- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Djuree #11914 üzenetére
én utálok, amilyen utak vannak itt, életveszélyes, ezt komolyan mondom, életveszélyes utaink vannak..
Tarlós papának nem a hülyeségen kellene gondolkozni állandóan, egyszer szívesen felültetném a hátsó ülésre, és szabályosan a megengedett sebességgel (60-70 km/h) a szélső sávban, a vonaltól kb 30 centire (csak hogy ne kerülgessem a kátyúkat) végigmennék vele a hungária teljes hosszán, garantálnám hogy sírva szállna le a motorról...[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Ma voltam venni motorolajat (MOL moto racing 10W-50) 2409 ft literje, nagyon baráti ár..
Most az utcai 10w-40-es olaj 1400 Ft körül van, olajat ennél olcsóbban nem nagyon találni, érdemes bevásárolni.
http://www.akkumax.hu/http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12027 üzenetére
Olyan motor nincs ami mindenféle szempontból a legjobb..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12033 üzenetére
Ezen a ülés kényelmes-e dolgon mindig elmosolyodok, ha arra gondolok hogy én az 1cm-es szivacson ülök, ami olyan mintha ott se lenne és az ülés is magasabb a gyárinál pár centivel, így még hasalósabb a gép, és így járok vele midenhova....
Bár hogy most utánagondolok nem is mosolygok, inkább sírokhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
válasz Djuree #12044 üzenetére
hát lényegében csak munkába járás van a motorral meg a pályázás.. Tavaly kb 3ezret tettem bele, idén is most járok kb 3ezernél, bár még messze az idény vége.. Ez a motor nem túrázásra való, persze lehet vele, de ezzel a pályán kell eszeveszetten menni, ezért nem is "kínzom" magam utcai túrákon..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #12057 üzenetére
Akkor sorolom:
kell egy autó vagy utánfutó amivel kiviszed a motort a pályára. 1 pályanapot minimum 30 ezerből úszol meg, kopó alkatrészek nélkül.. (belépő + benzin)
1 új hátsó gumi max 5 pályanapot bír (dunlop) vagy 3-at (pirelli)
Kellene egy pályaidom is akkor hogy ne a gyárit tedd tönkre ha baj van (legyen 100ezer fényezéssel együtt)
Olajcsere 2-3 ezrenként max, illetve a többi alkatrészeket is jobban kell felügyelni, tisztítani, karban tartani..
Kb ennyi kell hogy ténylegesen csak a pályázásra állj át.. Ez ha utánaszámolsz nem kis pénz..
Viszont amikor a pályán vagy sose azt fogod nézni hogy ez mennyibe is kerültAmúgy gratula a pályázáshoz, az a lényeg hogy jól érezted magad..Gyorsulni az ember csak gyakorlással fog, menni kell minél többször..
Szeptember 20-án lesz nyílt nap, én kint leszek, ha van kedved gyere ki. (Mondjuk én a gyorsba fogok menni)http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #12074 üzenetére
Azért én azt már simán bevállalnám... Főleg ha azt nézzük hogy minden motornál vannak hibák, visszahívások. (vagy nem visszahívások, pedig kellene)
Nekem a gixxernél a trafót (vagy mi a szöszt) cserélték visszahívás keretében.. Nem volt semmi baja és nem hallottam soha róla hogy valakinek baja lett volna vele, de kicserélték szó nélkül.. Legalább érezni a tőrődést[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12076 üzenetére
csak a szélvédelem a különbség, többi szerintem ugyanaz...Mindig a gép állapota és az ára dönti el meg szabad-e venni.. Biztos vannak típushibái, ezeknek utána kell nézni, illetve szemrevételezni kell a kiszemelt példányt..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12078 üzenetére
Ezt így nem lehet konkrétan kijelenteni. Ha 100ezerért adják és top állapotban van, csak a hülye nem venné meg. De ha 1 misiért árulják és le van harcolva akkor a hülye venné csak meg.. A régi motorokból még nem sajnálták az anyagot, persze nem is volt kidolgozva minden olyan részletesen. Ha nekem csak arra lenne pénzem hogy ilyen kategóriájú motort vegyek akkor nem gondolkodnék anyagfáradáson, hanem megnézném a kiszemelt példányt, átnézném és ha jó akkor megvenném. De egy kis spórolással lehet újabbakat is venni.. Az ár és az állapot a lényeg.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12083 üzenetére
A banditok mindig is megbízható motorok voltak, pár típushibán kívül amit mindig orvosoltak utólag, nincs baj velük..Százezer km-eket be lehet tekerni megfelelő karbantartás mellett..
Tipikus A-ból B-be elvivő motor, mindennapi közlekedésre szerintem ideális bármelyik évjárata, a többi a pénztárcától függ..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
Na nekem ma megvolt az olajcsere, olajszűrőcsere, lánctisztítás és kenés, első lánckerék fedél leszedés és tisztítás (úristen mi volt ott!), fék újra légtelenítése (csak igazam van hogy többször kell mert volt benne bubi) csavarok átnézése, meghúzása, exup bowden eltávolítása (ez még régről benne maradt, a motor már kiiktatva de a bowdent annó benne hagytuk - feleslegesen), motortisztítás, pályaidom átnézése és pár apróság...
Mindezért fizettem egy citromos sört - magamnak. Ép azt kortyolgatom, szóval elég jó órabérrel dolgozok magamnakhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #12145 üzenetére
a sportdob miatt lett kiiktatva, amíg működött csak durrogott a motor meg köpte a lángot, meg is égett a karbon kipufogóvég, de amióta kiiktattam az exupot azóta jó lett..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Nekem van egy sötétített plexim suomy valdal sisakhoz, azzal még lehet sötétben látni, nem az a fullsötét,, Meg is lehet venni mert még nem használtam, akinek ilyen sisakja van és kell neki plexi, szóljon..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz NINJA_V #12222 üzenetére
jó vidi, jó látni hogy a pályázáshoz nem feltétlen kellenek milliós motorok..
A srác a mentőben komoly volt, szegény kicsit rosszul eshetett...
(Bánfi Juli ruhája (a rózsaszín-fehér kushitani) meg a miénk volt, azaz a páromé, mi adtuk el neki )[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz vendingo #12268 üzenetére
hát nem tudom nekem az életbe nem volt még olyan helyzet amikor nem láttam a digitális műszerfalamat..Ja de volt. Amikor én fent vagyok a házba, a motor meg a garázsba, na akkor tényleg nem látom
Az analógon látod a sebességet, fordulatszámot, km-t, a digitálison meg látsz ezeken kívül (már amelyiken van) hőfokot, órát, benzinszintet, fokozatot, részkm-t, és még sorolhatnám.. A digitális azért sokkal informatívabbhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Djuree #12270 üzenetére
egy mechanikus sose lesz olyan pontos mint egy digitális, ráaádul a mechanikusan mutass már ki egy FI hibakódot..
Nagyobb a hibalehetőség? mozgó alkatrészek nélkül? A mechanikusban ott a sok mozgó alkatrész, a rázkódás egyszerűen szétbassza őket. Én még nem láttam olyat hogy egy digitálisat szerelni kellett volna mert elromlott, de a mechanikus órákat annál többször..
Digitális a jövő, a legtöbb információt csak digitálisan lehet kimutatni.. Mechanikusan mutass már ki egy órán kmt, sebességet, fordulatszámot, benzinszintet, váltóvisszajelzést, hőfokot, és még sorolhatnám, mennyi mutatót kellene nézni? Egy mutató 1 funkció. Digitálisan 1 panelre bármilyen funciót rátehetsz..Köszi de én nem akarok ilyen műszerfalat
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #12282 üzenetére
Digitális nem olyan pontos mint az analóg, mégis ezredmásodperceket is tudsz mérni vele - érzed magadban az ellentmondást?
Meg hogy a digitálisnak van alapkésleltetése? Ha igen, akkor századmásodpercekről beszélhetünk, de láttál már te analóg km-órát? Menj egy motorral mondjuk 50-el, fékezz egy nagyot majd pillants rá az órára, a mutató még akkor esik visszafele... Olyan indokokat soroltál fel amik pont az analóg órára jellemzők..Egy digitális panelen 5-6 információt is látsz egyszerre, lásd lejjebb az r1 képe..
Csak félig tartozik ide, de szoros baráti és üzleti kapcsolatban vagyok egy mérőműszer kalibráló céggel, mindenfajta műszereket hitelesítenek, kalibrálnak, full digitális cuccal rendelkeznek, az analóg kalibráció nincs olyan pontos-- Elhiheted nekem, a digitális mindig pontosabb lesz mint az analóg.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Ja és még annyit hogy az analógon csak megsaccolni tudod a pontos km/h-t, viszont pl egy esetleges trafinál nem mindegy hogy 65-el mentél vagy 66-al..Mivel az utóbbi 30ezret is érhet..Nekem pl ezért van bekalibrálva a sebességmérőm, 200km/h óra felett is totál pontos, holott 200km/h felett akár 40km/h-t is tudott csalni..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #12293 üzenetére
Értem, de akkor foglaljuk össze:
Egyik oldalon ott az analóg óra, 1 óra (mutató) 1 adatot tud megjeleníteni, ennek is van késleltetése, saccolni lehet a pontos sebességet, (ha nem a gyors váltakozó sebességet nézzük), másik oldalon ott a digitális óra, több adat megjelenítésével, pontos sebesség megmutatásával (ha nem a gyors váltakozó sebességet nézzük)
Nekem úgy tűnik a digitális nyert
Egyetlen egy dolgot tudok az analóg oldalára írni: Nagy, látványos felülete van, ami egyértelmű mindenki számára, illetve mégegy a számlapján elég jófajta grafikákat meg lehet jeleníteni, jópofa egységkiosztások vannak, ez látványosabb..bár nem motor de azért ez eléggé jó válaszidős és kinézős km óra [link]
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #12402 üzenetére
Akkor máshogy írom le. Amit a jeladó vesz le jelet, és adja tovább az órának, az nem a valós km/h, mivel a mintavételezés által kiszámolt sebesség és a tényleges sebesség eltér..
Ép ezért kell a speedohealert a jeladó és a km óra közé beiktatni.. A jeladó leveszi a jelet, ebből az óra kimutatja hogy mennyi a sebesség, de ez számított sebesség, beállítják hogy mondjuk 10 jeladási jel, az 20 km/h-nak felel meg.. De ténylegesen lemérve ez csak 18km/h
A speedohealer azt csinálja hogy a jeladó átlal küldött jelet "eltorzítja" és ezt a torzított jelet küldi az órának, így az óra már a helyes értéket mutatja.. De ismétlem, ehhez annak semmi köze hogy az óra digitális-e vagy analóg...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #12454 üzenetére
de itt arról volt szó hogy a yamakka az mindig csattog, és jobban mint a többi.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #12490 üzenetére
szegénykém megijedt a szembejövő motorostól..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
8.-án kecsón nem tudjátok lesz valami? Kakucson ezen a hétvégén kívül minden hétvégén lesz valami rendezvény, kénytelen vagyok kecsóra lemenni, de nem találtam programfüzetet sehol..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
[kincsre] bukkantam.. Kell hozzá angol tudás, de nagyon hasznos vidi..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
A gs500 szerintem nem mutat meg semmilyen irányt. Se nem chopper, se nem sportmotor, egy végtelenül leegyszerűsített naked bike, ami a a 80 éves technikáját képviseli..
KoVee84-nek igaza van sajnos, nem ezt kellett volna venni, mégha első motor is..
Amikor én letettem a nagymotor jogsit, jártam a szalonokat mint az állat, azaz már előtte nézegettem milyen motort fogok venni. először is volt valami Gs-szerű idomos motor, 47 lóerő körül, azt gondoltam elég lesz az.. Utána már nézegettem az Sv650s-t mert az mégiscsak tovább jó lesz.. Ahogy telt az idő és gyakorolgattam a CBF500-assal, éreztem hogy lehet az SV650s se lesz olyan sokáig meg. Akkor már a GSR és a GSX-R600-as között vaciláltam..
Sajnos ráhagytam a döntést a páromra (igen, ennyire szeretem ), és Ő a GSR-t választotta. Imádtam azt a motort, de 1,5 évig volt csak meg, 1,5 év múlva már azt mondtam hogy néha nem úgy húz ahogy kell, futóműve se olyan (pályán) amilyennek lenni kellene.. Be is toltam a kereskedésbe, és kihoztam a 600-as gixert. Persze itt is párom döntött, hogy a 600-ast vegyük, mert annak tetszik a színe (igen a nők így választanak motort ) akkor már legalább a 750est kellett volna kihozni.. De ha visszatekerhetném az idő kerekét, jogsi letétel után rögtön egy 1000-es motort hoztam volna ki, és nincs ez az egész tortúra hogy az embernek több motort kell megvenni míg elér a "célállomásig".. Az a baj hogy nekem még kell vennem egy motort, ami a mai gazdasági helyzetben szinte lehetetlen, és én is benyaltam félig ezt a szar szöveget hogy lépcsőnként kell haladni meg ilyenek...Marhaság az egész. Utcán csak a barmok mennek 2 kilóval, kurvára mindegy mi van alattuk, ha 50cm3-ből is ki tudnák hozni ezt a teljesítményt akkor megtennék és száguldoznának úgy.. Minden fejben dől el, kurvára mindegy hogy mi van alattuk.. Alattam hiába van 125 lóerő, utcán sokszor a robogósok is leelőznek..Szarok bele, ha sietni akarok nem azért sietek mert sportmotor van alattam, csilliárd lóerővel. Ha meg lassan akarok menni akkor se számít mi van alattam..ráadásul a mai 1000-es motorok kezesebbek mint a régi 500-asok..szóval szerintem ez a lépcsőzetesség maszlag, mindenki akkor tapasztalja meg hogy hülyeség amikor már lehúzott jópár évet és feleslegesen vett meg pár motort...http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple iPhone 11 - népalma
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Építő/felújító topik
- Posta, csomagküldés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen TV-t vegyek?
- VMware
- SörcsaPH!
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg