- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
Nem beszéltük meg. Ha megy a járdán a zebra felé (vagy ott áll és át akar menni) akkor át kell engedned. A többit már leírtam, olvass vissza.
Visszakérdezek: miért engeded el a főúton 50-nel közeledő autót, mikor még 5 méterre van a kereszteződéstől? Hiszen nincs elsőbbsége, az csak akkor lesz, amikor beér a kereszteződésbe. Te mégis megállsz az elsőbbségadás táblánál és megvárod, míg elmegy.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
"a fouton kozlekedo jarmuveknek elsobbsege van az alarendelt uton erkezo jarmuvekkel szemben"
A túrót. Csak a kereszteződésben van elsőbbsége, sehol máshol.
Hatályos KRESZ: "28. § (1) Az útkereszteződésben - ha a (2) bekezdés rendelkezéseiből más nem következik - a járművel elsőbbséget kell adni...
27. § (7) A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van. "
-
-
Khelben
nagyúr
Semmi koze egymashoz a jarmuvek egymassal valo elsobbsegi viszonyahoz a gyalogosokkal szembeni elsobbseghez.
Mutasd már meg a KRESZben, hol van külön leírva, hogy milyen a gyalogosok elsőbbsége meg milyen a járművek elsőbbsége. Elárulom: sehol. Merthogy mind a kettő ugyanaz: továbbhaladási jog a többi közlekedővel szemben. Édesmindegy, hogy zebrán vagy kereszteződésben.
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz runner 125 #24604 üzenetére
Gondolom a több százezer km-t futott tesztautókkal kb. ez történik.
-
Khelben
nagyúr
válasz dragonfx #24617 üzenetére
Mit kellene csinálni egy 7-800ezer (vagy épp 1,5 millió) km-t futott tesztautóval? Eladni nyilván nem lehet. Ha én lennék a gyártó, én is bezúzatnám, mert ha kikerül a gyárból, az új tulaj hiába tudja, hogy tesztautót vett, a nyakába szakadó sok százezres szervizszámláktól biztos nem fogja dicsérni a márkát. Még ha ingyen kapta a kocsit, akkor se.
-
Khelben
nagyúr
válasz Seti-I #24625 üzenetére
A kisbuszt megbüntetik nem megfelelő világításért, apádat pedig a balesetért. A vonatkozó paragrafus pedig: 26. §. (4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz bobsys #24633 üzenetére
Félreértetted.
Annyival kell menned, hogy meg tudj állni a belátott útszakaszon. Pont. Új gondolat: és minden olyan akadály előtt, amire számítanod kell. Tehát hiába a napsütéses, nyílegyenes út, ha iskoláscsapat áll az út szélén, nem mehetsz el mellettük 90-nel.
Az meg alap, hogy ha nem látsz be egy kanyart, akkor nem mész bele annyival, hogy egy ott álló autó / faág / stb. előtt ne tudj megállni. A saját érdekedben.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz bobsys #24635 üzenetére
Éjszaka számítanod kell műszaki hibás autóra, igen. De erre a szabály első része vonatkozik, amint felbukkan előtted, szépen megállsz mögötte, hisz csak olyan gyorsan mehetsz, hogy a belátott útszakaszon meg tudj állni. Ha szar a lámpád, akkor bizony nem mehetsz 90-nel se.
A második részre a legjobb példa, amit pl. az oktatók is mondanak, a gyerekek. Hiába 50 a megengedett és hiába látsz el 2 km-re, egy iskola előtt, ahonnan épp özönlenek ki a gyerekek a keskeny járdára, nem mehetsz el 50-nel. -
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz Khelben #24644 üzenetére
Közben megnéztem a törvényt, nincs 1,5 milliós határ. Tehát a biztosító mindenképp fizet az ittas vezető kötelezőjére is, de utána visszkeresettel él és szépen kiküldi a kifizetett összegről a csekket. 2009. LXII. törvény 34. §.
A te esetedben más oka lehetett annak, hogy elutasították a kár kifizetését, ilyen lehet a késedelmes bejelentés pl. -
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz jozefgucci1 #24683 üzenetére
Az adócsökkentést valahol ellensúlyozni kell. Inkább fizetek 400 forintos benzint a megemelkedett fizetésemből, ha tudom, hogy a benzinben lévő adót a minimálbérre bejelentett (vagy be se jelentett) adócsaló is kifizeti, ha már a fizetése után nem adózik rendesen.
Ez lenne az egyik megoldás az ország pénzgondjaira, forgalmi adókat felemelni, bevezetni az ingatlanadót, felemelni a teljesítményadót, az szja-t meg csökkenteni. Aki rendesen adózott, az semmit nem venne észre, de végre nem 2 millió ember tartana el 8-at, hanem kicsit szélesedne az adófizetők köre.zsid: "A rendszer szar, az utak is szarok, ezt tudja mindenki"
Múltkor megírta valaki a frankót: "szudáni adófizetési morállal ne várjunk svájci utakat."[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz runner 125 #24713 üzenetére
Ekkora idiótát... Akkora köd azért nem volt, hogy ne lehessen felismerni egy vasúti átjárót, főleg, hogy az egy ledes lámpákkal felszerelt átjáró (legalábbis úgy rémlik), ami napsütésben is bántja a szemed, ha belenézel. Tuti be volt nyomva a sofőr.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
Ha látod, hogy a szomszéd kib..ssza a szemetet az utcára, akkor holnaptól te is oda borítod? Egy hét múlva meg elkezdesz hőbörögni, hogy szemetes az utca?
Mert most pont ez megy. Mindenki hőbörög, hogy szarok az utak, szar az egészségügy, szar a tömegközlekedés, de amikor adózni kell, akkor inkább megoldják okosba.
Múltkor volt egy cikkben, hogy a fizetési lista végén a fogtechnikusok meg a kőművesek állnak. Ugye nem kell magyarázni, hogy miért. -
Khelben
nagyúr
Az osztrákok bevezették egy évre, hogy lakteren belül fel kell kapcsolni, majd el is törölték, mert szerintük nem csökkent a balesetek száma, de többet fogyasztottak az autók...
Én mindenesetre egyetértek azzal, hogy mindig legyen felkapcsolva (ez a második mozdulatom a kocsiban a biztonsági öv után). És azzal is, hogy automata legyen, mert a sok birka rendszeresen elfelejti még este is.
-
Khelben
nagyúr
Csak hogy gerjesszem a vitát: akinek autója van, jó eséllyel nem minimálbért keres. Akkor pedig az adóváltozásokkal többet nyer, mint amit az útdíjon veszít.
A lényeg továbbra is az, hogy a jövedelemadók helyett fogyasztási adókat szedjünk be, mert azt nem lehet/nehezebb eltitkolni. Így aztán kibővül az adófizetők tábora, és nem 1 millió ember fogja eltartani az országot, hanem esetleg kettő. -
Khelben
nagyúr
válasz runner 125 #24976 üzenetére
Ha a kamionos nem vesz észre, akkor kb annyi esélyem van, mint a motorosnak személyautó ellen... És volt már rá példa, csak az volt a szerencsém, hogy volt hova menekülnöm. Ha fényszóróval jöttem volna, akkor meg lehet, hogy észrevett volna.
-
Khelben
nagyúr
válasz runner 125 #24978 üzenetére
Elég ha egy nem vesz észre. És ha emiatt úszom meg a hordágyat, akkor igazából magasról szarnom kellene a többi autósra és tényleg folyamatosan fényszóróval kéne közlekednem, ezt diktálná a logika. Csak én nem szarok a többi közlekedőre, ellentétben a motorosokkal.
Az meg külön anatómiai előadás témája lehetne, hogy mit csinálnék egy olyan motorossal és a kipufogójával, aki pl. felkelti a gyerekemet. Nemtom, ki mennyire tudja, de míg autóra 100dB a megengedett max hangerő, addig motornál ez csak 90. Ehhez képest a tőlünk 5-6 km-re lévő főútról én csak a motorosokat hallom, autót, kamiont nem. Csak hát a rend éber őrei erre (is) szarnak, pedig ez is jó bevételi forrás lenne és sok embernek nyugodtabb lenne az élete. -
Khelben
nagyúr
válasz tomcsi23 #25064 üzenetére
Hát, kinek a pap... Én nem rondítanám el a sportkocsimat vonóhoroggal, ott a casco meg a kötelező, hogy megvédjen a koccanások kiadásaitól. Nagyobb ütközéstől meg a közhiedelemmel ellentétben a vonóhorog sem véd, sőt, olyankor fontosabb részek is roncsolódhatnak ahelyett, hogy csak a lökhárító törne, tehát kifejezetten káros is tud lenni.
Persze ez csak az én heppem, én azokat se értem, akik letakarják ronda fekete műanyaggal a kocsi orrát, hogy védjék a kavicsfelverődéstől. Az nem számít, hogy így sokkal rondább, mint bármilyen kavicsfelverődés
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 APEX. ! Leírás !
- HP Victus Gaming 16-r1058nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-14500HX,16GB, 512 SSD, RTX 4050
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs