- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
Tsebacsi #208335 üzenetére
Pont most nezem. Botrany… gyakorlatilag akinek nincs okostelefonja, azt ki is zarjak az elektromos autozasbol. De mondok jobbat. Beszarik a telefonod, nem tudsz tolteni. WTF????
Nem azt mondom, van letjogosultsaga az appoknak, peldaul elofizetest kezelni, de tenyleg az lenne a minimum, hogy odamesz es kartyaval es kpval is!!! tudsz fizetni az aramert…Nekunk van okostelonk, meg amugy is csak lokalisan akarjuk hasznalni itthoni toltessel, de vilagjarasra igy tenyleg nagyin korlatozottan alkalmas.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
bandus #208367 üzenetére
De miert akarsz az m7-en menni, amikor sokkal szebb a masik ut?
Szormenten a #avillanyszar temahoz: lehet jobb lesz olyan szempontbol, hogy kicsit lassul az elet es a masodpercre kiszamolt turbokapitalista vitorlabol kifogja a szelet.
Kicsit jobban oda kapcsolodva: meg a villanyberencek is eismerik, hogy teruleti kepviselonek es hasonloknak nem alkalmas a villanyauto. Ugyanakkor atlag polgarjenonek, aki az ev 330 napjan napi 100km-t se megy, azt is tervezhetoen, egy mai villanyautoval siman lehozza a kozlekedesi igenyeit. Evente egyszer a horvat ut nem 6 ora lesz, hanem 9? Huuuuuha…. Ha a szabadsag alatt is ennyire sietni kell, akkor ott baj van a fejekben is szvsz.
Aki meg sokat jar hosszu utakra, de amug meg varosozik -> plugin hibrid[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
Tsebacsi #208394 üzenetére
“Vagy megint luxus lesz az autózás, és csak a kiváltságosok tehetik majd meg. ”
Ez egyre inkabb igy lesz. Marmint ez a hosszutavu cel a burokracia oldalarol. Csak valami alternativat fel is kell kinalni helyette… meg ugye a nem elhanyagolhato mellekhatas, hogy hany embernek ad munkat az autoipar kozvetlenul es kozvetve. -
rbalint88
addikt
válasz
z123456789 #208429 üzenetére
Lehet elborult otlet, de rakerdeznek a gyarira is. Nem mai auto, ha van is meg raktaron, nem sokan keresik, lehet mar le van irva nullara es igy nem annyira horror aron akarjak adni.
Carcarpit nekem a cabriohoz elszurta es nem is tunik tartosnak. Fonix viszont nagyon jo, igaz ara is van. Esetleg kerdezz ra naluk, hogy a honlapon nem talaltad, de tudnak-e. Az exclusive pluss az nagyon minosegi, megeri azt a kb 17ezret szerintem.
-
rbalint88
addikt
válasz
stickermajom #208410 üzenetére
A svajtszi dakonal sincs semmi a fenyszorokrol, minden kepen halogenesnek mutatja es csak a menetfenyt irja ledesnek, szoval mehet bele az osram led
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #208452 üzenetére
Nem kell egetni es akkor birja
egyebkent a springben is van automatikus vilagitaskapcsolas, en elnek a lehetoseggel es hagynam auto allasban.
Az audiba egyebkent en is ultra life-ot vettem, mivel le kell bontani sok mindent a cserehez, de tok jo fenye van. Ha nem lenne kulfoldre is jaros auto, akkor beledurrantottam volna a ledet siman. -
-
rbalint88
addikt
válasz
kisza25 #208465 üzenetére
Neked meg ugye a masodik genes i30 volt, ott nehezebb valoban. A platformtars elantraban ki kellett szedni a lampatestet, 3 csavar fogta. A mostaniban mar hozzaferni, nem kell semmi szerszam. Asszem itt irtak, hogy ez is valami eu-s szabalyozas, hogy ugy kell kialakitani az autot, hogy ne kelljen szervizbe vinni az izzocserehez.
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #208528 üzenetére
Mi most kijottunk sogorokhoz sogorekhoz, 240km-en 20 perc a gps 114 vegig (m1-m85) a 150 es 130-hoz kepest. Cserebe bc szerint 5,1 a fogyi, nem 7 koruli - asszem 6,8 volt idefele multkor, amikor a palyan 140+, m85-on 125 oran.
-
rbalint88
addikt
válasz
stickermajom #208533 üzenetére
Gyereket altattunk, illetve felkeszulesi merkozes volt a focvis challenge-re
(3,9l/100km)
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #208634 üzenetére
M85 hazafele, kamion mogott. Nem idealis terep, mert hazafele emelkedik, kifele szerintem meglett volna 3,4-re.* Asszony, gyerek, csomi kozepfullon, klima ment, navi-zene ment, sot meg a telefont is toltottem
es a tukrot se hajtottam be es a gumit se fujtam tul
szoval nem keszultuk tul a plattnerezest, meg rendszert se csinalok belole, mert olyan volt, mintha a fogamat huznak, tenyleg 🍺-t erdemel. De a kamionosok is, nem csodalom, hogy olvasnak meg filmet neznek vezetes kozben, mert ez borzasztoan lelekolo…
* mivel inkabb emelkedett az ut, nem nagyon tudtam kihasznalni a kamuhibrides vitorlazast, ami nagyon sokat szamit, ez meg kispolszkizni nem tud reszterhelesen.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #208647 üzenetére
50-es a tank, de ahogy kisza is irja, nagyon sok tartalekot hagy, tenyleg kb 42-43 literbol szamol mindent. Pl most 6 alatti fogyasztast ir a bc erre a tankra es a megtett tav+a megteheto 670km-re jon ki…
Egyebkent nem hypermilerkedve, csak kb a szabalyokat betartva 700-950km a vege egy tankkal (palya 140 - orszagut 90-110). Altalanossagban egyebkent nem annyira takarekosak ezek a hyundai/kia motorok, mint a vag tsi-k.focvis: eloszor ugy probaltam, a 4,5 is nagyon odafigyelos volt, a 3,9 meg lehetetlen
BBD: van par pilota, aki 140+-t tol ott is. Ha epp nincs meres, siman jo, csak nem akarok en lenni, aki beirja a waze-re 30ezerert
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #208902 üzenetére
Ja, jottem hazafele m1-m7 bevezeton, aztan egyszer csak csattant. Ami azert kulonosen vicces, mert nem is ment elottem kozvetlenul masik auto…
carglass lesz holnap reggel, biztonsagi leragasztast kapott addig.tboldi: muszaki bo 3,5 ev mulva esedekes, ket honapos kb az auto
Amugy ha azt mondjak cseres, akkor hagyom igy, amig vegig nem fut.
-
rbalint88
addikt
válasz
Tsebacsi #208987 üzenetére
Na de ok se azert vezetnek szabalykovetoen, mert ugy szulettek, hanem mert belejuk lett nevelve, hogy meg lesznek kureszolva nagyon, ha nem. Itt se 60-65 lenne az atlag varosi tempo, ha 53-tol jonne a csekk es jonne is. Kint kb csak a gazdag hulyegyerekek jampiznak, mindenki mas normalisan megy.
-
rbalint88
addikt
A gyavs ember villanyautoja a phev? 🤔
sagesz, Magnum, grat a kisautokhoz!
Magnum: ket reteg napvitorla, koze egy plexi esetleg jegveres ellen. -
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #209120 üzenetére
Irigylem azokat, akik meg tudjak fogni ennyire racionalisan az autozast
en nem tudnek elkotleni ennyi penzt egy olyan autora, amiben semmit nem szeretek, csak tisztessegesen teszi a dolgat. Es ezzel egy pillanatra se akarom leszolni, egyszeruen bennem semmit nem mozgat meg, nem lennek boldog onmagaban attol, hogy okosan valasztottam
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #209194 üzenetére
Az a baj, hogy a kettes Priusnal racionalisabb autot nehez talalni es ez igaz a helykinalatra is, nagyon sok helyet ad az alapteruletehez kepest. Ha foleg nem varosban hasznaljatok, elengednem a hibridseget es vennek egy jo csaladi/utazo autot. Egy normalis konstrukcionak ennyi rovidtavozast ki kell birnia. A felsorolt harombol egyiket se vennem, szerintem egyik se ad annyival tobb elonyt, mint amennyi plusz raforditas a Priushoz kepest, ha a hatranyokat is figyelembe vesszuk. Nekunk egy gyerek mellett (megfelelo babakocsival) kelloen tagas, sot igazabol az az egyik problema, hogy amit ertelme lenni venni helyette (csak zoldrendszamos), az fixen kisebb belul es ettol elore rosszul vagyok
igazabol egy passat gte kombi kellene nektek, csak az kereten felul van, viszont lehet erdemes elmenni addig es abbol venni egy normalisat, a csaladtamogatasos borzalmakat meg hagyni a fenebe. Amugy meg egy outlanderbol se akarnal atulni majd egy comboba, szoval sztem azt a reszet engedd el nyugodtan -
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #209211 üzenetére
Mondjuk 4,5-ig a mindent is tudjon az kb a faceliftes auris hsd kombi lenne, bar az is vinnyog, csak kevesbe. Amugy az rx400h es az outlander is vinnyog, mert azok is cvt elven mukodo valtok.
-
rbalint88
addikt
válasz
beni18 #209390 üzenetére
Nekem ez a velemenyem a listarol:
Opel Insignia - tetszik, de a motorjairol nem sokat tudok. Nem hangos tole az internet, hogy fosputtony lenne.
Honda CRV - ebbol csak a legujabbat vennem es csak hibridet, de az keret folott van.
Skoda Octavia/scala - a jo ertelemben vett kozepszer. A szarazkuplungos dsgvel vigyazni kell (1.4-1.5-1.8tsi), 1.8tsi-t inkabb ne. 2.0tsi lenne a legjobb, ha automatat akartok.
Kia ceed/proceed/sportage/niro - 7dct valtosat ne. 5 ajtos ceed csomagtartoja kicsi, sportage szerintem tularazott. Picivel 7M felett ki lehet fogni a belepo hibrid niro-t ujonnan, megfontolando.
Hyundai Tucson - 7dct valtosat ne. Benzines zabalni fog varosban.
Nissan X-trail/Qushqai - reszemrol kuka, odivatu.
Volkswagen passat - gte vagy 2.0tsi, 1.4-1.5tsi szvsz keves bele, 1.8tsi nem jo, az ezekhez levo szarazkuplungos dsg is viszonylag problemas.
Renault Talisman - egy ismerosnek van, sok vele az apro elektronikai nyug.
Mazda 6 - 2.5-ost, automatavalRozsdasodasra figyelni kell.
Ford Kuga/Mondeo - a hibrid mondeonak gyakorlatilag nincs csomagtartoja. Sztem sok jobb vetel van ezeknel a listabol, de megveheto, ha mas nincs
Mitsubishi Outlander - reszemrol kuka, kb a legrosszabb phev rendszere van, a belseje gagyi.
Feltennem a listara: VW Tiguan, Seat Ateca 2.0tsi-vel.
Ha jok kezi valtoval is, akkor 1.4-1.5tsi is OK, ahogy VW golf kombibol es seat leon kombibol is.
Egyebkent az elvarasok es a lehetosegek elegge szuken metszik egymast, vagy a kereten kellene emelni vagy az evjarat es/vagy km elvarason csokkenteni. -
rbalint88
addikt
válasz
nandow #209401 üzenetére
Nalunk a cegcsoportban van 6db kb 4 eves tucson es 3db i30 (2db 2,5 eves es az enyem, ami ket honapos), na ezek kozul csak az enyemnek a valtojahoz nem kellett meg nyulni. De az egyik tucsonban mar ketszer kuplungot es egyszer komplett valtot csereltek, de fonokomet is most kuplungoztak masodszor, 140ezernel, pedig nem megy allat modon. Sajnos ez egy nem annyira sikerult sztori naluk. Kar erte, mert szerintem a proceed az egyik legjobban kinezo kompakt, de sok varosozashoz onszivatas lenne kezivaltosat venni.
-
rbalint88
addikt
válasz
beni18 #209418 üzenetére
“Nissan X--trail mi a probléma konkrétan? Outlanderből sima benzines sem lenne jó?”
Ulj bele egy modernebb/europaibb utan es rajossz
ssangyong is kocsit furi belul, de jo deal, elmentem volna megnezni en is, ha nem lett volna kikotes a hyundai cegesnek.BBD: ott a pont
egyebkent nem
nagyon volt kulonbseg a sima es D6 verziok Momentum es Summum felszereltsege kozott.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
Szada85 #209460 üzenetére
Max akkor vagnek bele ilyenbe, ha autovillamossagis lennek es lenne egy olyan tipus jo aron, amire nagyon vagyom, aztan egy-ket ev alatt a hetvegi szerelesekbol talpra lehet allitani. De laikuskent ez a vilag szivasa…
Most talaltam egy nagyon jegvert autot is, az is kerdeses, de az akar meg is erheti. Foleg ha ugyis kinti lesz es benne van, hogy ujra elveri a jeg…
-
rbalint88
addikt
válasz
6030D #209463 üzenetére
Van, de altalaban olyankor elver mas autot is es kevesbe faj egy mar eleve gorongyost nezegetni meg fel evig, amig kapok idopontot a horpadasjavithoz, mint egy patikanal
Az a baj, hogy amit talaltam, az nem fog megvarni, tul jo ajanlat, gyakoratilag felaron van, 6,7M a 13-14M helyett…
-
rbalint88
addikt
Na mi csak szejjelhajtottuk ma a verdat
[kép]