Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Roadkill

    csendes tag

    válasz Tommmysun #303 üzenetére

    Namost egy utopisztikus valamiben ez így is volna...DE. Az autók védelmét az NCAP, és más egyszerűbb okok (fa) miatt mindig a saját súlyukhoz méretezik, és nem ahhoz, hogy mennyi hely van. Azonos idejű konstrukciók (és a konstrukció a fontos, pl. 90-es évek eleji vw bogár is második világháborús) körülbelül ugyanúgy fognak teljesíteni egy törésteszten (volvo-fiat párhuzamot azért énse vonnék:) ).
    Még régebben, amikor audi 100-as vásárlásán gondolkodtam, elgondolkoztam kicsit a tömegén (mit is gyalulhatok le vele). Namost ha egy ilyen autó elkap szembe mondjuk 180-al (ami nem is túl sok, mondjuk előzés országúton rosszul végződött) egy swiftet, akkor a tömegük alapján (asszem én egy 1500 kilós dízelt néztem) a swift kb akkorát kap, ami egy 120-as betonfal csattnak felel meg, míg az audi csak 60km/órásnak érzi. Következmény:Az audi tropáratört eleje a suzi csomagtartójának közepében lesz, és én kis fejfájással, de sértetlenül kiszállok..a suziról meséljek? Szóval a hová tűnik az energia kérdés szerintem itt lezárul.:)
    A borulós témát nemis neked címeztem, bocs.

    Az autó nem eszköz, hanem cél...

Új hozzászólás Aktív témák