Hirdetés
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
a8l
aktív tag
válasz htomi85 #143540 üzenetére
Létezhet ilyen hogy valaki akár egy diesel-el is nem megy sokat.
Pl apám vett 1 éve egy xc90 d5-öt, magánszemélytől első tulaj itthon vett végig márkaszervízes múlt, összes számla stb, 145e km volt a 10 éves dízelben. Az én 9éves benzinesemben meg 118e-rel adtam el.
A gt-r -t 7 évesen 24ezer km-rel adtam el. Nem törvényszerű hogy mindenki évi 50ezret megy az autóval ha dízel ha nem. A legtöbb ember 10-20ezer közt megy. Céges autók futnak sokat meg egy kisebb része a magánembereknek. Énis volt régen hogy mentem egy év alatt közel 100ezret, utána meg sokáig évi 50-70 körül, de már egy jó ideje kb évi 15-20ezret megyek azt is több autóval.
Ettől még tény hogy amit kintről behoznak az nem ilyen, azokban 3-4-500ezer van, azért mert a kereskedő azt tudja olcsón megvenni, a kevés km-es autó kint is drága, nincsenek csodák, akár a duplája is lehet árban egy keveset futott autó a sokat futotthoz képest azonos évjárat esetén.