- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bib
őstag
válasz sityupityu #71042 üzenetére
Én biztos lecserélném, mint ahogy le is cserélem. A régebbi autómon 120 e km-enként vagy 6 évente van vezérműszíj csere. Most van benne 62e km és 14 éves már 2x cseréltem. Nyilván én magam megcsinálom, nem kell munkadíjat fizetnem. A szervízleírásokat nagyon pontosan be kell tartani, én ezt vallom és a vw ag konszernhez tartozó márkák is, ahol 20 éve dolgozom diagnosztikai és szervíztechnikusként. A motor ezek mellett csak hobbi, de én legalábbis mindenemet hasonló precizitással kezelem, számomra csak a tökéletes állapot elfogadható.
Egyébiránt egy gyakran, rövid szakaszokon használt szíj sokkal többször elvégzi a felmelegedési-lehűlési fázist, mely következtében hamarabb öregszik, felülete keményedik üvegesedik. Ilyenkor még több csúszás lép fel, károsodhatnak a kapcsolódó alkatrészek. Ekkor már a pár ezer forintos szíj helyett lehet venni több 10 ezer forintos variátort stb. Nyilván ha a szíj vizsgálatakor minden rendben akkor lehet mérlegelni.