Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AMD Power

    titán

    válasz nemcso #7348 üzenetére

    Ebben van valami. Szerintem senki nem tudja azt elképzelni , hogy ő 1x egy rommá tört autóban hal meg. Jobb esetben is csak ő hal meg.

    Erre mi a válasz az emberben. Velem ilyen nem történhet meg....

    Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

  • shaft72

    tag

    válasz nemcso #7348 üzenetére

    Nocsak, ez itt dragonfx leírása akar lenni, kivéve az "elgondolkozik" dolgon ;]

    Tegnap volt szerencsém felváltva mozogni a városban a 2.4-es Accorddal, majd egy 1.2-es Fiat Doblóval, majd megint az Accorddal. :D A gyorsulás teljes hiánya természetesen mellbevágó volt, az ember teljesen rá volt kényszerítve arra, hogy adott esetben addig bandukoljon a teherautó mögött, amíg kétsávossá nem válik az út. Én még mindig azt mondom, hogy a kezdő drivereknek kéne tanulni egy-két év alázatot egy nulla motoros autóval, sőt aztán TEHERAUTÓVAL, hogy megtudják, mi az, hogy 80-90-el tudok menni, 10 sec alatt gyorsulok 50-re, hogy nehezen állok meg, hogy nem látok hátra csak tükörből, széles vagyok mint állat, nagyobb íven fordulok, ennek ellenére basznak engem kiengedni, segíteni... A másik dolog, amit hiányolok a gyík autókból, az a jó fék. Volt itt az egyik reklámban, hogy 5 mérfölddel túllépve a sebességhatárt, kb. 6 méterrel növekszik a fékút. Nos lehet ez az Accordnál 3 méter, az Doblónál meg 8... A harmadik dolog meg, hogy hiába van egy 200 lovas autóm, a városban zsír ugyanúgy araszolok, és pofátlan szabálytalankodások nélkül nem lehet számottevő előnyre szert tenni, ezt meg ugye nem akarom. Komolyan mondom, néha egyszerűen fáj, hogy nincs értelme előzgetni, nyomni neki, mert egy két percnél többet soha nem nyerek, max csak kockáztatom mások és saját testi épségemet. Ilyenkor fellélegzés az autópálya, hálisten elég gyakran kell mennem, az ilyen autók inkább oda valók, mint be a városi dugókba. :K

Új hozzászólás Aktív témák