Hirdetés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #24172 üzenetére
Váltóhiba nem elég?
Az is a hajtáslánc része, ott épp azt méretezték alul.
Rönyó 1.5 dci pedig egy legendás foshalom, amiből a fillérb..ás jegyében még a gázolaj-visszahűtő is kimaradt a nagynyomású rendszer visszavezetésénél, ha már a befecskendezés legalább állati érzékeny. Okos...Ford 1.6-nak valóban nincs rossz híre.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #24176 üzenetére
Kezeket fel, aki tudta, hogy nem szabad CR dízellel sokat 1/4 tank alatti üzemanyagszinttel járni...
Jelen. Ugye ezen a problémán segítene, ha tisztességesen vissza lenne hűtve a tankba visszavezetett gázolaj és nem csapódna ki a pára, felvizesítve az egészet. A vizes gázolaj tudtommal az 1.5 dci-nél is okozott problémákat.
Ennek a problémának a megoldása nyilván lenne némi pénz meg némi plusz súly a gyártónak, és végülis annyira nem kritikus...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #24180 üzenetére
Ez viszont gyakorlatilag bármit érint, az üzemanyagpumpa egy benzinesben is meg fog kotlani, ha tartósan nem kap kenést, ez tiszta sor. A dízelnél nyilván jóval nagyobb kárt okoz az utána lévő részek miatt.
Egyébként hogy a vizes probléma mennyire szépen jelentkezik: anyáméknál merci 220cdi, volt még benne vagy 10 liter, aztán hidegindítás után olyan gőzfelhőket eregetett a kipufogón, hogy öröm volt nézni. Nem tudom, mennyi víz csapódhatott ki a gázolajba, de esélyesen elég sok. Gyorsan tankolás, el is múlt.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #24188 üzenetére
Nem. Csak akkor szoktam sírni, amikor meghallom az E osztályból előtörő csattogást, amit egy régi pdtdi is megirigyelne. De komolyabb baj amúgy nem volt vele.
Azt viszont Te biztos jobban tudod, hogy erre a tankos mizériára a gyártók miért nem hívják fel a figyelmet?
Mert az oké, hogy itt a fórumon megvan ez az infó, de szerintem 10 tulajból 9-nek fingja nincs róla, annak sem, aki a szalonból tolja ki a kocsit. Esélyesen a gépkönyv 132. oldalán apróbetűkkel szerepel.stickermajom: ez nem az a fajta felhő volt, amit úgy látsz gomolyogni picit a tükörben piros lámpánál, hanem amin hátrafelé nem látsz át.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #24192 üzenetére
Ez világos, mondjuk valahol vicces is. Dolgozni én is 5km-re járok. Mondjuk egyrészt szívóbenzin, másrészt hazafelé legalább fűtött garázsból indulok, harmadrészt jó időben bringázok.
Ugyanakkor az az érzésem, hogy a vevőknek ezeket a dolgokat (alapvetően inkább tele legyen a tank, de semmiképp nem üres, ne használd rövid távokra tartósan, stb.) nem igazán kötik az orrára. A gépkönyvet persze nem olvassák el, bevallom őszintén, én is csak azt olvastam belőle, amire épp szükségem volt. De sokszor azt is a neten kerestem meg inkább. (Pl. biztosítéktábla kiosztása)
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #24194 üzenetére
Részben igazat adok, részben meg nem értek egyet.
Persze, nyilván jó lenne, ha mindenki olvasná. De egy hétköznapi használati tárgy használatának kézenfekvőnek kell lennie. A telefonom bekapcsolom és telefonálok vele. A mikróba beteszem a kaját és meleg lesz.
Szóval szerintem az előre nem arra van, hogy hiperbonyolult és hiperszenzitív autókat gyártunk, amik ugyan 4 litert fogyasztanak úgy, hogy közben az elektromos herevasaló is megy bennük, de ha két hétig csak rövid utakra használod, vagy hó végén nincs lóvé megtankolni, akkor kezdhetsz aggódni, hogy mi fog történni.
Legyünk őszinték, ez azért valahol normális felhasználás, és ha már egyszer alkalmatlan rá a technika, akkor illene rá igen nyomatékosan felhívni a figyelmet, nem a gépkönyv 132. oldalának alján apróbetűvel feltűntetni, hogy ne használd 4km-nél rövidebb utakra.
Nyilván ebben az egészben vastagon benne van a piac felülgyelete (aka. törvényhozás is), de valahogy nincs ez így jól.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #24262 üzenetére
Sokat dolgozott tényleg az Opel az Astrán, amivel szerintem csak beérték a konkurenciát.
Egyébként viszont annyira átlagos, hogy tizenkettő belőle pont egy tucat.Én bízom benne, hogy az MX-5 lesz, az legalább egy innovatív forma, hoz egy kis színt a mezőnybe.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
Napi cégautó - reggel láttam: CLA 180D.
109 lóval ritka komoly aszfaltszaggató lehet egy 1350 kilós autó. Prémium, na.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Bocs, ha vótmá.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Az alacsony fordulaton meglévő nagy nyomaték arra jó, hogy a forgalom tempóját szétforgatás nélkül tudja tartani egy ilyen kis motor.
Viszont ha 109 ló és 1350kg mellett meg kell előzni egy kamiont, akkor ott abban a pár másodpercben mindenki vallásos lesz.
Azt kell mondjam, hogy a Totalcaros srácoknak igaza volt: a magyar piacra tényleg 712Li kellene.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #24427 üzenetére
1.6 dízelből 160 pacit?
A másik probléma a tömeggel van: egy VW Polo/Yaris méretű autóba, egy tonnához, kis homlokfelülethez kényelmesen elegendően ezek a motorok.
Egy közel másfélszer ilyen nehéz autóba már elég vékony.
Egy prémiumautóba meg szimplán nem való.Mondjuk itt én vagyok szerintem a hülye, aki a CLA-ra prémiumként tekint...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Motion_Blur #24511 üzenetére
Az első vajon mit akart? Öngyilkosságot elkövetni?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
De ez a lehetőség abban az esetben adott, ha a járművet műszaki totálkárosnak nyilvánítják. Akkor nem kerülhet többet forgalomba.
A bökkenő csak ott van, hogy szerintem több tízezer oka volt a kárszakértőnek, hogy ezt "csak" gtk-ra hozza ki. Nyilván ez csak egy sejtés, de erősen gyanús.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ezekkel az új, spirálcellás akkukkal van valakinek tapasztalata?
A leírások elég bíztatók, ha tényleg tartósabbak és nagyobb áramot adnak le, akkor érdemes lehet elgondolkodni rajta.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #24797 üzenetére
Köszönöm.
A rizzsel menésnek több oka van:
-Kis pénzért lehetett hozzájuk jutni, legalábbis a Mazdákról pl. pár éve még nem gondolta a többség, hogy érték lesz. Most már kint 10k eur körül van, ami szép.
-Kevés nem japó van, ami bejön. Persze azért van, mondjuk E12, E21 bármikor jöhetne, 2002Ti is. A hahun fent lévő OT-s 518i pl. bizsereg, de nem akarok még több autót. Régebbi Mercikre nem gerjedek igazán (mondjuk a W123 coupe azért szép), amcsikért szintén nem vagyok oda, ami meg európaiból még bejön (mondjuk P1800, kocka Quattro, Porke 944), azok már igencsak borsosak.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Lexus, Toyota topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Posta, csomagküldés
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Anime filmek és sorozatok
- Robotporszívók
- BMW topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen