Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzinaCat

    csendes tag

    Sziasztok!

    Asztali gépek tekintetében abszolút kezdő vagyok, ezért is szeretném a nálam okosabbak és tapasztaltabbak véleményét kérni mielőtt bármilyen hibát vétenék, illetve, hogy a lehető legtöbbet tudjam kihozni a leendő gépből. :)

    1. Mire fogod használni a gépet?
    Játékra

    2. Milyen alkatrészekkel rendelkezel, amit az új gépben meg szeretnél esetleg tartani?
    Sajnos semilyennel, jelenleg egy Asus K52F-EX647D laptopom van (6-7 éve!), ő tőle kívánnék végleg megszabadulni. :)

    3. Milyen alkatrészekre van szükséged?
    Mindenre. :) Amire én egyelőre gondoltam:
    Alaplap: Gigabyte B85M-HD3 R4
    CPU: Intel® Core™ i5-4460
    RAM: HyperX FURY Blue 8GB Memória, DDR3, 1866MHz, CL10, 1.5V
    VGA: GIGABYTE GeForce® GTX 750 Ti OC videokártya, 2GB GDDR5, 128-bit
    HDD: Seagate Hibrid SSHD, 1TB, 8GB NAND, 64MB cache, SATA III
    Ház: Thermaltake Core V31 számítógépház, SPCC Steel ATX Mid Tower
    Táp: Segotep GP600G tápegység, 500W, 80 PLUS Gold, ATX 2.31, PFC Activ
    Monitor, billentyűzet és egér is szükséges, ezekből viszont nem feltétlen gondoltam ugyanolyan minőségűekre, mint a többi, az alap/belépő kategóriával is megelégednék.
    Illetve nem tudom szükséges-e még ehhez a konfighoz még egyéb hűtés esetleg vagy bármilyen más dolog. :)

    4. Mennyi a kereted rá?
    240k +/-20k

    Előre is köszönök szépen minden építő jellegű választ! :)

    [ Szerkesztve ]

  • SzinaCat

    csendes tag

    válasz deja vu #113365 üzenetére

    Köszi szépen a gyors és részletes választ! :) Esetleg tudsz ennél 1 kategóriával olcsóbb konfigot is ajánlani? A cél továbbra is a gaming lenne, de mondjuk csak pl. egy Overwatch stabil 60-as fps-sel, normális beállításokkal. Remélem nem kérek sokat, és előre is köszönöm a segítséget! :)

  • SzinaCat

    csendes tag

    Sziasztok!