Hirdetés
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
ja, meg még az is szomorú, hogy egy-két helyen direkt el vannak állítva, hogy többet mutassanak. pl az egyik 39 helyett 51-et mutatott 40-es korlátozásnál. aztán a legtöbb emberban az marad meg, hogy csal a km óra, de nem fölfelé, hanem lefelé. szóval ha már kiraknak egy ilyet, akkor ne fixen 8-10 km/h-val mutasson többet.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
a nem jóját! de keményen nyomják ezek az oroszok az autópályán.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz dízelracer #26370 üzenetére
ismét egy barom motoros, inkább egymást nyírják ki az ilyenek
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Ha meg nincs lámpa vagy pedig nem világít, akkor határozottan oda áll a zebrához és amikor megáll egy autó a hozzá legközelebb lévő sávban, akkor besétál az elé és onnan már csak akkor halad tovább, ha másik sávban közlekedő autós is megadta neki az elsőbbséget.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Khelben #27109 üzenetére
A közlekedés pedig a túlélésről szól, mert hiába akár a több millió levezetett kilométer rutin, ha jön egy szlovák rendszámos száguldozó családgyilkos állat, akkor baszhatja az ember a KRESZ-ben oly' magasan hangoztatott bizalmi elvet és baleset elkerülésének a lehetősége minimálisra csökken. Már a jogosítvány megszerzését is sokkal szigorúbban kéne kezelni és a különböző korlátozásokat az útviszonyok megfelelően kellene kialakítani. Kár, hogy a büntetésekre azért van szükség, mert nagyon sok a felelőtlen, vezetésre alkalmatlan, személy az országutakon. (A pénzbehajtást most nem veszem ide.) Saját tapasztalat alapján úgy vélem, hogy a "tüttyögőket" és a "száguldozókat" kéne már a legelején kiszűrni, mert ezek egymást gerjesztik. Egyébként nem feltétlenül a tüttyögés a legbiztonságosabb közlekedés (A-ból B-be) szempontjából.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Én hosszan felvillantom a refit
Azért, hogy rád figyeljen, de utána kapcsold le a tompított világítás kb fél (max egy) másodpercre, majd vissza. Erre ő bekapcsolja a világítást, majd rád villant egyet refivel, hogy megköszönje.
... innentől fogva senkit nem engedek elém/mellém/át a zebrán
Na ezt azért ne. Nem ez a helyes hozzáállás. Egyébként ha ott áll a zebránál és nem megy (vagy zebránál beszélget két nyugdíjas), akkor elsőnek villantok, utána határozottan dudálok és kézzel integetek, végül pedig letekert ablakon: "Menjél már te állat!"
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
nincs más a közelben, ha pedig a távolban van egy biciklis mondjuk akit nem veszek észre, annak nem teljesen mind1, hogy te indexelsz-e?
nem az számít, hogy te mit látsz, hanem, hogy jelezd szándékaidat. egyszer fogod azt gondolni, hogy senki nem látja és baleset lesz ez miatt, akkor hogyan fogsz magaddal elszámolni? kb hasonló hozzáállásúak azok az emberek is, akik pályán lecövekelnek a belső sávba és nem húzódnak jobbra, mert ha már ő is a megengedett sebességnél gyorsabban megy, akkor más se menjen gyorsabban. a kresz az téged is véd, tartsd be, hogy mások is betartsák. mindenkinek így a legjobb.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Khelben #27310 üzenetére
igen, de én az éjszakai tuning gyanánti ködfényszóró + színes helyzetjelző kombinációra gondoltam igazán. kiegészítés: a rendőrök a ködfényszóró indokolatlan használóira vadásznak és nem pedig a ködzárófényére. lazán kapják az emberek a legalább 10K-s bírságot akkor is, ha köd van, ugyanis csak akkor nem piszkálják érte az embert, amikor tényleg szinte csak cammogva lehet haladni a rossz látási viszonyok miatt. ez egyébként eléggé szubjektív a rendőr részéről, de annyit én is megértek, hogy aki pl a megengedett sebességgel tud közlekedni ködben, akkor a köd tényleg nem is durva, ellenkezőleg pedig a nagyobb ködben a ködfényszóró használata nem mentesíti attól, hogy a látási viszonyoknak megfelelően mérsékelje a sebességét (relatív gyorshajtás).
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yettel topik
- Synology NAS
- OLED TV topic
- Fotók, videók mobillal
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jogász topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
- Eladó XBox Series X 1TB SSD + 2 kontroller + tartozékok + játékok + Game Pass Ultimate
- LG C3 OLED 42 col számlával és több mint 2,5 év garival
- Sony Noise Cancelling WH-1000XM5, kék
- AMD RX 6700 XT 12GB GDDR6 Reference Eladó! 92.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen