- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz Tonesz74 #56011 üzenetére
Na. Ez egy tipikus kínai verda. Ezzel a külsővel fut egy rakás néven, amerigo bolivar, novara city, stb..
Bár szemre egyformán néznek ki, a közhiedelemmel ellentétben NEM egy gyárban készülnek, és NEM teljesen egyformák, csupán nagyon hasonlók, de minőségben nagy a szórás, elektromos rendszerben vannak eltérések (két, szemre teljesen egyforma kormánykapcsolónak más lehet a belső kapcsolása, stb).
Ami biztos egyforma, a blokk, a karbi, a gyújtó és töltés rendszer, de ezeket SEM egy gyártó gyártja, minőségben itt is vannak eltérések, illetve blokknál nüansznyi mechanikus eltérések, pl olajpumpa repülő tengelyes, vagy a dekliben is van egy fészke, a meghajtó fogaskereke fogszáma, a hengerfejben van-e szekunder levegő szelep, stb...
Mivel itt a blokkal van a gond, beszéljünk erről. Ezek egy négyütemű blokk, a kódja 139qmb (1- 1 henger, 39- furatátmérő, q- kényszerléghűtés, m- motorkerékpár blokk, b- 50cm3), a motorszám eleje ezzel kezdődik, néha 1p39qmb formában, a p a fekvő hengerre utal.
Amúgy nagyon strapabíró, egyszerű blokk, egy dologgal lehet megölni, az olajjal. Ha rossz az olaj, ritkán cserélik, vagy kevés, akkor gyorsan tönkremegy, amúgy tartós. Az olajszintre oda kellvigyelni, mert kevés, 5-6 deci olaj van benne,és az a burkolat alatt úgy el tud szivárogni, hogy észre sem veszed.
Füstölés. Tóbb oka lehet, legkézenfekvőbb a kopott henger, vagy a rossz szelepszár szimeringek, és/vagy kopot szelepszárak, szelepvezetők.
De lehet az olajtúltöltéstől, bár kicsi az esélye.
Ami elő szokott fordulni, hogy a karterszellőzés eldugul, ezért túlnyomás van a blokkon belül és ezért nyomja az olajat a hengertérbe. A karterszellőző itt a szelepfedél felső oldalán van, egy 90 fokos csonk, ami egy gumicsővel be van kötve a légszűrőházba. Itt előfordul, hogy a légszűrőházba csarlakozó rész eltömődött, esetleg a gumicső van megtörve, vagy odacsipve valahova. Ezt ellenőrizd, járó motornál érezned kell ha lehúzod a csövet, hogy pulzálva áramlik a levegő rajta. Ha füst is jön, akkor egyértelműen kopott a motor.
Karbiban annyi eltérésszokott lenni, hogy van gyorsítópumpás és pumpa nélküli kivitel,
Ha a kisebb fúvókától jobb lett, és a fogyasztás is csökkent, akkor nem biztos, hogy a fúvókázással volt a gond, ellenőrizd az automata szivatót, sanszos,hogy az nem zár le, nem túl tartós darabok.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Yettel topik
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen