- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #263756 üzenetére
Még anno volt, hogy szóba jött ilyen panorámaszélvédős H Astra is. Akkor rákérdeztem pár szélvédősnél, hogy mennyi lenne egy csere. Ha jól rémlik, akkor legtöbb helyen elhajtottak, hogy nem igazán tudnak ilyet beszerezni és menjek márkaszervizbe. Ott meg mondtak valami 300-500e Huf körüli összeget (4-5 éve).
-
BigBlackDog
veterán
Ha esetleg valaki még nem látta volna, talán itt jól áttekinthetők a hétvégi lezárások. Ahogy látom, az M0 is el fog esni egy darabig.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Vismajor01 #263781 üzenetére
Ha rákattintasz a vonalra, kiírja, hogy mikor lesz zárás.
-
BigBlackDog
veterán
Golf leadva, úgy tűnik, hogy pár napig szervizben lesz. Sikerült egy bő féloldalas hibalistát összeírni...
Az akkumulátor és a váltókulissza mellett valószínűleg a kormány is cserélve lesz, de rá is fér, ~78e alatt eléggé megkopott a mindennapi használatban.
Szerencsére sikerült reggel még eljutni a szervizhez, de hasznos társ a Xiaomi 70mai Jump Starter.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #264235 üzenetére
Elvileg teljes kormányt. Annyit mondott, hogy Octavia esetén szétválasztható a vezérlő, de alapesetben ott SW frissítés van, viszont szükség esetén cserélhető külön is a vezérlő. Golfoknál viszont ki van adva a protokoll, hogy teljes kormánycserével kell indítani.
Kérdés, hogy ennyivel másabb a két típus kormánya, vagy csak jobban odafigyelnek a VW tulajdonosokra.
Mondjuk kíváncsi lettem volna, hogy 100e km után hova jut a kormány, ha már mindig kesztyűben vezetek.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Ma megvolt az akkumulátorcsere a Golfban. Hiába, 2 év + 3 hónapos korában, 79e kilométer után már várható volt ez.
Most törölték a hibákat is (gyakorlatilag minden rendszerben volt valami) és jövő hét hétfőn megy a következő körre, ahol megnézik, hogy mi jött vissza addig.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Golf leadva második körre. Elvileg, legkésőbb, péntekig meglesz. A tervezett program; tetőkárpit és oszlopburkolatok bontása, GPS és SOS segélyhívó antennacsatlakozó cseréje.
Múlt héten megvolt az akkumulátorcsere, így a zsebbika kikerült az autóból.Pár napig 1.4 16V Thalia lesz helyette. Lehetséges, hogy velem van gond, de annyira nem érzem visszalépésnek (ok, lehetne automata, meg jobb hifi benne).
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
barnam_ #265808 üzenetére
"Azt mondjuk nem értettem, hogy mikor a látótávolság lecsökken vagy 50m-re, miért vonatoznak egymás mögött a külsőben..."
Ezen pont mi is gondolkoztam (csak éppen a belsőben vonatoztak). Arra jutottunk, hogy valószínűleg így jobban látja az előtte lévőt. Száraz időben nem probléma a nagyobb távolság sem, mert akkor távolabbra is el lehet látni.
-
BigBlackDog
veterán
Golf újra itthon... Alapvetően szépen dolgoztak, minden helyén van, tiszta autót kaptam vissza. Szerencsére nem kellett a teljes tetőkárpitot megbontani, csak elég volt a hátsó felét és úgy már hozzáfértek az antennához. Viszont az előzetes tipp nem jött be, nem a kábel csatlakozója volt a hibás.
A tetőantenna felső részén a szigetelés nem sikerült tökéletesre, így beengedte a vizet. Így a tetőantenna alján található, beltéri vezérlőegység (GPS + segélyhívó) folyamatosan ázott. Az elmondások alapján, mikor kiszedték, folyt belőle ki a víz.
Szerencsére volt az egység alatt egy műanyag burkolat, ami elvezette a vizet a két "C" oszlopba, amikből elvileg kifolyt, így a tetőkárpit nem kapott folyadékot. Szóval cserélték a tetőantennát és a vezérlőegységet is gariban. Elvileg egyedi hiba, a gyakorlatban meg majd újabb 1.5-2 év múlva kiderül, hogy mennyire sikerült jól az új darab.Így hazafelé már hibajelzés nélkül jöttem (kicsit hiányzott is már a sárga felkiáltójel). Viszont hálózatra nem akart felmenni, így jó néhány dolog nem volt elérhető a fejegységen (pl. felhasználó törlése-hozzáadása, gyári beállításokra való visszaállás). VAG fórumokon turkálva találtam mást is, aki hasonlóval küzdött, nála az egyik biztosíték kivétele segített. Próba, szerencse, bejött a dolog, fél-egy percnyi várakozás kivett biztosítékkal segített, ezt követően már felcsatlakozott az adathálózatra is a modem.
Következő autónak egy 10-15 éves "szutykot" szeretnék majd, ami nem akar az interneten lógni, hogy frissítse a szoftverét.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
barnam_ #265912 üzenetére
Sok autót el tudnék képzelni magamnak a régiek közül, pl. az S60-al is ellennék (5 henger + automata). De egy jó IS-GS Lexus, vagy egy Laguna is fel szokott merülni a gondolataimban.
Ez a Golf tök jó, ha hibátlan. Viszont mikor úgy válunk el a szervizben, hogy még nem tudják, hogy hány hónap múlva érkezik meg a cserekormány, de addig is akkor lehet tesztelni az autót, hogy visszajön-e valamelyik hiba, az felbecsülhetetlen érzés.
És persze, a szerviz sem tud mit tenni, ha egyszer a gyártó nem végfelhasználónak nézi a vásárlót, hanem bétatesztelőnek. -
BigBlackDog
veterán
Ha esetleg járt volna arrafelé; manapság a 61-es út milyen állapotban van Dombóvár - Dunaföldvár között?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
barnam_ #266410 üzenetére
Országúton eddig is 90-re szoktam állítani a tempomatot. Szemből előzések, kátyúk miatt sem akarom feljebb tenni. Nem tömött pályán nincs probléma. Viszont lakott területen belül inkább kicsit visszavettem; utóbbi egy héten egyre többször botlottam bele "kényelmes" tempóban haladó autósba a külső sávban, belsőben meg általában fél percen belül nyakamba liheg már valaki. Lehet, hogy csak öregebb vagyok, de így nyugodtabb.
Egyébként igen, én is úgy értelmezem/tudom, hogy ha nem jönnek az ember után, akkor a korábbihoz képest nincs változás.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #266419 üzenetére
MG HS-t üléspróbáztam nemrég. Nem egy európai kialakítás, de szerintem egész korrekt a belseje. Értékesítővel is váltottam pár szót. Ezek után engem inkább az aggasztana a márkánál, hogy viszonylag friss konstrukciókról van szó és szerviznek sincs hosszabb távú tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
pècsimunkás #266800 üzenetére
Németben használnád csak?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szőröscica #266805 üzenetére
TV torony tekintetében a Kékestetőn lévővel kellemes a tapasztalat 5-6 évvel korábbról, csak sok volt a lépcső fentig.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
pècsimunkás #266820 üzenetére
Azért két dolgot is átgondolnék alaposabban;
- Magyar utak és a futómű. Ha nincs személyes tapasztalat, akkor mindenképpen próbáld ki egy 1-2. rangú, itthoni, vidéki főúton. Nekem ilyen szempontból nagyon fájl az "R", pedig eléggé állat jószág.
- Szoftveres és nem szoftveres G8 nyűgök. Nem tudom, milyen távra tervezel, de garancia után eléggé fájhat cserélni az alultervezett részeket, vagy esetleg szoftverfrissítésre vinni, mert nem tökéletes valami. -
BigBlackDog
veterán
GR86-al is már problémák lennének?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó