Hirdetés
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz runner 125 #95695 üzenetére
Mondjuk mert a 10-ből 10 helyen elmondott szar allroad nem szar?
(#95697) Integrale : mondjuk ilyen elvakultaknak fakocka való, az nem okoz meglepetést
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Kornel #95698 üzenetére
Ja-ja. Ugyan ezért a picsbe leszek kívánva, de jó lenne végre tudomásul venni hogy a biciklis, segédmotoros és motoros nem egyenlő az utakon az autóval. Lehet h bizonyos esetekben gyorsabbak, de a vért a kocsiról kell majd lemosni ha túl öntudatosak. Pláne nem várható el -hangsúlyozom szerintem, aki motoroztam és bicikliztem is kb 11 évig- hogy mindenkire és mindenre az autós figyeljen.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
Ha nem sietjük el a bringások meghalnak a koromtól
De viccet félretéve: nem azért kínlódtak a mérnökök hogy utána minden jöttment wanabeeszakértő jobban tudja náluk. Részemről a gyári állapot az etalon. Sajnos a csippelős egérlefalazósok vannak többen és miattuk én kapom az ívet
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_ghia-8299933
Na ami látszik, az látszik, ami nem azt meg megmondjátok. Barátom akarja megvenni. Ami kevésbé észrevehető ( igen el lettek kurjantva a fotók, mert most sötétedés előtt volt 5 perce, néhol szembe a nappal ) az az hogy az első tornyoknál és a maszkon az orrnál kályhaezüsttel van "javítva" egy rakat lik meg "felületi rozsda". Az illesztések mindenhol jók, rohadás csak a motortér csavarjai környékén. Az autó csöpög a takarítástól. Jobb első íven nyomás, bal B oszlopon pici horpasz, jobb első lámpán kő által okozott repedés. Lámpák nem mattok. Csomagtér teleszkóp gyengyusz. Motor pöccröff, nem reszket, füstje nincs hidegen. Karika még nem volt, csak ha a barátomnak képről tetszik.
Várom ( igen Mr DeFranco magától is) a figyelni listát, az ellenérveket. És következzen a véleményem pár perc munkával: PLEASE KILL MEEEE!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
Na Urak!
Köszönöm mindenkinek, megírtam az embernek hogy megveszi meghal: vagy az úton, vagy a költségekbe.
Mágus2: neki tényleg felesleges. 2 év alatt nem ment 1 olajcserényit, uh csak az idő miatt kellett cserélni a régi mazda 626ban. Ezt vedd meg!
(#95872) kornelka: mondtam mén neki de csak nem akarja a jót.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz TayRol #95935 üzenetére
Én ugyan hülye vagyok hozzá -bárki megmondja, de ha hosszú távra tervezel az autóval, akkor szvsz számolj a nagyobb motorral. Ha jellemzően városon kívül használod, az az 1-2 liter többlet fogyasztás megéri hogy a használat módjához képest túlmotorizált és tudod kímélően használni. Nekem most a 3.0 tdi fogyaszt átlag 7.7-8 litert.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz TayRol #95938 üzenetére
Allroad 3.0 cr tdi, tiptroniccal 4x4-gyel és 1880 kg-mal.
MOD :Természetesen tisztán városban rövid távokkal ez 11,5 liter. Viszont ahogy bemelegszik, táblán belül 9, táblán kívül -szigorúan a magam TaaTás sítlusában- 6,8-7 liter.(#95941) emvy : mit merészelsz leírni itt?! Hogy a francia ( meg a német ) nem fosch?!
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
Le a kalappal a fokka előtt
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
válasz alázógyík #96106 üzenetére
Mentünk vele egy karikát. Nem csattan indításkor v leállításkor, a motor nem rázza a kasznit, füstje nincs ( pára az van dögivel), szaga nincs ( konkrétan Domi büdösebbet pufog ), a jávorbiciklis kikerülés hibátlanul ment: nem ropogott a futómű, a motor szépen vette a fordulatot, és húzott. Csak nincs rendesen hangszigetelve sajnos.
Az eső miatt sokat nem lehet látni a kisebb karcokból, meg hidegindítást sem tudtam csinálni, lévén az ember pár perccel előttem ért haza 1x km távolságból munkából.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
Mind jó a maga módján. A kukorinak vannak tervezési hiányosságai , de igazán csak a 140LE-t kell kerülni. A pazzat is jó, de meg kell nézetni a pd elemeket és a turbót, mert itthon szeretik gyilkolászni. A opelt nem ösmerem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz bajaki #96497 üzenetére
Ha DeFranco kolléga itt lenne, akkor valószínűleg elmondaná hogy ezeknek az autóknak -a jobb állapotúaknak legalábbis- az ára valahol 1 millió körül van inkább. Szerintem keresd meg, neki fokkája van és már van mögötte üzemeltetés is.
(#96498) Tsebacsi: Ez ilyen sajnos. Bár nekem már részecskeszűrős és nem hallgatok a hangokra amik azt duruzsolják hogy köttessem ki
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Akciókamerák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- PlayStation 3
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen