Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Csokornyi S25 Ultra renderkép érkezett
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Magisk
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Damage
senior tag
Nézegettem hahu-n az autókat. Csak gondolatban játszottam el a Mercedes C280-asokkal (nem szeretnék ilyet venni).
Ezt komolyan gondolták? Ez az 1 kép van fent az autóról.Szerk.:
Leírás:
A hű barátom![ Szerkesztve ]
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
Második autót szeretnénk max. 1,2-1,4m HUF-ért. Nagy legyen és relatív jól felszerelt. Mi a véleményetek a Peugeot 607-esekről? Melyik motorral érdemes venni (ha érdemes). Látom, hogy V6-tal is adják, de nincs szükség rá, ha sokat eszik. Nem kell, hogy annyira erős legyen, 120 LE is elég, ha a gyengébb motor jobban bírja. Mindegy, hogy diesel vagy benzines, manuális váltóhoz ragaszkodom!
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
válasz Handball94 #130170 üzenetére
Elhasználtam pár Opel-t az évek alatt. Ezt én írtam 10 évvel ezelőtt. 4 évesen 130000 km-rel vettük használtan. G Astra, 2.0 dti motorral. Előtte egy 1,7-es (nem Isuzu) motoros 68 LE-s Astra-ba tettem majdnem fél millió km-t (használtan vettük), előtte egy 1,6-os diesel kadettbe 400 ezret (volt benne vagy 300-400, amikor megvettük). A G Astra-val sem voltak gondok. Szokásos cserék (olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, féktárcsa és betét stb.). Kétszer hűtőt cseréltem (kilyukadt) és egyszer eltört a görgőt tartó csavar. + pár akku. Másfél évvel ezelőtt megadta magát a sebességváltó, akkor adtam el hibás váltóval (az új tulaj kicserélte/megjavíttatta, azóta is rendszeresen látom az utakon.)
A "G" Astra-nál népítéletnél 6,5-7,5-ös átlagfogyasztást írtam. Több száz ezer km után a valós adatot inkább 5,6-5-9 közé lőném be. 50-50% pálya és belvárosi (Budapest) használat mellett. Ez a téli és a nyári (20 fok felett klíma) átlagából jön össze. 101 LE volt, ami fél millió km után gyengécskének tűnt. Most egy 1,7-es "H" Astra-val járok másfél éve, ami 110 LE (érezhetően nyomatékosabb és erősebb), de többet is eszik 1 literrel azok ellenére, hogy pár éve "könnyebb" a lábam, nem taposom annyira. Mindig odafigyeltem rá. Nem állítottam le egyből, ha a turbo pörgött, hidegben nem tapostam neki, rendszeresen szervizeltem. Meghálálta a törődést. Én bátran ajánlom a 2.0dti-t és az 1,7 (Isuzu) Diesel-t.''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
válasz aero. #130171 üzenetére
Az a gondom, hogy ezzel nem sikerült elriasztani!
Olvasgattam természetesen a Népítéletet, de ott is vagy jót vagy rosszat írtak róla (inkább jót). Természeetsen megbízható autót szeretnék, de nem fog érdekelni, ha ez-az elromlik, csak ne legyen drága a javítása. Második autóként kellene. Feleségem hamarosan elkezdi a jogsit és szeretnék neki egy nagy autót, amibe kevésbé féltem, jól érzi magát benne és nem utolsó sorban (ez neki fontos) jól néz ki. Tetszik neki a C3 és 206-os Cabrio. Ezekről próbálom most lebeszélni!
Én "C" Vectra-t néztem neki, de az "nem kell, mert csúnya".
Meg merjem kockáztatni a 607-est?''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
válasz aero. #130187 üzenetére
Pont ez a célom! Egy nagy autóval tanuljon meg vezetni, ne egy C3/206 cabrio-val. Egy 607-est még csak nem is sajnálnám, ha itt-ott meghúzná (úgy is be fog következni). V6-ban amúgy sem gondolkoztam, ekkora kasztnihoz szerintem bőven elég a 120-150 LE. Az 1400kg-s "H" Astra 110 LE-jét több, mint elégnek érzem. Igaz, végigjártam a szamárlétrát. Amikor az M5-ösön fizetős kapuk voltak, a régi 5-ösön sokszor megjártam Bp-Szeged útvonalat 601-es (2ütemű) Trabival, amivel adrenalinlöket volt nyergeseket előzni lendületből!
A "C" Vectra kilőve, mert "csúnya"! A Signum is! Az Insignia szép (de nincs rá pénz, főleg tanulóautóként). Egy 607-esbe kiegyeznék, ha nincs vele túl sok gond.
Természetesen nekem nem csúnya sem a C Vectra, sem a Signum, hiszen az általam használt H astra sem egy esztétikai élmény (pedig nagyon szép állapotban van), de értheted, hogy mire gondolok, ha van feleséged.[ Szerkesztve ]
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
206CC (1,6 benzin, 2002-2005-ös évjárat) vélemények? Mennyibe kerül átlagosan a tetőjavítás, ha gond van vele? Motorikusan úgy hallottam, hogy nem vészes.
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
válasz Handball94 #130711 üzenetére
Attól függ, mire kell. Én G Astra-t 490-500 ezer km között adtam el. Nem ette az olajat. Alig volt gond vele és azok is "filléres" hülyeségek. 2.0 dti Astra (101 LE). Nem ette az olajat, nem rozsdásodott egy elemet kivéve (cserélve lett a motorháztető és csere után másfél évvel nekiállt rozsdásodni az utángyártott). A gyári elemekkel nem volt gond.
F Astra (1.7td) ette egy kicsit, két olajcsere között fél liter eltűnt. Az is simán kibírta a fél millió km-t. Előtte 1,6 szívó diesel Kadett (szintén 500+m km). A mostani egy 1,7 H Astra (1,7 cdti ECOFlex 110LE), nemrég léptem át a 100e km-t, már most kíváncsi vagyok, hogy mennyit fog elmenni.
És jelenleg 206cc-n gondolkozom 2002-2004 közötti 1,6 benzin (másodlagos autónak). Meg merjem venni?Szerk:
trassher: Az 1.7 diesel Isuzu valóban nagyon jó. Bár nekem az F Astra-m nem az Isuzu szériából került ki, mégis nagyon jó volt. A H Astra 1,7-ese az Isuzura épül. Az 1,3 és 1,9 diesel-ek meg a Fiat motoroshulladlicensz alapján.[ Szerkesztve ]
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
válasz trassher #130716 üzenetére
Feleségem most fogja elkezdeni a jogosítványt. Megbeszéltük, hogy veszünk neki is egy autót. Több okból is egy relatív nagyot szerettem volna. Elsősorban a biztonság miatt és aki megtanul egy nagy autóval vezetni, nem fog problémát okozni a parkolás Smart-tal sem. C Vectra volt az első jelöltem, de az neki nem jó, mert "csúnya". Mutattam belőle párat (főleg kombikat) és színtől függően néha szépnek, néha csúnyának találta (nem tudta, hogy ugyanarról az autóról mutatok képet csak más szögből és más színben). Benzinest szeretnék, mert kis távokra használná majd. Ezután jött a Peugeot 607 (10-12 évesek). Tetszik neki, de nagy. Szeretne automatát, de azt nem engedem. Most "kisírta" a 206CC-t. Természeetsen sokkal szebb és jobb állapotban vannak a 207CC-k, de nem akartam cabrio-t és amúgy is fel vagyok készülve, hogy itt-ott meg lesz húzva. Ő még nem tudja, hogy ezeket 5ször annyiszor kell majd takarítani, mint egy normális autót és a tetőt is sokszor elromlik, ráadásul francia. Bele merjel vágni? Most kinéztünk többet is, hétvégén megyünk megnézni. Én már 1-2-t megnéztem személyesen. Siralmas állapotban vannak/voltak. Hahu-n hazudoznak a felszereltségről (klímásnak hirdetett autóról kiderült, hogy nincs benne, mielőtt beleültem megnéztem a motorteret és kérdeztem hogy hol van a klímahűtő). Másikba xenon-t hazudtak. Gyárilag nincs xenon-os, emiatt csodálkoztam is. A harmadikról 3 éves képeket tettek fel...és ezek mind magánszemélyek voltak!
Legyetek szívesek beszéljetek le ezekről a francia nyitott vackokról és mondjátok el, hogy miért is lenne jobb egy "C" Vectra alig több pénzért! Persze az Insignia már tetszene neki, de olyat nem veszünk egyelőre. Húza csak meg a "C" Vectra-t körben és ne egy szebb autót!''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
válasz BigBlackDog #130880 üzenetére
Nálam 495 ezer km-nél különb volt a váltószoknya és a kormány (G Astra-nál). A sebességváltó adta meg magát és ezzel a hibájával adtam el 220 ezer környékén (valós futásteljesítménnyel). Az új vevő kicserélte a sebességváltót, mai napig látom az a környékünkön, hibátlan állapotban van (101 LE, láncos 2.0 dti, elektromos ablak, klíma, légzsákok). Nem nagyon kellett rá költeni a szokásos olajcseréken, kopóalkatrészeken kívül. Szigorúan 10e km-ként cserélve lett az olaj, szűrők.
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen