Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bbchris

    senior tag

    Nézzétek meg az Ikarust : Padlógáz (klitt , koppan a gázpedál ) üveghang , lassú elindulás , és gang ami a csövön kifér , kemény nyolcvan , de már a jobbak akár a 120-at is viszik . Sose feledem el mikor kb 7. osztályba jártam és mentünk fel még a régi nemzeti színházba (vagy ideiglenes ) , és akkor próbálgatták az új motorkat a buszokba . Akkor abban a buszban 470 LE moci volt , ezzel szinte repült a busz , autópálya kapaszkodó is kb 110-el ment , amúgy 120 ez volt a csúcs . A másik busz ami utánunk jött a csoporttal az valami fél óra múlva ért be minket . De azért ne feledekzzünk meg a jó öreg MAZ-ról sem ami kemény 70-80 -nal ment padlón . Nagy meg ugye a ZUK tipusú kisteherautó féle képződmény ami kemény 2000 ccm oszt talán 80 km /h és 17 liter / 100 km fogyasztás .De az UAZ se kutya , kemény 80 és 17 liter / 100-on . Azért jó hogy megszabadultunk az efféle autó képződményektől . Az Ikarust nem szólom le mert azért azok nagyjából jók . Tudom nem témába vágó de azért írtam róluk egy-kettőt . Mellesleg most egy Toyota Previát gyűrünk ami 2,4-es kisbusz . Előnye : kényelmes , megbízható , masszív és azért húz is valamennyire .
    Hátárnya : hát a fogyasztás az sajna 10-11 liter /100 km , de a kényelem orvosolja ezt is . Ez ugye kb egy Lada fogyasztás de merőben eltér a két kocsi egymástól . Azért szívesebben utazok ebben . Most itt nem bántom a Ladát mert azzal is őrültködtek egy páran ugye VF-TS , zsugor hajtókar , emelt bütyköstengely stb . Elég jó gépsárkányt ki lehett hozni belőle persze ekkor a fogyasztás már elérte a 20 litert is , ez ugye kb egy UAZ GAZ fogyasztásnak felel meg.

    [Szerkesztve]

  • bbchris

    senior tag

    Subaru ? Hát az tényleg király kocsi . De nem becsüld le a Toyotát sem. Jó a Micu is . Szerintem jók a japán gépek . A felmérések szerint így is a Toyota vezet az élen megbízhatóságban a Mazdával . A Merci meg BMW valahol az 5-5 .helyen kullognak . Azért mondjuk ültem Audiban meg egy Toyota Avensis Versoban , lehet hogy nem megy úgy a Verso mint a bümcsi de kényelem szempontjából jobb . Ja egyébként bele lehet tenni a Lexus RX 330-s mociját a Versoba oszt akkor gyalázza a BMW-t . A SUBARU Sport kocsiról nem is beszélve , az egyszerűen sok autót legyaláz . Bár a Toyota Suprával is levertünk egy Sport mercit , valahogy a Supra kkor nagyon harapott . De a Celica is jó járgány . Bár jómagam nikább a kisbuszokhoz vonzódom , éppen a Toyotának van a Sienna típusa , ez magyarországon nem nagyon van beőlük , nmots relatívan 8 milla , a Sharan mondjuk nem sokkal olcsóbb és azért a két kocsi közt van különbség . Azért egy Sienna az Sienna LEXUS RX 330-as mocival .

  • bbchris

    senior tag

    Dícséritek itten a mai autókat , Igen jók . DE ! Ott van a Trabi : Hopppsz , motor beindít , plem plem plem plem - ketyeg a moci majd lassú indulás után klitt egy hirtelen mozdulattal padló gáz , eredmény : Kemény 100-110 km/h azt is elég lassan . Erre bekapcsol utánégető + vésztartalék na ekkorra már eléri a 120-at is , na még egy kis Nitro -t neki na akkor talán 130 , ja és már úszik az úton a Trabi , motor üveghangon és ami a csövön kifér , óriási füstfelhő követ , hiába az utánégető . Ja a fogyasztás ugye na ez tényleg kemény ilyenkor megeszi a 9 lityót is . Kemény 26 lóerő megteszi a hatást . Na egy kis emelkedő : Ilyenkor már tényleg kell utánégető+vésztartalék + NITRO tuning , ilyenkor rettenetesben is talán ha 60 km /h . Ez a kemény teljesítmény . Előnye kevés igénylést igényel .
    Na nekem nem ilyenem van , nekem egy japcsi kocsi figyel , szerintem azok is nagyon jók sőt ha jól tudom megbízhatóságban azok remekelnek a legjobban .
    Mi lenne az eredménye ha egy IKARUS-t megNITRO tuningolnánk ?

Új hozzászólás Aktív témák