gyári fékbetétet használtatok végig?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #115686 üzenetére
Jah abban akkor tudod hol volt 27000km? Inkább 270.000.
Meg sok itt az ellentmondás - sokat állt berohadt, de akkor hogyan kopott el, és hogy volt futármotor? Nah mindegy. Csak nem értem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Pontosan a betétek is sokszor ludasak. Ezért kell megvenni a gyári betétet és akkor már a tárcsát sem baszod el mert spóroltál a betéten 10k-t ami fele annyi ideig sem bírja mint a gyári. Utána meg cserélheted a tárcsát is ami ha megint nem gyárit veszel megint fele annyi ideig fogja bírni... 21-es csapdája. Meg kell venni a gyárit és kész. Mindkettőből.
Minden más hosszú távon állítom drágábbra jön ki. Nálam az első fékbetétek elmennek 25k-t!
A hátsó még többet! Normál használat mellet/néha pályanap. 10k km egy tárcsának?Ne vicceljünk már."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #115690 üzenetére
De akkor az sok-sok pályahasználat.
És nagyon kevés átlaghasználat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Ha negatív az olaj ára, akkor az azt jelenti hogy ha elmegyek tankolni akkor nekem fizetnek?
T-rexes meme feliratban képzeljétek el, nem vagyok mémgyáros sajnos."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz rayoliviero #115923 üzenetére
Lol. Akkor te sem szereltél még nagyon motort.
Mondjuk a 3-4 órát sokallom. De mindennel együtt és bonyolultságtól függően 2 rámehet."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboy93 #115938 üzenetére
Igen az idomtól nagyon sok függ, de leginkább attól, hányszor szetted már szét.
Ha soha akkor csak az idommal hogy ne törd szét elcseszhetsz simán 1 órát.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Kormánystab téma: Mennyire kell feszesnek, lazának lennie, van e valami támpont a beállításkor? Nincs tapasztalatom ezekkel. Előre is köszi!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #116222 üzenetére
Mondok egy ellenpéldát:
Igenis van értelme az A1- A2-nek. És hülyék voltunk hogy párom egyből korlátlanra jelentkezett, ő is pontosan azért hogy a "jogsi legyen meg azt utána majd vehetünk kicsit is".
Hazudnék ha azt mondanám hogy nem volt gond már a rutinon is, sajnos többször eldőlt kizárólag mindig csak álló helyben. De előfordult. (600-as CBF) Előtte ment 125-össel, 250-essel, azokkal semmi baja nem volt. Sajnos a rutin vizsgán is a legutolsó vészfékezés utáni megálláskor ismét eldőlt álló helyzetben (a 8-ast az elején letolta 55kg-os nő létére). Term. megbuktatták, teljesen jogosan. Elment tőle a kedve érthető módon és abban maradtunk majd visszatérünk rá később. Nah azóta sem tértünk rá vissza mert fontosabb dolgok jöttek időben közbe. De azt most írásba adom, ha akkor csak A1-re jelentkezik, nevetve megcsinálja a vizsgákat, és az eltelt évek alatt megszerezte volna a kisebb gépekkel a rutint arra hogy a nagyot is magabiztosan tudja kezelni álló helyben. Már rég meg lenne a korlátlan vizsgája. Mert nagyon jó érzéke van hozzá, csak egyszerűen nem bírta el a motort, amit szvsz meg lehet tanulni egy kisebb motorral hogy hogyan álljak meg annyira okosan hogy ne erőből kelljen megtartanom egy esetleges vészfékezés után a gépet.
Biztos vagyok benne hogy nem ő az egyedüli ilyen eset.
Továbbmegyek. Én is jobban jártam volna ha nem egyből korlátlant csinálok és egy kisebb géppel kezdek. Nem az hogy így nem tudtam megtanulni, de sokkal tovább tartott szerintem mintha szépen 250-essel elmotorozgattam volna 1-2 évet.Igen, drágább lépcsőnként végigmenni, jogsi terén is.
Drágább motorok cserélgetése terén is.
De hogy jobban fel tudod építeni a motorozási tudásodat és hamarabb megtanulsz ténylegesen motorozni abban biztos vagyok.
Akinek van pénze és ideje, én mindenképpen a lépcsőzetességet ajánlom. Úgy motorok terén, mint a jogosítvány megszerzése terén."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboy93 #116233 üzenetére
Ne viccelj. Bukócsövezve van mind. Az akkori oktató szavait idézem:
"Amiatt senkinek ne legyen bűntudata hogyha eldől a motorral. Ha egy órán nem dől el, én magam borítom fel mindkét oldalára." - Nah ez egy korrekt hozzáállás-.Shin Chen: "Az első 2 órában még kissé bizonytalanul vettem a kanyarokat, onnantól kezdtem ráérezni." - jó neked én nekem ehhez majd 1 év kellett...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #116316 üzenetére
Nekem is felűnt.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #116416 üzenetére
Ejj, akkor nemsokáig élvezted hogy jó a paripa.
Jobbulást, nálad akkor épp elmondható hogy épp csak a kisujjad görbült meg. Szerencsés vagy, ezt kell nézni!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Mizsala #116707 üzenetére
Szia! Mindenképpen kihagynám azt amit írtál, katasztrófális az útminőség és rengeteg feketetalpúval fogsz találkozni.
Jó útvonal: Pécs - Abaliget - Orfű (ez egy nagyon hangulatos hely) - Magyarhertelend - Magyarszék - Komló - Zobákpuszta - Magyaregregy. Ezt ajánlom ha motorozni szeretnétek.
Ha zötyögni akkor jó az Ormánság mint írtad."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Tudom hogy sokan nem bírják, de ezt a videóját kötelezővé tenném minden motoros számára.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz rayoliviero #117414 üzenetére
Nézd meg a haszn útm. Hogyan és mikor kell mérni. ( hideg, meleg motor, langyos stb. )
De a standeren biztosan nem szabad mérni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Ma láttam egy VTR250-es Hondát.
Hogy ez mennyire egy szép motor, mint egy bicikli a v2 miatt, alacsony ülésmagasság, tökéletes kezdőmotor szvsz nőknek is. És nem is vészes az ára...
Csak egyszer beállítok vele asszonypajtásnak..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Egy normális cipész meg tudja csinálni.
Nekem lekopott a csizma orra az eséskor, és a 3. cipész vállalta el és csinálta meg faszán, az első kettő elhajtott. Meg kell találni a megfelelő cipészt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #117828 üzenetére
Igen, én is hallottam a másik motorosról hasonlókat hallottam.
Szerintem piszok jó motoros, és term meg van a maga stílusa, de biztos vagyok benne hogy tudna újat mondani. Szerintem nem lehet egy közúti motorozást leoktatni pályán, hiába bérelné ki. Nincsenek meg azok a zavaró, változó körülmények mint közúton, szvsz ez ponthogy előny hogy végre egy oktatás ami közúton zajlik. Azzal egyetértek hogy drága.
Főleg így hogy már szétszedte. Csak kíváncsi voltam mi az oka annak hogy ennyire ellene vagy."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #117954 üzenetére
Mondjuk én nagyon ritkán olvasok kommentet, (motoros témában meg főleg nem mert nagyon nagy az erdő az emberek feljében) de ez amit leírtál ez valóban gáz.
dellfanboy: Bővebben?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz jacis #118454 üzenetére
Én mondjuk annyival egészíteném ki, hogy a gumiknál inkább amikor túl vannak a futásteljesítményük felén, akkor lesznek nagyobb különbségek típusok és márkák között.
Én legalábbis ezt tapasztaltam.
És kezdőként ezt sem fogja érezni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #118516 üzenetére
Maradandó károsodások margójára: Nekem is azt mondták (nem is itthon) a spéci osztrák térdorvosok, akik láttak pár térdsérülést, hogy sosem fog felépülni a letört meniszkuszom és ez csak roszabb lesz, és készüljek fel arra hogy 10-15 év múlva biztosan ki kell műteni, majd protézis.
Nemigazán tetszett ez a válasz, el is kezdtem vele itthon foglalkozni, fizikoterapeuta, edzések, sport, stb. minden orvostól arra halgattam azt csináltam amire azt mondták hogy segíthet. Elkezdtem folyamatosan terhelni, gyakorlatokat csináltam, megerősítettem az izmokat körülötte, egyszóval sokmindent bevetettem. Márciusban volt 5 éve hogy ezt kijelentették.
Ma ott tartok hogy jobb mint előtte volt bármikor. Mindig problémám volt már vele előtte is, nem tudtam legugolni majd felállni. Nem tudtam fél percig sem guggolva maradni. Lefele túrázás alkalmával kb 1 óra után annyira fájt hogy nem tudtam rálépni.
Azóta folyamatosan edzek és erősítem, nem csak a térdem.
"Erőltetek" minden sportot. Jobb passzban vagyok mint valaha, pedig mindig átlag feletti fizikai állapotban voltam.
Múlt héten mikor sétáltam a feleségemmel eszembe jutott ez az egész sztori hogy annó hogy elrontották a kedvemet és ma pedig... őszintén nem tudtam megmondani hogy melyik térdem volt beszarva.
Röviden: Nem minden esetben szabad feltétel nélkül elfogadni, ha valamire azt mondják: "Soha nem lesz olyan mint a régi"[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz gergo5991 #118528 üzenetére
Van egy öregebb (60+)-os ismerősöm, nála is kiszedték már és ilyenkor az a baj egy idő után a csont a csonton fog mozogni, kopni, ez eléggé fájdalmas dolog és ekkor szoktak a meniszkusz helyett protézist berakni a két csont közé. Ő asszem 15 éve van meniszkusz nélkül. Most már nagyon aktuális neki.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Shin Chen #118530 üzenetére
"Valahol félúton behajlítva guggolásnál iszonyatos recsegés ropogás és tompa fájdalom." - pontosan.
Futás felejtős, goggolás oké, de pontosan megvan hogy milyen feltételek esetén (térded pl soha nem kerülhet előrébb mint a lábfejed. stb.), biciklizés nagyon jó és a legfontosabbak a térd körüli izmok megerősítése a vázizmokkal egyetemben.
Fizikoterapeutától kaptam több gyakorlatot, bár azokat nem csináltam nagyon sokáig.
Az egész testet kihasználó saját súllyal történő edzés nagyon sokat hozott nekem minden szinten.
@ off: Igazatok van srácok, részemről az utolsó off,[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Somatom #118574 üzenetére
Mert pályán nem fogsz megtanulni biztonságosan közúton motorozni és közúton sem fogod tudni megtanulni hogyan kell pályán motorozni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Predator2 #118772 üzenetére
CB500f-re szavazok. Sokkal jobban jársz a hét henger 500cm3-vel.
Kisebben nem gondolkodtál?
Pl 300-as ninja? Nagyon jókat írnak róla.
Ill. biztos vagy benne hogy teljesen kezdőként majdnem új motort szeretnél venni?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz csongi #118777 üzenetére
Teljesen egyetértek veled, nakeddel nem fogsz 500km, 8+ órákat túrázni, de még 300-at sem kellemesen.
A túrázás és a naked gép az nem kompatibilis."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Xaels #118779 üzenetére
Órában mennyit töltöttél a motoron? Az átlagban csak 326 kilcsi naponta.
A problémák pont ezek után kezdődtek (számomra) amikor 7, 8+ órát ülsz (szüneteket leszámolva!) a motoron.
Illetve megint más kérdés hogy ki lehet bírni valamit nakeden,, meg hogy élvezem is az elejétől a végéig."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #118803 üzenetére
Még olvasni sem kell. CSak meg kell nézni az ember hogyan "esik le a motorról". Pontosan rá kellett volna esnie, nem mellé. A másik meg ennyi idő alatt senki nem hal meg ilyen mozdulatlanra...
De csak gondolj bele. Mikor lőnéd le? Ökörség, elég a lábába egyet, nem megy az már sehova...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz static00 #118875 üzenetére
A kérdésedben segíteni nem tudok, de azzal tisztában vagy hogy egy ennyit hordott bukósisak jó eséllyel semmit nem fog védeni egy esetleges baleset alkalmával?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen