- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Netfone
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Lejtőre került a streaming
it A Bank of America szerint áprilisban a videostreaminges piacon a letöltések és az aktív felhasználók száma is esett.
-
Újabb Astria sorozatú processzorhűtők a Thermaltake névjegyével
ph Az ikertornyos konstrukción kívül két egyszerűbb modell is van a 18 LED-del ellátott fedőelemet viselő termékcsaládban.
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
Sziasztok!
Tegnap vettem egy AF35-ös Diot, viszont csalódnom kellett a végsebességében. Nagyon szépen elindul, hamar harap, jól tartja a fordulatot, de olyan, mintha túl rövid lenne a végáttétele, óra szerint 60-nál vége van, GPS-t még nem néztem. Teljesen gyárinak tűnik, nemrég jött Japánból.
Korábban már volt egy AF34-em, az GPS 68-at ment, az AF27-em pedig 74-et, olyan szakaszokon járok melóba, hogy kell a 70 körüli utazó, hogy ne tapossanak el.
Elképzelhető, hogy egy egyszerű variátormódosítással menthető a helyzet, vagy engedjem el, és inkább újítsam fel az AF27-em?
Köszi!
-
Moleman
addikt
válasz sityupityu #72006 üzenetére
Köszi!
A szíj elvileg most lett cserélve, ahogy utánaolvasgattam, arra gyanakszom, hogy a variátorban lehet korlátozás, hogy ne érhesse el a hosszabb végáttételt, reménykedek, hogy ennyivel meg lehet oldani, vagy ha más nem, akkor tényleg variátorcsere. A kuplung is kicsit későn kapaszkodik meg, on-off üzemben működik a gázkar, vagy megy és max fordulaton béget, vagy old a kuplung. A többi része jónak tűnik egyelőre.
A 27-est nagyon szerettem, de most vettem észre, hogy hónapok óta összeült és ott megszorult hátsó futóművel jártam, rugózás nélkül, ez pedig nem tett jót a kerékcsapágynak sem. Ha meg már hozzányúlok, kéne új fék, új gumik, 50+ ezres mutatvány lenne a végén.
Multivariátorból melyiket ajánlod? Melyik jó egyáltalán a Dioba?
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz body007 #72008 üzenetére
Köszi!
Akkor csak nekem volt szerencsém a 74-et menő gyárinak hitt 27-essel. Igaz, abban utólagos korlátozás nélküli gyújtáselektronika van, lehet az nem engedi tovább a 35-öst sem.
Nem tudom eldönteni, hogy melyik maradjon, a 35-ösön újabbak a gumik és új a fék, de a 27-es viselkedését jobban ismerem, a téli csúszós utakon lehet jobban járnék azzal, a 35-ös sokszor szokatlanul mozog.
-
Moleman
addikt
válasz sityupityu #72010 üzenetére
Köszi, tegnap megpróbáltam szétszedni, de nem jártam sikerrel, a légszűrőházat melegítő átvezetőcsövet nem tudtam kiszedni a helyéről, addig pedig nem férek hozzá a deklihez. Félek, hogy eltörök valamit, sose volt ilyen szép gyári állapotú Diom, a 34-esről hiányzott ez az átvezető, a 27-esen pedig kb minden elem törött/cellux tartja össze.
Az orrkúpot sem tudtam leszedni, az egyik fül be van akadva és nem enged sehogy, de benéztem mögé, utólagos racsing gyújtáselektronika van benne, úgyhogy az a korlátozás kilőve.
Jól látom, hogy ez a variátor kompatibilis mindkettővel? Lehet, hogy még a 27-ben is kisimítaná a teljesítménykiesést 40-60 között, elég tartós beruházásnak tűnik, úgyis mindig Diom lesz.
(#72011) body007
A 35-ös tárcsafékes, csak a hátsó kereket tudnám kompletten áttenni, de azt sem éri meg, mert nagyobb nyolcas van benne, mint a 27-ben. Hátsó kereket nem is tudom, hol lehetne kapni újonnan, a 34-hez még próbáltam venni anno, sehol nem találtam. De átteni sem tudnám sajnos egyedül, nincs légkulcsom, anélkül pedig sose tudtam leszedni a kereket, a 27-ről még a variátort sem.Most arra jutottam, hogy veszek a 27-hez egy hátsó lengéscsillapítót, azt valószínű magam is ki tudom cserélni, anélkül úgyse tudom eladni sem. Aztán beadom szervizbe az újat, nézzék meg, hogy aránylag kevés pénzből stabillá és gyorsabbá lehet-e tenni, aztán hátha kitisztul, hogy melyikre érdemesebb költeni.
Eddig nem volt bajom a 27-tel, de a 35 motorja sokkal szebben jár, kevesebb zaj jön a hajtásból is, ezért nehéz eldöntenem, hogy melyiket tartsam meg. Ha korlátlan forrás lenne rá, nyilván fel kéne húzni mindkettőt hibátlanra (a régibe mehetne akár egy új 70-es motor is), aztán megnézni hogy akkor melyik tetszik jobban, de annyit nem akarok rászánni, azért is szerettem meg a robogózást, mert fillérekből megoldható volt (van egy 650-es Banditom is, éppen meg akarok szabadulni tőle, mert nem használtam ki, munkába járni még jobb is robogóval).
-
Moleman
addikt
válasz sityupityu #72013 üzenetére
Az előzőket a RedHot Motors-nál hozattam rendbe, egészen jól megcsinálták, drágának drága volt, meg ők nagyon drágán adják az alkatrészt, de felesleges dolgot sose csináltak, a hengerhez sem nyúltak, amit lehetett, javítottak csere helyett is (pl a 34-es hátsó szíjtárcsájáról lecsiszolták a rozsdát).
Szívesen csinálnám magam, de nincsenek elég jó szerszámaim és leírásaim, na meg a társasházi mélygarázs sem ideális közeg a szereléshez. Ezért fáj a multivariátor is, mert szívesen szórakoznék vele, egyik motorról a másikra tenni, görgőkkel kísérletezni, de légkulcs/ütvecsavarozó híján le se tudom szedni a gyári variátort. Sajnos nem ismerek senki mást a közelben, aki robogót szerelne.
-
Moleman
addikt
válasz perge666 #72042 üzenetére
A 74-et futó Diom fogyasztása. Az AF34 is hasonlóan evett.
-
Moleman
addikt
Én is néztem most rendszámos 125-ösöket, de a brutális átírás, a 14 ezres biztosítás és a rendszeres olajcsere elvette a kedvem. A fenntartási költségeik különbségéből inkább veszek újabb és újabb fos Diokat pár évente.
Ha autópályáznom kéne, az SH300-zal szemeztem, de ráültem álló helyben egy szalonban, és nem rabolta el a szívem. Túl kemény volt az ülése, nem kényelmes az üléspozíció, a gyári doboza is nagyon kicsi (megszoktam a 48 literes dobozt a Banditomon, abba befér a laptophátizsák, de az a kocsisorok közé túl nagy, nem tudok jól motorozni, és kár bele a 6 l/100 km).
-
Moleman
addikt
Az átírás 30 körül lett volna, egy 200 ezres motor esetén jelentős tétel, főleg annak tudatában, hogy ennyiért csak egy fost vehetek, amin rövid időn belül úgyis tovább akarok adni. Az 50-esnél nincs ez a mentális teher. 6-800 ezer fölött már nyilván más lenne a percepció, de robogóra egyelőre nem akarok ennyit szánni, pont azt szeretem benne, hogy nem féltem, se töréstől, se lopástól. A Bandittól is ezért akarok megválni. Ja, plusz a műszakiztatás.
A biztosításra nekem 14 ezret dobott az Allianz (a robogóim 2340 és 4542 ft-ok, a 650-es Bandit 10.296). Az olajcsere nem anyagilag fáj, csak a kosz meg a meló, ami vele jár.
A Diok is 3 liter körül esznek nálam, bár az újat még nem tudom, nem mentem vele annyit. Nyilván jobban megéri egy jobban gyorsuló tárgyba tankolni ugyanennyit, de a többi szempont miatt ez elfogadható kompromisszum (próbáltam 4T 50-est egyszer régebben, de hiába eszik 1.5 litert, azzal eltaposnának a szokásos útvonalaimon). Egyszer biztos eljutok oda, hogy rászánom azt a pénzt, de még sok más van előtte a listán.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz sityupityu #72074 üzenetére
Fogalmam sincs, miért volt ilyen drága, pár éve reflexből hozzájuk megyek, mert ott volt legolcsóbb minden (a megbízható nevek közül). Lehet, hogy simán csak az utóbbi idők áremelkedése, 2.5 éve 2340 volt egy robogó, azt azóta is annyival fizetem, most 4542. Pedig vidéki lakcím, 30 év, 13 éves jogsi.
-
Moleman
addikt
válasz macilaci78 #72207 üzenetére
Nekem a Dioval sikerült, de valóban sok benne a szerencsefaktor.
-
Moleman
addikt
válasz lali81 #72212 üzenetére
Gyári AF27, aránylag olcsó (10ezer) tuning variátorral és kínai gyújtáselektronikával, 124 ezerben van pillanatnyilag, 3.2 literes fogyasztás mellett ment GPS 74-et. Szegény most szervizre vár, 2 év után összeszakadt a hátsó lengéscsillapítója. Meg akkor már kéne új fékbetét, gumik, stb, meglátjuk, mi lesz a vége.
Most egy AF35-öt használok, 84-ért vettem, hogy addig is legyen mivel járni, ígéretesnek tűnik, nagyon megbízhatóan indul egy rúgásra, jól is húzna, csak a hajtásban szar valami, ezért csak 56-ot megy és fél literrel többet is eszik. Tartok tőle, hogy ez is nagyon jó motor lesz egy szerviz után, aztán mindkettőt meg kell tartanom.
3 éve egy AF34-em volt, szomorkás állapotban, csörgő motorral, de egy kisebb szeretgetés és variátorcsere után az is ment 68-at (előtte 42-t ) 3.3 literrel, nagyon dinamikusan gyorsulva. Azt 60-ért vettem, 40-et költöttem rá, fél évig használtam, 60-ért adtam el.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz macilaci78 #72215 üzenetére
Az igaz. Nyélen sík úton tudja a 74-et tartósan is, de a kínai elektronika miatt ott nagyon pörög, így kicsit vissza szoktam venni, tehát kb 70 az utazó. Velem könnyű dolga van, csak 70 kiló vagyok, kényelmesen elférek rajta. A kis kerekek miatt minden úthiba kihívás, de pár száz alkalom után már kiismered a domborzati viszonyokat a szokásos útvonalon.
Volt régebben a Speedzone-os Kiscelli-challenge, alattam simán felment a motor a Bécsi úttól a múzeumig. 100 kilóval mondjuk nem próbáltam.
-
Moleman
addikt
válasz macilaci78 #72219 üzenetére
Nekem a Soroksárin egyszer laposan integettek a trafizó rendőrök, hogy ha lehet, kicsit lassabban közlekedjek. 70-es tábla van, én betartottam.
-
Moleman
addikt
Sajnos a Dio foglalatába nagyon ritka izzó megy, nem helyettesíthető semmivel, ezért szereltem fel külön fényszórót. A mostani egy projektoros ködlámpa, de az is magasra van állítva, nem lehet sokkal rosszabb nála egy olcsó led.
Amúgy Pesten muszáj vakítani, mert amíg nem volt feltolva a projektor, simán kijöttek elém a buszsávba szinte állva. Mióta vakítok, észrevesznek a tükörben. Villogni senki nem villogott még, úgy vannak vele, hogy a motoros úgyis gyorsan eltűnik. A 650-es motorommal is refivel közlekedek napközben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest