Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Csabex #57035 üzenetére
De hát tök kulturáltan megoldják. Amit meg linkeltél az más típusú csatorna, ami ott megy azt nyilván tilos közúton megcsinálni, meg onnan azért elég messze van a német autópálya.
Én alapvetően arra gondoltam, hogy sok csatorna van, ahol a német autópályán mennek 300+ felett, s azokra nincs panasz, de a bugattis vérpistulásra meg igen. Demijjé?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
válasz Szada85 #57090 üzenetére
Ez nem úgy működik, hogy azonnal lecsukják. Van ennek egy folyamata, nyilván még az elején van a dolog, az "eljárás indult" azt jelenti, hogy nyomozási és vizsgálati szakaszban van. Előbb-utóbb megkapja a magáét. Inkább az a baj, hogy utóbb, mert mocskos lassú a rendszer.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
Fáktól, bokroktól nem nagyon látni. Nem véletlen a STOP tábla.
szerk: régi a google kép. A #57462-ben lévő videón jól láthatóan VAN a fénysorompó....
szerk2: máshonnan nézve látszik a mostani helyzet, alig láthatott valamit:
Így hogy mert átmenni a tilos jelzés ellenére? Azt hitte csak a hosszú vonat létezik vagy csak balról jöhet?
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz konci79 #57756 üzenetére
Hát, ez a kitáblázás nem valami feltűnő: google streetview
Szerintem ide konkrétan "jelző bukkanókat" (hogy hívják ezt?) meg hatalmas táblákat kéne tenni, ha ennyi baleset van.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Mint a mellékelt videó mutatja, nem veszik észre, nem elég feltűnőek a táblák. Nem szándékosan megy neki a falnak. Persze attól még az ő hibája, aki túl gyorsan megy, ez nem kérdés. De attól a még a rázóburkolat jól jönne. Pl mint ITT, ahol nem látható be, hogy STOP táblás kereszteződés jön.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
válasz philoxenia #57830 üzenetére
Akármi van, ha a jobb sávban valaki megáll a zebra előtt, akkor óvatosan kell megközelíteni a zebrát. Anno KRESZ-vizsgán ez egy tök alap helyzet volt.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
KRESZ szerint nem kell megállni, csak óvatosan közelíteni, hogy ha jön gyalogos, akkor meg tudj állni. Pont ez volt a kérdés nálam vizsgán, egyik alternatíva nagyon megmaradt, kb: "a tengelykapcsoló csúsztatásával lassan haladok el mellette"
Persze gyakorlatban érdemes megállni. Ahogy jobbkezesnél is, sőt én akkor is meg szoktam, amikor nekem lenne jobbkéz szerint elsőbbségem, mert ki tudja milyen idióták jönnek. Pl 6. kerületben az Aradi utca, ott rendszeresek a balesetek.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Ha tilos elhaladni az nem azt jelenti, hogy meg is kell állni. Ha utóbbit jelentené, akkor megállna a két autó, aztán egyik se indulhatna el, hisz a másik áll a gyalogátkelő előtt, hisz tilos elhaladni mellette. Hatalmas deadlock lenne.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz philoxenia #57839 üzenetére
Kicsit utánanéztem, lehet összekevertem. Mert lehet csak akkor nem kell megállni, ha forgalmi okok miatt áll a gyalogátkelő előtt. De nyilván ha azért állt meg a másik mert gyalogos jön, akkor nekem is meg kell állni, hisz úgy nem tudok elsőbbséget adni a gyalogosnak, hogy óvatosan ütöm el.
De a megállás helyetti kulcskifejezés a "fokozott óvatossággal megközelítés", ami azt jelenti, hogy ha látom hogy valaki jön, akkor biztonsággal meg tudjak állni.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz philoxenia #57843 üzenetére
Logikus, igazad van.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz lezso6 #57847 üzenetére
És tényleg, meg KELL állni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz cappa72 #57858 üzenetére
Nem értem ebben mi a szabálytalan. Nyilván ha van hely biztonságosan kisorolni, s elengedni a villogóst, akkor ki kell menni, de azt is csak akkor csinálom, ha látom esélyét annak, hogy újra fogok tudni előzni. Mert ha nagy a forgalom, akkor nem húzódok ki, mert örökre ott ragadok két kamion között.
Sávváltásnál én lassítani már csak azután szoktam, miután visszasoroltam kívülre. Persze ha kevés a hely ott, akkor nyilván még a belső sávban lassítok vissza, de csak annyira, hogy biztonságosan visszasoroljak. A lényeg, hogy az előzéssel minél gyorsabban végezzek, minél kevesebb ideig tartsak fel másokat.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz Chris Kiki #57860 üzenetére
Most gondoltam át, ez konkrétan már az balesetveszélyes, ha ilyen szituációban motorféket használ, hisz még a féklámpa se gyullad ki, de lassul az autó. Illetve ha a mögötte lévő elég paranoid állat, akkor provokációnak veheti.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz cappa72 #57865 üzenetére
Jahogyja. Ha előtted is tele van a belső sáv, akkor párhuzamos közlekedés valósul meg, s nincs jobbratartási kötelezettség.
Mondjuk ha csak néhány tötymörgő van előttem, s nem hajlandók a kis pondró 20 éves focusom elől kitérni, míg mögöttem valami agresszív dög SUV vagy sportkocsi van, akkor azt előre szoktam engedni oszlatni. Általában beválik.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Én elképzelhetőnek tartom, hogy ő nem vette észre vagy azt hitte normális, s egyre jobban megy neki a driftülés. Vagy az is lehetséges, hogy az elektronika bizonyos mértékig képes volt kompenzálni, ezért nem volt probléma. S ugye elég hirtelen éles határ van aközött, amikor a menetstabilizátor még megfogja az autót, s amikor már nem tudja.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
válasz radi8tor #58114 üzenetére
Magyarországon nyilván, mert itt mindenhol keresztbe tesz a rendszerváltás előtti szellemet képviselő bürokrácia. De nyugatabbra úgy tudom jóval könnyebb rendszámot kapni, pl németeknél.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Lehet vótmá', de EZ nagyon... nyugodt.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Na ez az, minek ment oda?!
Viccet félretéve, ez tipikus esete annak, hogy miért kell ABS. Blokkol a kerék, kormányzás nincs, aztán amikor elveszi a féket, akkor hirtelen megjön a tapadás és felkenődik. Mondjuk azért az se segített neki, hogy mindezt lejtőn kellett megcsinálnia, szóval még a gravitáció is ellene dolgozott.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Komoly leckét kapott az élettől egy tanuló az oktató autóban
"Ha befordulunk elé, akkor lehet hogy meghalsz."
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz MasterMark #58412 üzenetére
Itt nem szabad megfordulni sehol.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz MasterMark #58410 üzenetére
Miért lenne hülyeség?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz MasterMark #58415 üzenetére
Izé, te állítottál valamit, azt kéne megvédeni. Miért nekem kéne megindokolnom, hogy miért nem hülyeség? Az az alapeset, hogy bárhol megfordulhatsz, kivéve ahol tiltva van. Zebrán explicit nincs tiltva. Ennyi.
szerk: aha, tehát azért hülyeség, mert baromság.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen