Keresés

Hirdetés

  • V Rising teszt

    gp Két évvel ezelőtt nem várt sikert hozott a Stunlock stúdió számára a V Rising, és most minden földi jóval teletömve kiléptek a korai hozzáférés árnyékából is. Nézzük, mit is hoznak a teljes pompájú véres kalandok!

  • Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar

    lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog (1)

    válasz gzbotii #131047 üzenetére

    Nagyon kevered a szezont a fazonnal. Vezessen hisz joga van hozzá - hogy jön ez a kocsi állapotához?
    Én azt mondom h ne csodálkozzunk már ha az autója olyan állagú amilyen amikor nem tudja a nevét kimondani sem.

    MOD

    És én sem tudom a VAG motorkódjait de azt sem hogy a PSAval közösködne sem :B

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

  • z123456789

    addikt

    válasz gzbotii #131047 üzenetére

    (#131047) gzbotii
    Ehhez annyit hozzátennék, hogy szerintem manapság már annyi mindent kellene tudnia az autójáról az embernek, hogy talán valahol az aranyközépút ott volna, amikor te is igyekszel a tudásodhoz, műszaki beállítottságodhoz felkészülten menni a szerelőhöz, és a szerelő is igyekezne a tudtodra adni, hogy erről, és arról nem beszéltünk de fontos lenne. Tehát a felelősség nem feltétlenül hárítható szerelőre vagy tulajdonosra, ennek egy közös munkának kellene lennie, amibe mindenki a tudása szerint belead apait, anyait. Mint mikor a dokinak elmondod, mik a tünetek. (Mondjuk az is hasonló cipőben jár, mint az autószerelés. :D ) Nyilván szakmailag a szerelő ad többet, de mindent ő sem tarthat a fejében, pláne, ha nem márka, világrész specialista, hanem a keletitől az amerikai kocsiig mindent hordanak hozzá.
    Szóval a bácsit én ez miatt nem ítélném el így látatlanban. Lehet, hogy nem mondta senki neki, kényelmesen rábízta magát a gumisra, szerelőre, és várta, hogy majd azt jelzik neki ha baj van valamivel. Vagy bármi más lehet a háttérben, a hozzá nem értő fia azt mondta neki, jó az még, mert tájékozatlanul ő is azt hiszi, csak a profilmélység a fontos...akármi.
    Az x-sara meg istenem, az én szüleim is a reklámokból tanulnak idegen nyelveket. Ha ott nem hallják, ki nem fogják tudni mondani helyesen. :)

    (#131058) kisza25
    Amikor vettem az Accordot, nekem is azzal büszkélkedett a tulaj, hogy 236 000 km-nél jár, és ezt a motort Japánban összerakták, és azóta nem kellett szétszedni. Ennek én is örültem, mert azt hittem ennek örülni kell. Aztán most a 360 000-es szerviznél derült ki, hogy valóban nem volt még szétszedve, de még a szelepfedél sem került le soha, hogy hézagot ellenőrizzenek/állítsanak. Ebből következett 3 további probléma:
    -szelepfedél tömítés meg volt macskásodva, csere
    -szelephézagot állítani kellett
    -vezérműtengely el volt kopva, csere
    Szóval ha a bontáson azt érted amit feljebb leírtam, akkor ez nem biztos hogy olyan jó. :D
    Ha konkrétan a motor szétszedésére gondolsz, ja akkor az tényleg dícséretes.

    Ami megfizethetetlen, az meg az hogy a Balatonon laksz. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák